Ja geweldig nummer!!quote:

koffiepauze.......quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hé Fan, jij ook hier...toevallig

Weinig reuring Coos......behalve dan dat ik even terug zit te lezen, hier dus CMBL'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #24quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:49 schreef Coos het volgende:
Zó...nog reuring hier buiten dat ESF pisnichten gedoe?

ben effe muziek aan het luisteren......quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog iets te melden of is het doods in 020

Daar klik ik maar niet op.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weinig reuring Coos......behalve dan dat ik even terug zit te lezen, hier dus CMBL'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #24

Nee, doe maar niet!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat ik voortaan mijn meningen maar voor me hou

Is dát beeld van die zooi blijven hangen bij je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet met je dronken kop weerloze zwangere vrouwen in elkaar mept.

Wassup ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ben effe muziek aan het luisteren......
ik denk dat ik voortaan mijn meningen maar voor me hou

Nee, het beeld dat blijft hangen is een spraakwaterval van Huub die alles goedpraat.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dát beeld van die zooi blijven hangen bij je?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |