Nou dat zal een kijkcijferhit worden zeg!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]
met Hidi en Lies in de hoofdrol......
ow.... maar daar geef ik maar geen commentaar meer op .......quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan gaat Bart ons interviewen!
iddquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Bekt ook wel lekker, Lies & Heidi, oftewel L&H
doet me denken aan H&Lquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Bekt ook wel lekker, Lies & Heidi, oftewel L&H
Dit is een cirkel Peet, ....quote:
OMG!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:45 schreef FANN het volgende:
[..]
doet me denken aan H&L
Huub en Lieke.....
Wat staat die Bart er lullig op hé, bij dat laatste interviewquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
dus dat is dan ook wel weer een voordeel......
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat staat die Bart er lullig op hé, bij dat laatste interview![]()
Als die bakkebaarden eraf gaan ga ik ook kijken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeg.... een pollquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Als die bakkebaarden eraf gaan ga ik ook kijken.
Doe nou maar wel. Ik denk de zere plek al aan te voelen.quote:
Wel eerst voorzorgmaatregelen nemenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet hem nog kijken, maar: Willem.
ja.........quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou voor het eerst in je leven zijn
Teiltje bij?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel eerst voorzorgmaatregelen nemen![]()
Watvoor voorzorgsmaatregelen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel eerst voorzorgmaatregelen nemen![]()
jij zegt zelf nooit wat...... zoek het maar lekker uit.......quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe nou maar wel. Ik denk de zere plek al aan te voelen.
Fles drank en een blowtje will doquote:
Gewoon een lekkre frisse Hollandsche knul van maken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doen! Bart's bakkebaarden bewerken, ja of nee
ik denk slapen........quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Soury trouwens, die heeft de geest gegeven?
Dat zit je hoog hè van van de week!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:50 schreef FANN het volgende:
[..]
jij zegt zelf nooit wat...... zoek het maar lekker uit.......
Bewerken of er gewoon helemaal af?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doen! Bart's bakkebaarden bewerken, ja of nee
Eigenlijk moet Bart in dat DGK huis. Samen met de andere winnaars. Om te kijken wie van alle winnaars het het langst vol zal houden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Gewoon een lekkre frisse Hollandsche knul van maken.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat zit je hoog hè van van de week!
Heidi is te eenkennig en Lies rookt toch gewoon buiten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef FANN het volgende:
Maarre..... we dwalen af......... wordt het nou een gezamelijk rookhok voor Hidi en Lies of niet?
Briljant! Stoppen we er ook een Natasia bij!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Bart in dat DGK huis. Samen met de andere winnaars. Om te kijken wie van alle winnaars het het langst vol zal houden.
zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn........quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Bart in dat DGK huis. Samen met de andere winnaars. Om te kijken wie van alle winnaars het het langst vol zal houden.
Ik gok dat toen de SINGALONG, GROUNDHOG DAY, ESF homo's de overhand kregen Soury is gaan slapen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Soury trouwens, die heeft de geest gegeven?
neeeeeeeeee, die heeft niet gewonnen....... maar Jaap wélquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Briljant! Stoppen we er ook een Natasia bij!
Jaap, Joep? Bart en wie nog meer?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
neeeeeeeeee, die heeft niet gewonnen....... maar Jaap wél![]()
Sekiquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap, Joep? Bart en wie nog meer?
Wat ben je ook een ouwe saaie lul ook héquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik gok dat toen de SINGALONG, GROUNDHOG DAY, ESF homo's de overhand kregen Soury is gaan slapen.
Had ik beter ook kunnen doen.
pffffffff......... ben ze geloof ik allemaal een beetje vergeten eigenlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap, Joep? Bart en wie nog meer?
Weet je nog wel hoe die gast van CBML heet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff......... ben ze geloof ik allemaal een beetje vergeten eigenlijk
Rieb.......quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je nog wel hoe die gast van CBML heet?
Lenin is al jaren dood hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:57 schreef liesje1979 het volgende:Jaap sowieso!
![]()
Maar gewoon voor de frictie enzo. Misschien als gastspelers! En dan moet die rus ook weer komen met dat hondje, wat een figuur was dat!
U ben bij deze geestelijk gezond verklaard.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff......... ben ze geloof ik allemaal een beetje vergeten eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |