Ga je me nu een ban aannaaienquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Weet wel een manier om VBL leuker te maken. Ban Jorienvandenherik, Barca,Geweldenaar/Angstgegner en Fortido(ofzoiets). Die gasten lopen alleen maar te trollen en leren toch nergens van. Nu is die Angstgegner ineens weer terug
Je leert overduidelijk niet van je fouten. Je scheld nooit en doet niet aan doodsbedreigingen dus wat dat betreft doe je niks verkeerd. Je voegt alleen 0,0 toe aan het Ajaxtopic. Het enige wat je doet is een of twee zinnen typen die meestal kant nog wal raken. Je trollt voordurend en het enige wat je doet is discussies uitloken over dingen die niet relevant zijn. Maar zo zijn er nog meer hoor je bent echt niet de enige(DK,Need2009,DirkZZ) alleen je komt zo vaak in het Ajaxtopic nu het slecht gaat dat je wel opvalt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ga je me nu een ban aannaaien
Ik zal mijn gedrag zelf ook in de gaten houden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je leert overduidelijk niet van je fouten. Je scheld nooit en doet niet aan doodsbedreigingen dus wat dat betreft doe je niks verkeerd. Je voegt alleen 0,0 toe aan het Ajaxtopic. Het enige wat je doet is een of twee zinnen typen die meestal kant nog wal raken. Je trollt voordurend en het enige wat je doet is discussies uitloken over dingen die niet relevant zijn. Maar zo zijn er nog meer hoor je bent echt niet de enige(DK,Need2009,DirkZZ) alleen je komt zo vaak in het Ajaxtopic nu het slecht gaat dat je wel opvalt.
Net of je het per ongeluk doet.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zal mijn gedrag zelf ook in de gaten houden.
Weer een voetbal ronde achter de rug
Schwalbe!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Weet wel een manier om VBL leuker te maken. Ban Jorienvandenherik, Barca,Geweldenaar/Angstgegner en Fortido(ofzoiets). Die gasten lopen alleen maar te trollen en leren toch nergens van. Nu is die Angstgegner ineens weer terug
Zoiets?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:01 schreef sezten het volgende:
Ik wil best wel sfeermaker worden in VBL.
In dat geval zou ik heel de dag met mijn armen voor mijn tepels moeten lopenquote:
Ja, maar ik ontgroei het altijdquote:
Ach, het heeft 0,0 waardequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dit topic heeft een schopje nodig.
Wat? Niet topicwaardig?quote:
Donequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat? Niet topicwaardig?Meld het even in feedback.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De mods geloven ook nog in dit topic. Net als ik.
Nee, we moeten het gezellig houden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:49 schreef pfaf het volgende:
![]()
Enschede.![]()
Maar ik had gehoopt dat mijn post tot het bannen van Jorien zou leiden, helaas.
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zondag zal het wel weer gezellig worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |