Andere Ruben is niet grappiger. Met zijn trek eens aan mijn lul.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:34 schreef cerror het volgende:
Andere Ruben is grappiger ja, maar ik vind hem bij vlagen ook best grappig.
Als ik een hekel moet hebben aan iedereen die in mijn ogen geen humor heeft haatte ik nu 80% van Nederland.
quote:
Hij is sowieso grappiger dan Ruben Nicolaiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Andere Ruben is niet grappiger. Met zijn trek eens aan mijn lul.
* is jaloers!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:12 schreef leppeh het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst in Amsterdam!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:16 schreef Ascendancy het volgende:
Als hij homo is, maak ik een uitzondering in mijn hetero-bestaan
Zegt iemand met een Steven Seagal UI.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:30 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat je naar die bagger kijkt.
Dat zag ik dus net weer bij 101tvquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef Ice22 het volgende:
Wat een homo, hij past ook niet bij de lama's.
Hij geilt op zichzelf, is totaal niet grappig, en probeert heel omslachtig een goede presentator na te doen. Dan vouwt hij zijn handjes tegen elkaar en drukt ze dan tegen zijn lippen, waarna hij met serieuze ogen een vraag stelt.
WTF?!?! Kuthomo.
En die stem... jezus man
ja enige nadeel is dat garp al bijzonder lang wordt gebruitk op fokquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:34 schreef fathank het volgende:
alle varianten op "garp" maar alvast nomineren voor woord van het jaar..?
Wel je eigen topic na 2 maand kicken, maar mij afzeiken omdat ik zeg dat er al een ander KLB-topic loopt over Ruben Nicolai.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat zag ik dus net weer bij 101tv![]()
Echt tenenkrommend zo slecht als hij is
Ach praten tijdens het neuken is niet noodzakelijk hoor.quote:
Ik ben hem op stap ook wel eens tegengekomen. Samen met de andere Lama's minus Jeroen.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:57 schreef xRubenNicolaix het volgende:
BLAAT!!!!
Ik quote hem ook nog evenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:57 schreef xRubenNicolaix het volgende:
aan kikoooooo !!!!!!
wat is jou probleem..... kan je het neit hebben dat Ruben Nicolai beter is dan jou! zielig hoor achter een schrempje mensen naar beneden halen, zoek een leven mogool!
soms jaloers dat Ruben:
- er beter uit ziet dan jou , want mensnen die zo zielig bezich zijn gewoon leveloos en lelijk zijn!
- meer geld heeft dan jou, want mensne zoals jij verdienen het niet!
- een gelukkig gezin heeft, jij hebt waarschijnlijk zware issues met je familie of gewoon slechte jeugd
gehad?!
ga niet proberen mensne naar beneden te halen die je neit kent! want jij hebt geen idee hoe Ruben in elkaar zit! dus ga een leven zoeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |