Mijn allerliefste dropneusje,
Ik zit hier en probeer te schrijven hoeveel ik voor je voel. Jij bent mijn zon, mijn warmte, mijn knuffelbeer. Jij bent mijn veilige haven. Met je eindeloze grapjes, en je eindeloze streken, bedenk ik me maar weer eens hoeveel ik toch van je hou. Vier jaar geleden is het alweer dat ik je voor het eerst zag en god, wat staat die dag me nog helder bij. Jij, met je lach, en met je briljante opmerkingen, samen, aan een tafeltje, met veel gelach en veel geouwehoer.
Vier jaar lang hebben we vreugde, liefde en verdriet gedeeld. En ik hoop oprecht dat er nog vele jaren bij mogen komen.. Jij geeft me het gevoel van liefde, het gevoel van nodig zijn.
Je warme stem kalmeert me en je sterke armen om me heen geven me een veilig gevoel.
Ik hou van jou als je mijn naam fluistert terwijl ik doe alsof ik slaap. Ik hou van jou als je zacht mijn mond kust, net voordat je het bed verlaat. Jij bent mijn tijger, jij bent mijn floppert, jij bent mijn sterke beer.
Jij brengt het beste in me naar boven. Waar ik op wil geven, vertel je me door te gaan. Waar ik niet verder wil, blijf je me pushen. En ik ben je dankbaar daarvoor. Ik hou van je, vandaag, morgen en elke overmorgen, onvoorwaardelijk. Ik zal er altijd voor je zijn, netzoals jij er altijd voor mij bent. Onvoowaardelijk.
Nooit wil ik jouw meer kwijt. Jij maakt mijn leven compleet.
Liefs,
Jouw knuffeltje.
Qwea
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15