quote:Mee eens. Begint erg sterk maar naar het eind toe verdwijnt de sympathie voor D-Fens. Over de rest nog maar te zwijgen.
Op zondag 26 oktober 2003 23:20 schreef kamagurka het volgende:
Jammer dat deze film enigszins inzakt na een behoorlijk sterk begin..
Toch kijken zometeen!
Valt me trouwens mee dat je naar een Joel Schumacher film gaat kijken.
quote:Is ook wel zo'n beetje de enige die ik meermaals kan herbekijken zonder slaapaanvechtingen.
Op zondag 26 oktober 2003 23:24 schreef SunChaser het volgende:[..]
Mee eens. Begint erg sterk maar naar het eind toe verdwijnt de sympathie voor D-Fens. Over de rest nog maar te zwijgen.
Valt me trouwens mee dat je naar een Joel Schumacher film gaat kijken.
wat zeg ik nu toch allemaal
en het verbaast me echt om te horen dat ie van Joel Schumacher is, wat ik niet wist
maar het is echt herkenbaar, met die wegwerken enzo, heb ik ook vaak dat ik denk het slaat echt nergens op dat ze hier weer de weg aan t openbreken zijn
ik vraag me wel af of ie nu zn vrouw en kind wilde vermoorden.......ik heb de hele tijd gedacht van niet, maar herinner me nu dat als ie naar die oude videobeelden van hun zit te kijken plots een vage blik in zn ogen krijgt en opspringt en meteen naar hun toe wil......dat zegt me dan wel weer dat ie hun wil killen........
quote:spoiler:
Op maandag 27 oktober 2003 02:28 schreef kamagurka het volgende:
Nu geloofde ik idd dat hij zijn vrouw en kinderen zou afschieten.
Ik dacht juist van niet. Die wapens pikt ie per teoval op en aan het eind heeft ie alleen een waterpistool.
Op maandag 27 oktober 2003 08:04 schreef SunChaser het volgende:[..]
spoiler:
Ik dacht juist van niet. Die wapens pikt ie per teoval op en aan het eind heeft ie alleen een waterpistool.
Op maandag 27 oktober 2003 08:04 schreef SunChaser het volgende:[..]
spoiler:
quote:Behalve over Donnie Darko....
Op zondag 28 december 2003 22:52 schreef Donnie.Darko het volgende:
O en het valt me op dat SunChaser over elke goeie film wel een topic heeft geopend
Maargoed, ik vond het een verrassend goede film. Had er niet veel van verwacht, en heb em eigenlijk uit verveling opgezet. En vooral de scene met de zwerver die alles bij elkaar loog en de eerder genoemde Mc Donalds scene waren erg sterk en herkenbaar.
spoiler:
quote:Vandaar zijn oscar?
Op dinsdag 2 april 2002 10:13 schreef zodiaque het volgende:
Michael Douglas is misschien geen fantastisch acteur......
Jammer. Het opbouwen van de spanning in de snikhete auto in de file waarmee de film opent is ijzersterk. En al helemaal in de bioscoop, waar ik hem nog gezien heb.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:07 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik heb 'm al drie keer gezien, maar tot nog toe nog steeds vanaf de Koreaan.
Als een gedrocht als "Titanic" er een stuk of wat kan binnenslepen zegt een oscar niet zo veel...quote:
Respect Bombie, precies wat ik ook dacht.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:36 schreef Bombie het volgende:
Verhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |