Inderdaad. Bleef erg netjes in het Ajax - Feyenoord topic.quote:
Dat zou moeten ja, maar de Ajacieden zijn daar minder goed in.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:16 schreef peaceman het volgende:
Ook als Ajax verliest, en dat is helaas nog al eens zo de laatste tijd, moet je gewoon fatsoenlijk tegen elkaar doen, vind ik. Maar gelukkig weinig ziektes te zien vandaag.
Het was al vreemd genoeg dat de trolls kwamen van mensen die niet eens voor Feyenoord of Ajax zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 15:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zou moeten ja, maar de Ajacieden zijn daar minder goed in.
DK en Jorien hebben weer eens straf?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:17 schreef sjimz het volgende:
Al scheelt het natuurlijk dat D-K en jorien niet op denthemen konden reageren en andersom!
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zou moeten ja, maar de sommige Ajacieden zijn daar minder goed in.
Ach en die trolls vielen ook wel mee vond ik. Vooral posts als 'haha, zo blij zijn met winnen van de nummer 12' of 'feyenoordquote:Op zondag 15 februari 2009 15:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was al vreemd genoeg dat de trolls kwamen van mensen die niet eens voor Feyenoord of Ajax zijn
D-K zat in het stadion, jorien niet meer gezien sinds de aftrap.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
DK en Jorien hebben weer eens straf?
[..]
Ja ik vond de trolls ook meevallen.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ach en die trolls vielen ook wel mee vond ik. Vooral posts als 'haha, zo blij zijn met winnen van de nummer 12' of 'feyenoord'.
Arme D-K en jorien toont zowaar tekenen van verstandig zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
D-K zat in het stadion, jorien niet meer gezien sinds de aftrap.
Dag kwaliteitstopicquote:
Dat is zo, daar gaat het uiteindelijk om. Maar doen dan niet alsof het dankzij dit topic komt.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:48 schreef RayMania het volgende:
Ach, als wij het maar zien bij het modden. En dat is zo.
Hier had het eerder mee te maken, plus het feit dat het gewoon een saaie wedstrijd was.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:13 schreef Suijk het volgende:
Als Ajax wint, is er ook weinig mis. Feyenoorders hadden zich er al een beetje bij neergelegd en diegenen die online zijn reageren gewoon niet zo debiel. 't Is allemaal niet zo moeilijk.
Daarom ook die "weet ik veel". Kan ook zijn omdat Ajax een thuiswedstrijd speelde, omdat het gat tussen Ajax en Feyenoord groot is, etc. Voorlopig ben ik blij dat er minder gescholden wordt, al kan en mag het nog wel beter.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar doen dan niet alsof het dankzij dit topic komt.
Oepsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |