ik ben meer voor de underdogquote:
u rieb ?quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
U ben bij deze geestelijk gezond verklaard.
Mustaphaquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
Er was eens een BB met een turkse (?) jongen die er toen uit moest omdat hij helemaal flipte, Wie was hij? Die moet erin!![]()
En bart regel een interview met die gast!
Nu zakt het niveau toch weer.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat Bas van der Vlies d'r ook in moet
Pas je op dat je niet van je stoel glijd?quote:
En Marc Marie Huybrechts. Dan weet ik zeker dat ik niet kijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat Bas van der Vlies d'r ook in moet
nou een peuk zou nu wel lekker zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet van je stoel glijd?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:07 schreef FANN het volgende:
[..]
nou een peuk zou nu wel lekker zijn
quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/bb4mustapha/index10.htm
quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet je precies hoe lang je gestopt bent?quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:07 schreef FANN het volgende:
[..]
*Steekt peuk opquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:07 schreef FANN het volgende:
[..]
pfffff dan moet ik héél diep na gaan denken nu......quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je precies hoe lang je gestopt bent?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je precies hoe lang je gestopt bent?
ik heb er maar een wijntje bijgepakt van ellende....quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* Blaast rook in Fann's gezicht![]()
Ik voel een knie-tje aankomenquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* Blaast rook in Fann's gezicht![]()
Serieus, ik vind het knap van je. Vooral met de wetenschap dat je ook nog met een Griek samenleeftquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er maar een wijntje bijgepakt van ellende....
quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus, ik vind het knap van je. Vooral met de wetenschap dat je ook nog met een Griek samenleeft
Daarbij vrees ik dan wel weer voor het serviesquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus, ik vind het knap van je. Vooral met de wetenschap dat je ook nog met een Griek samenleeft
is het ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
euhhh... ik kan niet slapen
En dacht ik zag dit en leek me gezellig
waarom kun je nu wéér niet slapenquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Te veel energiequote:Op donderdag 5 februari 2009 02:15 schreef FANN het volgende:
[..]
is het ook![]()
waarom kon je niet slapen?
Vertelquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarbij vrees ik dan wel weer voor het servies
Ok wat leek je er zo gezellig aan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
hoe kom je aan zoveel energie?quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Te veel energieEn dat terwijl ik morgen een hele lange werkdag ga hebben
OHW!quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:15 schreef FANN het volgende:
[..]
KAPPEN WANT IK GA TERUG RAMMEN...............
Mja dat weet ik nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok wat leek je er zo gezellig aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |