Amen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:54 schreef xRubenNicolaix het volgende:
echt dat jullie er zo over in zitten dat ruben beter is dan jullie kan hij ook niks aan doen dat hij meer succesvoller is dan jullie en dat hij ieder meisje kan krijgen dat hij wil,, problemen mee??? blijkbaar wel ja dat er achter jullie reet geen hordes meisjes lopen ja dat kan ik me voorstellen zielig hoor! maarja 1 ding is al duidelijk Ruben staat boven jullie! ruben is beter dan jullie ruben is het helemaal !! en ja dat zulke pisvlekken als jullie dat niet kunne accepteren jammer dan maar ga drm mensne neit haten omdat ze beter zijn dan jou! maarja dit gedrach noemen we geen fangedrach om obsessief gedrach , en ja sommige mensnen kunne da neit hendelen extreme issues blijkbaar -.-
Get A Life~.....
ze zijn 12 dus jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:56 schreef JudithvH het volgende:
[..]
Omg je weet niet eens hoe hij heet ..![]()
serieus, ga iets doen met je leven !!!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb nog geen foto's ontvangen.
Ruben zou graag zien dat deze foto's alsnog verstuurd worden via PM, het mag ietwat naakt bevatten.
Alvast bedankt,
Ruben Nicolai Management Team
Ja, want iedereen die het niet met je eens is, is per definitie twaalf jaar oudquote:
ze zijn zó 12 jaquote:
Ach joh rot op en doe normaal. Ruben doet andere dingen dingen in zijn leven dan dit zoals goed zorgen voor zn kindje bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb nog geen foto's ontvangen.
Ruben zou graag zien dat deze foto's alsnog verstuurd worden via PM, het mag ietwat naakt bevatten.
Alvast bedankt,
Ruben Nicolai Management Team
Goed Nederlands.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:00 schreef xRubenNicolaix het volgende:
hihi tis Nicolai.... en ja ik heb een leven .... hoogst waarscheinlijk interesanter dan dat van jou! mijn week ziet er drukker uit dan jou hele leven : een bij elkaar geraapt zooitje jaloerse teefjes dat zijn jullie;)
maar ja ik ga stoppen, mijn uurtje voor gehandicate mogooltjes zit er weer op....
jij bent zó enorm levendig met je leven enzo teefjes geraapt mongooltjes enzo lolleet enzo echt hoor!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:00 schreef xRubenNicolaix het volgende:
hihi tis Nicolai.... en ja ik heb een leven .... hoogst waarscheinlijk interesanter dan dat van jou! mijn week ziet er drukker uit dan jou hele leven : een bij elkaar geraapt zooitje jaloerse teefjes dat zijn jullie;)
maar ja ik ga stoppen, mijn uurtje voor gehandicate mogooltjes zit er weer op....
oh sorry dat ben je een vmbo-k tokkie/breezer dat geen leven heeft.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:51 schreef Litllemisssunshine het volgende:
ach jullie moeten niet zo triest doen.
Ik ken Ruben wel wat beter dan jullie.
en lieve schat ik was 6 jaar geleden 12
dus als je kan rekenen wat ik betwijfel....
en ja ik ben net als alle andere fans van Ruben TROTS .
Dat we Fan van hem zijn.
liever van hem dan van Jan shit of thomas berge!
Ruben Nicolai beheerst den Nederlandsche Taal, dat zie je zoquote:
Geldt ook voor jou.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:02 schreef Big-Pun het volgende:
toen ruban eens in de diskoteek was hier hek hem sien zoenen met een kerel die die daarna ging kussen met RUBEN HAHAHAHAHA
i lol'dquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:02 schreef Big-Pun het volgende:
toen ruban eens in de diskoteek was hier hek hem sien zoenen met een kerel die die daarna ging kussen met RUBEN HAHAHAHAHA
Als alle mensen die Ruben persoonlijk kent zó zijn, wil ik hem niet eens kennen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:56 schreef Litllemisssunshine het volgende:
[..]
Amen!
En ik gedraag me niet als een 13jarige ik gedraag me als iemand die Ruben kent.
Persoonlijk kent.
Misschien is het zijn dochtertjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Als alle mensen die Ruben persoonlijk kent zó zijn, wil ik hem niet eens kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |