Dit vind ik best een opmerkelijke opmerking. Doet je eigen regio je zo weinig, dat je liever een pokke-eind reist dan een club uit je eigen gemeente te supporteren?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik topvoetbal wil zien ga ik wel naar Monchengladbach, Leverkusen, Duisburg, Koln, Aachen, Dortmund of whatever.
Laten we dan zeggen dat FC Limburg geboren is om te sterven.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:33 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Iets wat niet geboren is, kan niet sterven hč...
Maar ik begrijp wat je zeggen wil
Aachen speelt 2. Bundesliga. En al die andere clubs zijn net zo makkelijk te bereiken van uit de rest van het land, daar hoor ik echter nooit zulke geluiden.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef MaxPower het volgende:
Een pokke-eind? Ze kunnen daar op de fiets naar Aachen en Gladbach.
En zou het geboren worden, dan wordt het een geestelijk gehandicapt kindje met mongoliede trekjesquote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef Garudo het volgende:
[..]
Laten we dan zeggen dat FC Limburg geboren is om te sterven.![]()
In de rest van het land liggen ook geen fusieplannen. Als Groningen en Heerenveen zouden fuseren zou ik ook liever naar Werder Bremen gaan.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aachen speelt 2. Bundesliga. En al die andere clubs zijn net zo makkelijk te bereiken van uit de rest van het land, daar hoor ik echter nooit zulke geluiden.
De ultieme supporter van FC Limburg zou dus zijn:quote:Op maandag 16 maart 2009 14:02 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En zou het geboren worden, dan wordt het een geestelijk gehandicapt kindje met mongoliede trekjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dus liever een nieuwe club kiezen om te supporteren dan een nieuwe club kiezen om te supporteren?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In de rest van het land liggen ook geen fusieplannen. Als Groningen en Heerenveen zouden fuseren zou ik ook liever naar Werder Bremen gaan.
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:04 schreef Garudo het volgende:
[..]
De ultieme supporter van FC Limburg zou dus zijn:Beetje respect voor je mede-fokkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dus liever een nieuwe club kiezen om te supporteren dan een nieuwe club kiezen om te supporteren?
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:04 schreef Garudo het volgende:
[..]
De ultieme supporter van FC Limburg zou dus zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En @ maxpower: wacht maar eens af tot het je drijgt te overkomen(of is het "dreigt"...)
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
Je kunt je alvast aanmelden voor het prachtige groen/wit.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als Groningen en Heerenveen zouden fuseren zou ik ook liever naar Werder Bremen gaan.
Waarom? Zou dat wat aan mijn mening veranderen?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:11 schreef TheYoung1 het volgende:
En @ maxpower: wacht maar eens af tot het je drijgt te overkomen(of is het "dreigt"...)
Ben er maandje geleden geweest, was leuk.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je kunt je alvast aanmelden voor het prachtige groen/wit.![]()
http://www.werderbruders.nl
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:16 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Waarom? Zou dat wat aan mijn mening veranderen?
Volgens mij interpreteer je mijn posts niet goed. Ik zou never nooit een fusieclub steunen. Maar om een potje voetbal te zien zou ik dan eerder naar Duitsland gaan dan naar een nieuwe club. Dat betekent niet dat ik opeens die-hard Werder Bremen supporter ben..quote:Op maandag 16 maart 2009 14:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja.
Anders mis jij ook dat stukje clubliefde wat je nu pretendeerd wel te hebben.
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Volgens mij interpreteer je mijn posts niet goed. Ik zou never nooit een fusieclub steunen. Maar om een potje voetbal te zien zou ik dan eerder naar Duitsland gaan dan naar een nieuwe club. Dat betekent niet dat ik opeens die-hard Werder Bremen supporter ben..
Klopt.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:35 schreef TheYoung1 het volgende:
Dan interpreteer ik het mss verkeerd, maar ik dacht aanje user-icon te zien, dat je wel een Heerenveen-fan bent.
Ja, volgens mij zeg ik hetzelfde.quote:In hoevere verschilt dan weer per persoon. Ik persoonlijk ben Roda-fan, ik kan me niet voorstellen naar een fusie-club te blijven gaan, terwijl ik al het betere deel van de laatste 30 jaar Roda trouw ben gebleven.
Het gaat zich niet om afstand om voetbal te kunnen zien. Wat dat betreft hebben we hier in Limburg een veel grotere keuze dan ergens anders in Nl.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:43 schreef Evertje het volgende:
Wat is afstand nog tegenwoordig?
Voor een topclub kun je ook naar PSV, Standaard Luik, Schalke 04. Allemaal nog geen 45 minuten rijden.
Maar goed, belachelijk plan natuurlijk. Elk jaar drie miljoen euro schuld opbouwen, hoe verkoop je zoiets bij de KNVB? En wanneer krijgt de RvC van Fortuna zijn geld terug, een van de reden waarom ze toch met de fusieclub instemmen.
Kortom, een mooi luchtkasteel. Hopelijk doet die stichting Roda waar ze ervoor zitten en kiezen ze voor het stand alone roda verhaal.
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ben er maandje geleden geweest, was leuk.
Hoezo? In de Randstad stikt het van de clubs, Brabant idem dito.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Het gaat zich niet om afstand om voetbal te kunnen zien. Wat dat betreft hebben we hier in Limburg een veel grotere keuze dan ergens anders in Nl.
1: Ik bezoek per jaar tig wedstrijden van zowel Mvv als PSV uit en thuis.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dit vind ik best een opmerkelijke opmerking. Doet je eigen regio je zo weinig, dat je liever een pokke-eind reist dan een club uit je eigen gemeente te supporteren?
Ja ok, dan heb je het puur over voetbal kijken, niet over supporteren. Dan is het logischer. En dat de Bundesliga top is weet ik ook wel, een vriend van me heeft een seizoenkaart van BVB en Schalke heb ik ook wel eens bezocht.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1: Ik bezoek per jaar tig wedstrijden van zowel Mvv als PSV uit en thuis.
2: Daarnaast bezoek ik jaarlijks ong. 12 wedstrijden van Borussia Monchengladbach.
Het verschil in voetbal, supporters, randzaken etc. Nederland vergeleken met Duitsland is dusdanig groot dat ik momenteel liever 25 minuten (zover woon ik als Limburg van het stadion van BMG af !!!!) reis dan 25 minuten naar Maastricht of Eindhoven.
De sfeer, de voetballers. Alles is gewoon beter in Duitsland. Ik heb zaterdagmiddagen gehad waar ik tot 20:00 's avonds (wedstrijd eindigt om 17:15 in Duitsland) met supporters van Mainz en Hamburger SV heb gelult bij een bierstand bij het stadion van BMG. Heerlijk, dat is voetbal !
En ook al zou er topvoetbal in Limburg komen..... dit kan nooit in Nederland. Dan reis ik liever over de grens voor mijn wekelijkse dosis voetbal.
En sowieso: Ik heb niks met Kerkrade. Want Kerkrade = Fc Limburg. Fc Limburg is een grote versie van Roda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |