je kunt zeggen wat je wil over die presentaties, maar keynote (iWork) is toch echt veel en veel beter dan Powerpoint, dat is eigenlijk de enige reden waarom ik een mac zou willen gebruiken bij een presentatie (ookal zou je het ook als een quicktime movie kunnen opslaan om op een windows pc af te spelen, het is gewoon handig om die apple remote te gebruiken).
Tsja, als ik dit topic zo door lees zijn de argumenten tegen mac users:
*te duur stuk design (een pc kan goedkoop zijn, maar wat heb je er aan als het niet goed werkt zoals jij het wil?)
*zoek een leven/ etc. (geen commentaar

)
Het heefd ook eigenlijk geen zin om mac te gaan verdedigen hier omdat de meesten het toch niet willen horen, maar toch.
Helaas komen veel windows users niet verder dan dat, het enige wat een pluspunt is aan windows is dat de games daar zijn, logisch ook, de meeste games maken gebruik van DirectX en dat is van microsoft.
Microsoft zelf ook niet in hun ads trouwens, waar apple duidelijk nadelen van windows aantoont, gaat microsoft adverteren hoe goedkoop de hardware die ze zelf niet maken en niet eens verkopen wel niet is. Als ze nou eens inhoudelijk ingaan op waarom windows beter is dan OS X ...
Veel windows users zeggen dat Windows beter is omdat er meer software voor is, maar wat maakt dat uit, dat er van allerlei soorten software meerdere versies zijn, als je maar 1 goede nodig hebt. Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit, die imho bij OS X een stuk hoger ligt.
Ik probeer trouwens niet de mac fanboys te verdedigen, dat 'echte' computer slaat natuurlijk nergens op, zelfde geld voor Windows users.