Heldquote:
Achja, het kan inderdaad altijd nog erger..quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:19 schreef Specularium het volgende:
Niks mis met Ruben.
Patrick Lodiers, die moet je hebben.
Lodiers is echt het laagste van het laagste.quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:19 schreef Specularium het volgende:
Niks mis met Ruben.
Patrick Lodiers, die moet je hebben.
Jeroen is de beste ja.quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat ik vooral grappig vind elke keer met de Lama's is om te zien dat hij niet om kan gaan met het feit dat hij niet meer de grappigste is. Dat is die Dennis van de Citroen reclame's. Je ziet aan zijn smoel dat hij het soms niet kan hebben dat het publiek harder moet lachen om die andere gast dan om hem.
vrouwen houden van vrouwelijke mannen was het toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:13 schreef X. het volgende:
Hij doet het dan ook goed bij vrouwen. Waarschijnlijk kan TS dat niet zo goed hebben
Ik zag hem laatst in Amsterdam!!!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:37 schreef kikoooooo het volgende:
Nu heb ik sowieso al een ontzettende schijthekel aan de, totaal niet grappige Lama's, maar Ruben Nicolai is toch wel het trieste dieptepunt van de Nederlandse televiesie
Die, op zichzelf geilende kasthomo is zo TOTAAL niet grappig
Net zag ik hem voorbij komen in een reclame voor Suzuki () man man, wat een dieptepunt.
Klacht: Ruben Nicolai vindt zichzelf zo grappig, maar hij faalt keiharden ik ben benieuwd wanneer ie bekend maakt dat ie op mannen valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |