abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68057020
Doet me eigenlijk niks. Ik vind die Ruben van der Meer ook veel grappiger.
ROBODEMONS..................|:(
pi_68057233
Is dit schijttopic nog niet vol? staat nutteloos te zijn tussen mijn MAT
pi_68083912
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:54 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

* is jaloers!
Waar?
[..]

Ik ben hem op stap ook wel eens tegengekomen. Samen met de andere Lama's minus Jeroen.
Hij is wel een beetje irritant inderdaad.

Ik krijg trouwens vaak te horen dat ik op hem lijk
pi_68084396
Ik vind zo'n "ik ben het helemaal"-houding ook knap irritant, en ik voel daarom weinig behoefte hem te gaan bekijken in allerlei andere programma's dan De Lama's. Maar ik moet 'm nageven: in de Lama's vind ik zijn bijdragen meestal het best.
pi_68087134
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:54 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Die naam

Eens met klacht, Ruben v/d Meer is beter.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:57:08 #96
262798 xRubenNicolaix
Ruben Nicolai ['L]
pi_70972411
aan kikoooooo !!!!!!

wat is jou probleem..... kan je het neit hebben dat Ruben Nicolai beter is dan jou! zielig hoor achter een schrempje mensen naar beneden halen, zoek een leven mogool!

soms jaloers dat Ruben:
- er beter uit ziet dan jou , want mensnen die zo zielig bezich zijn gewoon leveloos en lelijk zijn!
- meer geld heeft dan jou, want mensne zoals jij verdienen het niet!
- een gelukkig gezin heeft, jij hebt waarschijnlijk zware issues met je familie of gewoon slechte jeugd
gehad?!

ga niet proberen mensne naar beneden te halen die je neit kent! want jij hebt geen idee hoe Ruben in elkaar zit! dus ga een leven zoeken!
there is no Nicolai like Ruben Nicolai
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:00:36 #97
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70972523
Te duidelijke kloon hea
pi_70972540
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:57 schreef xRubenNicolaix het volgende:
BLAAT!!!!
It Never Hurts To Help!
pi_70972594
haha haha haha
pi_70972616
quote:
aan kikoooooo !!!!!!

wat is jou probleem..... kan je het neit hebben dat Ruben Nicolai beter is dan jou! zielig hoor achter een schrempje mensen naar beneden halen, zoek een leven mogool!

soms jaloers dat Ruben:
- er beter uit ziet dan jou , want mensnen die zo zielig bezich zijn gewoon leveloos en lelijk zijn!
- een gelukkig gezin heeft, jij hebt waarschijnlijk zware issues met je familie of gewoon slechte jeugd
gehad?!

ga niet proberen mensne naar beneden te halen die je neit kent! want jij hebt geen idee hoe Ruben in elkaar zit! dus ga een leven zoeken!
Ik quote hem ook nog even
pi_70972642
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:52 schreef kwiwi het volgende:
ruben nicolai
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:27:24 #102
262807 xroza
(L) ruben nicolai
pi_70973305
okee;
hoe levenloos kun je zijn.
en wat me opvalt; alleen jongentjes (Ja, jullie zijn allemaal klein en kinderachtig om zoiets te doen) halen hem naar beneden;
waarom?
Omdat vrouwen zien hoe lekker hij is.
En jongentje like the most people here zijn dan natuurlijk jaloers omdat ze geen aandacht krijgen.
Dit helpt niet echt hoor. Zo krijg je aandacht, maar je wordt ook gehaat door de meerderheid.
Serieus ga een leven zoeken.
Okee; Ruben is niet altijd in topvorm, maar hij heeft zeker zijn momenten!
En improviseren is lastig, en jij zou never nooit niet zo ver komen dan waar Ruben nu is.
En ja, Ruben is zich ervan bewust dat hij een lekker lijf heeft, maar hij loopt er niet mee te koop.
Hij is de lekkerste man van Nederland geweest, maar hij heeft er nooit diep op in willen gaan.
Nee, je hoeft Ruben niet leuk of lekker te vinden, maar ga hem niet lopen zwartmaken op internet.
Dat is het zieligste wat je kan doen.
En als er iemand iets van jullie gedrag zegt, omdat het asociaal is wordt diegene meteen uitgescholden voor mongool. Op basis waarvan is dat gebasseerd? Zoek hulp bij een psychiatrische inrichting als je zo sneu bent.
Een fijn leven verder.
FJB
pi_70973551
wtf is dit man heeft de ruben nicolai fanclub lopen googlen ofzo?
pi_70973573
pi_70973686
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:27 schreef xroza het volgende:
okee;
en wat me opvalt; alleen jongentjes (Ja, jullie zijn allemaal klein en kinderachtig om zoiets te doen) halen hem naar beneden;
waarom?
En jongentje like the most people here zijn dan natuurlijk jaloers omdat ze geen aandacht krijgen.
Dit helpt niet echt hoor. Zo krijg je aandacht, maar je wordt ook gehaat door de meerderheid.
En improviseren is lastig, en jij zou never nooit niet zo ver komen dan waar Ruben nu is.
En ja, Ruben is zich ervan bewust dat hij een lekker lijf heeft, maar hij loopt er niet mee te koop.
Hij is de lekkerste man van Nederland geweest, maar hij heeft er nooit diep op in willen gaan.
Nee, je hoeft Ruben niet leuk of lekker te vinden, maar ga hem niet lopen zwartmaken op internet.
En als er iemand iets van jullie gedrag zegt, omdat het asociaal is wordt diegene meteen uitgescholden voor mongool. Op basis waarvan is dat gebasseerd? Zoek hulp bij een psychiatrische inrichting als je zo sneu bent.
Een fijn leven verder.
Deze ook even quoten
pi_70973732
quote:
okee;
waarom?
Een fijn leven verder.
Gaan jullie ook trouwen en in een glazen kasteel wonen?
pi_70973757
quote:
lulverhaal
Om speciaal een account te maken om dit te zeggen is lekker tof wou je zeggen...
[P]otverdorie
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:42:56 #108
262808 LLRN
Houdt van 'Hem'
pi_70973800
quote:
aan kikoooooo !!!!!!

soms jaloers dat Ruben:
gehad?!

Helemaal Met je eens meid!
Als je Ruben Nicolai dan niks vind, waarom praat je er dan zoveel over?
En dan ook nog eens negatief?
Als ik een persoon niet boeiend vind, ga ik geen 100 berichtjes plaatsen over hoe slecht die persoon wel niet is!!

Ruben Nicolai!
''Uit San Francisco komen twee dingen; Merels en Homo's!! En aangezien jij geen vleugels hebt.... Watje!!''
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:45:46 #109
262798 xRubenNicolaix
Ruben Nicolai ['L]
pi_70973905
doe niet stoer over ruben want dan kom je aan zijn '' FanClub ''

hihi,
pi_70973909
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:42 schreef LLRN het volgende:

[..]

Helemaal Met je eens meid!
Als je Ruben Nicolai dan niks vind, waarom praat je er dan zoveel over?
En dan ook nog eens negatief?
Als ik een persoon niet boeiend vind, ga ik geen 100 berichtjes plaatsen over hoe slecht die persoon wel niet is!!

Ruben Nicolai!
Oh nooessss, nog meer fancluppers, incl. spelfouten
[P]otverdorie
pi_70973913
Ja, weer een lid van de fanclub die hier komt registreren en posten Hoeveel volgen er nog?
pi_70973947
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:45 schreef xRubenNicolaix het volgende:
doe niet stoer over ruben want dan kom je aan zijn '' FanClub ''

hihi,
2
pi_70973971
En wat is dat ontzettend slechte programma dat ze begonnen zijn? Die totaal niet grappige ziekte?

EDIT: OWWWW KUT!!! DE RUBEN FANCLUB IS ER KUT MAN SORRY SORRY!!! IK VIND RUBEN WEL HEEEEL GRAPPIG HOOR EN DIE NIEUWE SHOW OOOKKKKK!!!!!!
NIET SLAAN AJB!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:50:23 #114
262808 LLRN
Houdt van 'Hem'
pi_70974069
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:47 schreef deepart het volgende:
En wat is dat ontzettend slechte programma dat ze begonnen zijn? Die totaal niet grappige ziekte?
Bepaalde mensen proberen soms iets uit!
Je kunt dan van tevoren niet kijken of het wel of niet wat wordt!
Er zijn genoeg mensen die het wel een leuk programma vonden!
''Uit San Francisco komen twee dingen; Merels en Homo's!! En aangezien jij geen vleugels hebt.... Watje!!''
pi_70974096
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:50 schreef LLRN het volgende:

[..]

Ja en daarna zijn ze stug verder gegaan..
Diepzinnige deepart.
pi_70974108
quote:

[..]

Lindsy, je schiet weer in je autistische fase. Ruim je kamer op en kom naar beneden, we gaan zo eten
[P]otverdorie
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:56:57 #117
262798 xRubenNicolaix
Ruben Nicolai ['L]
pi_70974279
je ons wel fan of kloon noemen, maar komop zeg iets van 100 berigten over een persoon schrijven noem jij geen fan???

hihi, tja je kan niks anders te doen hebben, en natte bever Who the fuck ben jij???
pi_70974306
quote:

[..]

En heb je enig idee hoeveel pijn dat deed? Zit je dan vol spanning te wachten, je verwacht de kwaliteit van de Lama's en wat krijg je dan??

De amateur club uit Persingen komt nog met een betere voorstellen op een lamme Zondag morgen gewapend met een digitale camera uit 1999.

En daarbij is Ruben een beetje omhoog gevallen.
Diepzinnige deepart.
pi_70974341
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:56 schreef xRubenNicolaix het volgende:
je ons wel fan of kloon noemen, maar komop zeg iets van 100 berigten over een persoon schrijven noem jij geen fan???

hihi, tja je kan niks anders te doen hebben, en natte bever Who the fuck ben jij???
AAAAAAHAHAHHAHHA VERSCHOON MIJ PLEAAAAASEEEEE!!!!
Diepzinnige deepart.
pi_70974354
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:56 schreef xRubenNicolaix het volgende:

Heb je Sugababes? Misschien zie ik je op de volgende meeting dan
[P]otverdorie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')