koffiepauze.......quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hé Fan, jij ook hier...toevallig![]()
Weinig reuring Coos......behalve dan dat ik even terug zit te lezen, hier dus CMBL'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #24quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:49 schreef Coos het volgende:
Zó...nog reuring hier buiten dat ESF pisnichten gedoe?
ben effe muziek aan het luisteren......quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog iets te melden of is het doods in 020
Daar klik ik maar niet op.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weinig reuring Coos......behalve dan dat ik even terug zit te lezen, hier dus CMBL'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #24
Nee, doe maar niet!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat ik voortaan mijn meningen maar voor me hou![]()
Is dát beeld van die zooi blijven hangen bij je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet met je dronken kop weerloze zwangere vrouwen in elkaar mept.
Wassup ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ben effe muziek aan het luisteren......
ik denk dat ik voortaan mijn meningen maar voor me hou![]()
Nee, het beeld dat blijft hangen is een spraakwaterval van Huub die alles goedpraat.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dát beeld van die zooi blijven hangen bij je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |