't Is een teringzooi Coos, en 't komt allemaal door Slyquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
En het erge is dat dat soort lui nog vaak werken waar andere mensen afhankelijk van hen zijn.
Ok, in het kort dan. Het ging erover dat ik op zaterdag- en zondagmorgen uitslaap. Dat beperkt de tijd om leuke dingen te doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......... wel mij uithoren maar zelf niks zeggen.......
Ik trapte erinquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
Gouden kooi seizoen 2 binnenkort van start![]()
![]()
sjesus is dat alles.......quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, in het kort dan. Het ging erover dat ik op zaterdag- en zondagmorgen uitslaap. Dat beperkt de tijd om leuke dingen te doenAfijn, ik claimde die twee uitslaapdagen nogal voortvarend met "Niemand komt aan mijn uitslaapdagen" en dat was de start
M'n hart maakte een sprongetje, wat een kut TTquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
Gouden kooi seizoen 2 binnenkort van start![]()
![]()
Dat smeuïge hou ik maar voor mijzellufquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
sjesus is dat alles.......![]()
![]()
ik dacht een smeuig verhaal te horen......
vuile lurkertquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
M'n hart maakte een sprongetje, wat een kut TT
pffffffff er is altijd wel wat te zeiken.........quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat smeuïge hou ik maar voor mijzelluf![]()
Goed artikel trouwens, hoe vrouwen beroepen om zeep helpen![]()
http://www.nrc.nl/achterg(...)_aan_de_poldermoeder
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Mag je wel zolang opblijven van paps en mams?
Heb ook het hele artikel gelezen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff er is altijd wel wat te zeiken.........
vrouwen zijn altijd ''de lul''
Ik heb nog een schuurtje in de aanbieding.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:31 schreef FANN het volgende:
ik vind het nog steeds een goed idee van mezelf dat jullie samen een ''rookhok'' kunnen huren.....
Ze is er nog niet aan toequote:Op donderdag 5 februari 2009 01:31 schreef FANN het volgende:
hé visite........ Hidi en Lies..... hoe gaat het nou?
ik vind het nog steeds een goed idee van mezelf dat jullie samen een ''rookhok'' kunnen huren.....
en dan hier ieder nacht samen verslag uitbrengen over de vorderingen.....
Vind het wel meevallen heur.....ik ken genoeg dames die errug goed verdienen. Alleen kiezen die voor carrière en niet voor kinderen. En daar het leven nu eenmaal uit keuzes bestaat, vind ik het prima zo!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff er is altijd wel wat te zeiken.........
vrouwen zijn altijd ''de lul''
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:31 schreef FANN het volgende:
hé visite........ Hidi en Lies..... hoe gaat het nou?
en dan hier ieder nacht samen verslag uitbrengen over de vorderingen.....
Ja, ze is wel traag in die dingen hè!quote:
Daar staat wel de drank toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb nog een schuurtje in de aanbieding.
Een gedeelte. Een gedeelte!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar staat wel de drank toch?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet zo zeiken Lies, gewoon even doorpakken![]()
En als je Heidi neemt, dan heb je de streams er gratis bij
ik zie toch erg veel overeenkomsten tussen die twee, jij ook Coos?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ze is wel traag in die dingen hè!
Lies!!! Koppen met spijkers!!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou NMNS dan heb ik toch liever dat wij de streams van Heidi en Lies krijgen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er is heul geen RLS!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dan komt het echt goed met ons.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie toch erg veel overeenkomsten tussen die twee, jij ook Coos?
ze hebben allebei een fuckt-up dag en nachtrime....
samen lekker blowen en zuipen![]()
en allebei zo lui als de tering volgens mij![]()
match made in heaven.........
ja toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dan komt het echt goed met ons.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie toch erg veel overeenkomsten tussen die twee, jij ook Coos?
ze hebben allebei een fuckt-up dag en nachtrime....
samen lekker blowen en zuipen![]()
en allebei zo lui als de tering volgens mij![]()
match made in heaven.........
Volgens mij is hij niet op slot, dus per direct.quote:
stuur ze effe een routebeschrijving.......quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet op slot, dus per direct.
Heidi weet je de weg?
Ik heb nu GPS op mijn mobieltjequote:Op donderdag 5 februari 2009 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet op slot, dus per direct.
Heidi weet je de weg?
en dubbele cams in de slaapkamerquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]
met Hidi en Lies in de hoofdrol......
Dat wordt saai coos, dat wordt saai. Lies die om de vijf minuten zegt "Ik ben even roken" en Heidi die de hele dag aan koffie zit te lurkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou NMNS dan heb ik toch liever dat wij de streams van Heidi en Lies krijgen.
Dan komen er vanzelf weer streamverslagen.
misschien krijgen jullie wel de ''masterbedroom'' ........quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ken je Mike nog?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik slaap wel in de computer kamerquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:42 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien krijgen jullie wel de ''masterbedroom'' ........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |