Gelukkig heb ik daar allemaal geen weet van.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, het beeld dat blijft hangen is een spraakwaterval van Huub die alles goedpraat.
En zijn fans die alles ontkennen en de schuld aan Nowlive geven.
Nee, je hebt er alleen maar wiet van.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar allemaal geen weet van.
Bizar hé, dat blijft maar doorgaan. Ik vraag mij werkelijk af wat er moet gebeuren voordat ze wel één en ander aannemenquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, het beeld dat blijft hangen is een spraakwaterval van Huub die alles goedpraat.
En zijn fans die alles ontkennen en de schuld aan Nowlive geven.
Is die Griek impotent?quote:
Er moet eerst een dode vallen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bizar hé, dat blijft maar doorgaan. Ik vraag mij werkelijk af wat er moet gebeuren voordat ze wel één en ander aannemen
Van Sly, wedden?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er moet eerst een dode vallen.
Maar zelfs dan is het de schuld van Claire of Lieke zelf.
neu..... geen roddels... en dat gezeik met huub volg ik allemaal niet zo.... heb het even gelezen maarquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom niet dooie, er is met jou toch altijd wat aan de hand?![]()
Heb je nog een laatste roddel?
![]()
Nou het lijkt wel of je onder de zware anti depressiva zit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
neu..... geen roddels... en dat gezeik met huub volg ik allemaal niet zo.... heb het even gelezen maar
eh..... vin het allemaal wel best.....
en ik dacht even hier kijken .... da's all......
Als ik dat lees van sommigen, daar in dat subforum, dan maak ik mij regelmatig zorgen over de samenleving. Wat een dombo's, enorm! Ik hoop toch niet dat die gasten ook nog werken, want dat bestaat bijna niet, zo ontzettend dom!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
neu..... geen roddels... en dat gezeik met huub volg ik allemaal niet zo.... heb het even gelezen maar
eh..... vin het allemaal wel best.....
en ik dacht even hier kijken .... da's all......
neeheee.......quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou het lijkt wel of je onder de zware anti depressiva zit.
ja dat dus ook......quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik dat lees van sommigen, daar in dat subforum, dan maak ik mij regelmatig zorgen over de samenleving. Wat een dombo's, enorm! Ik hoop toch niet dat die gasten ook nog werken, want dat bestaat bijna niet, zo ontzettend dom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |