tuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 04:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Giethoorn
mwah, die onderste draagt 'm tegen de zonquote:
Nee, tenminste, dat is het nietquote:
De bovenste is een schrijverquote:
De bovenste welquote:Op donderdag 5 februari 2009 05:07 schreef JoeThePlumber het volgende:
Beide een Pulitzerprijs gewonnen?
Nee. Ze zijn respectievelijk 89 en 84 geworden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 05:07 schreef lubje25 het volgende:
Die onderste doet me denken aan Freddy Mercury,
beiden overleden aan aids?
Oké, het is blijkbaar iets te moeilijk maar keep in mind dat de eerste een groot schrijver wasquote:Op donderdag 5 februari 2009 05:16 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb werkelijk geen enkel idee, weet niet eens wie die heren zijn
Beiden getrouwd geweest met Marilyn Monroe?quote:Op donderdag 5 februari 2009 04:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat hebben deze twee mannen gemeen?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 05:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beiden getrouwd geweest met Marilyn Monroe?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 05:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Arthur Miller en Joe DiMaggio
Specularium +1
Stand deel 1408 :
Starla 4
Starzky 1
qonmann 4
Locusta 1
ScottTracy 6
tomtomaat 3
Flitspaal 1
Frambozenpudding 1
Ofyles2 1
Reintji 1
conleche 3
erkel 3
lubje25 5
PrintScreen 1
FritsVanEgters 1
Specularium 1
Je mag een vraag bedenken
zo herken ik m wel, leuke vraagquote:Op donderdag 5 februari 2009 05:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oké, het is blijkbaar iets te moeilijk maar keep in mind dat de eerste een groot schrijver was
Een foto van meneer nummer 2 met een kleine hint dan maar
[ afbeelding ]
Dank je.. ja ik had eerst expres een foto gezocht waar hij niet als honkballer op stond - en zonder Marilynquote:
Ik wist het ook pas na die tweede foto.quote:Op donderdag 5 februari 2009 05:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dank je.. ja ik had eerst expres een foto gezocht waar hij niet als honkballer op stond - en zonder Marilyn
cockpitbeglazingquote:Op donderdag 5 februari 2009 05:36 schreef Specularium het volgende:
-Hoe heet de glazen behuizing op een straaljager waar de piloten onder zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |