EEN HOMO HEEFT MEESTAL MEER VRIENDINNEN DAN VRIENDENquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:23 schreef CharChar het volgende:
HALLO HIJ IS GEEEN HOMO!!
ER IS ZELFS FOTO MET ZIJN VRIENDIN OP EEN TERRASJEEE!!!
OH OK!!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:23 schreef CharChar het volgende:
HALLO HIJ IS GEEEN HOMO!!
ER IS ZELFS FOTO MET ZIJN VRIENDIN OP EEN TERRASJEEE!!!
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:26 schreef CharChar het volgende:
Ik heb al gegeten HAHA!!!
Pfff oooo maaaan!! voor de zoveeelste keeeeeer! hij is geee homo -_-'
NOU KAPPEN!!!
Dat Ruben geen homo is, dat weet je als je elke dag NU.nl controleert.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:26 schreef CharChar het volgende:
Ik heb al gegeten HAHA!!!
Pfff oooo maaaan!! voor de zoveeelste keeeeeer! hij is geee homo -_-'
NOU KAPPEN!!!
Welkom op Fok!, dit is het Klaagbaak subforum. Now GTFOquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:27 schreef LLRN het volgende:
Ik snap t niet!!
Waarom gaan jullie een topic oprichten voor iemand waar jullie een hekel aan hebben?
Vinden jullie hem dan toch zo boeiend dat hij dit waard is?
Maak er dan gewoon direct een positief topic van!!
Ik snap niet dat je zoveel tijd in iemand kunt steken terwijl je er alleen maar negatief over kunt praten!!
Ik vind dat jullie er ook vrij veel tijd in stekenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:27 schreef LLRN het volgende:
Ik snap t niet!!
Waarom gaan jullie een topic oprichten voor iemand waar jullie een hekel aan hebben?
Ik snap niet dat je zoveel tijd in iemand kunt steken terwijl je er alleen maar negatief over kunt praten!!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat Ruben geen homo is, dat weet je als je elke dag NU.nl controleert.
Maar ga dan niet herhaaldeijk je standpunt herhalen. Moet jij niet je dagelijkse dosis Ritalin innemen ofzo?
Ik vind Ruben Nicolaï een middelmaat. Geen plus- maar ook geen minpunten. Eigenlijk heb ik geen last van hem.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:27 schreef LLRN het volgende:
Ik snap t niet!!
Jij komt vast van het BNN forumquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:31 schreef CharChar het volgende:
[..]
Nee hoor..
Maja dit is zoo zinloos
Jullie zijn ook gewoon fan van hem.. anders maak je ook gene topic van hem aan
Neee daar kom ik nie vanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jij komt vast van het BNN forumOf Bokt?
Precies ja!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:38 schreef Litllemisssunshine het volgende:
Oke waarom ga je al die moeite voor Ruben doen als je zoooo grote hekel aan hem heb?
Waarom ga je dan in godsnaam een topic maken.
Ik ga toch ook geen topic maken met wie ik wel allemaal niet haat.
echt come on nu lijkt het juist als of je stik jaloers op hem bent.....
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie er ook vrij veel tijd in stekenDit subforum heet klaagbaak, daar mag je klagen over bijvoorbeeld irritante klotefiguren als Ruben Nicolai
Je komt hier zomaar aanwaaien? Ben je de hele dag aan het Googelen op negatieve berichten over Ruben Nicolai, om je dan te registreren en de tegenaanval in te zetten? Hint: dat wordt hier zo gewaardeerd. Je schrijfstijl trouwens ook nietquote:
Heb je het aantal topics hier al geteld? Ruben Nicolai is niet de enige die hier wordt afgezeken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:41 schreef JudithvH het volgende:
[..]
Als je hem irritant vind, wat vind je dan van al die ander 16 999 999 miljoen mensen hier in Nederland. Als je van iemand op aarde geen last hebt is het toch wel Ruben ??? en ik ken wel klote figuren hoor.. GENOEG namelijk!! Maar Ruben valt daar dus echt niet onder. Ik ben 2 keer naar zijn show geweest(en heb hem heel vaak op tv gezien). nou ik kan je vertellen dat hij echt geen klote figuur is. weetje, volgens mij ken je hem niet eens. volgens mij lul jij gewoon maar want volgens mij heb jij echt enig idee over wie je het hebt. Heb je ooit wel eens naar zijn programma gekeken.. volgens mij niet echt he?? ja 2 keer zeker. 1keer toen Ruben zich eigenlijk niet echt lekker voelde maar toch zo stoer was naar de opnames te komen en daardoor een beetje chaggi was en de andere keer dat zijn vrouw moest bevallen en hij er eigenlijk ook bij wilde zijn maar toch naar de studio was gekomen en daardoor ook een beetje chaggi was. Ik bedoel hoe goed ken je hem nou ???![]()
Preciesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:41 schreef JudithvH het volgende:
[..]
Als je hem irritant vind, wat vind je dan van al die ander 16 999 999 miljoen mensen hier in Nederland. Als je van iemand op aarde geen last hebt is het toch wel Ruben ??? en ik ken wel klote figuren hoor.. GENOEG namelijk!! Maar Ruben valt daar dus echt niet onder. Ik ben 2 keer naar zijn show geweest(en heb hem heel vaak op tv gezien). nou ik kan je vertellen dat hij echt geen klote figuur is. weetje, volgens mij ken je hem niet eens. volgens mij lul jij gewoon maar want volgens mij heb jij echt enig idee over wie je het hebt. Heb je ooit wel eens naar zijn programma gekeken.. volgens mij niet echt he?? ja 2 keer zeker. 1keer toen Ruben zich eigenlijk niet echt lekker voelde maar toch zo stoer was naar de opnames te komen en daardoor een beetje chaggi was en de andere keer dat zijn vrouw moest bevallen en hij er eigenlijk ook bij wilde zijn maar toch naar de studio was gekomen en daardoor ook een beetje chaggi was. Ik bedoel hoe goed ken je hem nou ???![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:42 schreef deepart het volgende:
Gewoon die nickname googlen
http://www.google.com/search?hl=nl&client=opera&rls=nl&hs=4Sl&q=CharChar+ruben&btnG=Zoeken&lr=
OMGquote:
Ze komen ook van een of andere fanhyve volgens mijquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jij komt vast van het BNN forumOf Bokt?
Ik voel me zo gepwndquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:43 schreef Mertofzo het volgende:
Dit wordt het topic van het jaar 2009, we worden geraid door meiden van 12 jaar![]()
![]()
![]()
![]()
David Beckham is ook een eikel. Open jij er een topic over?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:45 schreef Litllemisssunshine het volgende:
ja hij word afgezeken omdat jullie zooo jaloers op hem zijn.
Jullie zijn vast allemaal jongetjes van 12 die jaloers zijnd at Ruben zoveel aandacht van de vrouwen krijgt.
Maar jullie krijgen dat niet omdat jullie daar te lelijk, te saai en niet grappig voor zijn!
Ruben is super leuk!
En heel leuk tegen zijn fans.
En hij heeft een vriendin al 7 jaar of zelfs langer.
Ooit gehoord van het begrip Metro man?
David beckam is het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |