Willem weet dat hij niet populair is bij het nederlandse publiek, kijk alleen al naar het aantal advertenties in de BB krant die alleen voor hem waren en het feit dat hij al denkt dat het publiek hem zijn slippertje in zijn huwelijk zwaar aanrekend.
Zijn taktiek tot nu toe was het zoveel mogelijk sturen van de groep om te of tegen elkaar op te zetten of hem buiten schot te laten en dit is zeker gelukt, of dit goed te keuren valt blijkt wel uit de reacties maar het is een taktiek die dus tot zover heeft geholpen..echter..
Hij weet dat hij bij de laaste 3 zit, hij weet ook dat hij niet wint, zullen we nu de echte Willem gaan zien of probeert hij (tevergeefs denk ik omdat het publiek zijn/haar mening al heeft gemaakt en Veronica hem goed gecast heeft als de roddelaar) nu het Nederlandse publiek te bespelen door of zelf positief over te komen of negatief over de anderen te zijn waarvan hij weet dat het nu niet meer aan de andere 2 ligt of hij wint of niet maar alleen aan de gratie van het Nederlandse volk en de regie van BB?
ik ben toch wel benieuwd wanneer we Willem echt zullen zien
quote:
op 12-20-1999 om 08:33 PM schreef Re het volgende:ik ben toch wel benieuwd wanneer we Willem echt zullen zien
Beter gezegd: hoe VOO wil dat wij Willem gaan zien
Na 98 dagen Willem de Matennaaier krijgen we nu 10 dagen Willem de Grote Slijmbal.
Roddelen hoeft niet meer, heeft gewerkt, zullen we dus nooit meer zien. Wel: Willem de hulpvaardige, de aardige, de galante, sterker nog, we zullen het mee gaan maken dat Willem Bart (mocht hij erin blijven) gelijk gaat geven bij de stellingen. En natuurlijk zullen we veel verhalen krijgen over hoeveel respect hij voor Tessa heeft, hoe leerzaam deze tijd was, dat hij van iedere (ook Bart) bewoner iets heeft geleerd, dat hij er als beter mens uitkomt enzovoorts.
Het is te hopen dat tien dagen niet lang genoeg is om weer zieltjes terug te winnen.
Volgens mij gaat het niet zozeer om wat de bewoners nu precies doen en zeggen (ze willen allemaal winnen en zullen allemaal tactisch zijn in de omgang met de camera's, de dagboekgesprekken en wat ze wel en niet tegen elkaar loslaten). Het gaat om de manier waarop. En daarin toont Willem zich van zijn slechtse kant. Mijn boven geschetste verhaal is hoe een zwarte Willem ineens, plotsklaps, hij had het niet in de gaten, een witte Willem wordt. De anderen zijn wat dat betreft gelijkmatiger, voorspelbaarder, helderder.
Doel 1 voor hem was niet met de kerst thuis hoeven zitten.
Doel 2 is winnen, dat doel heeft iedereen die over blijft.
Middel: Normaal doen. Willem schat zichzelf het laagste in van alle bewoners, en heeft daar waarschijnlijk ook heel erg gelijk in. Ik denk dat we gewoon een rustige Willem zullen zien. (Op de streams dan).
quote:
op 12-20-1999 om 08:40 PM schreef miss moneypenny het volgende:
Beter gezegd: hoe VOO wil dat wij Willem gaan zien
quote:
op 12-20-1999 om 08:33 PM schreef Re het volgende:
Hij weet dat hij bij de laaste 3 zit, hij weet ook dat hij niet wint, zullen we nu de echte Willem gaan zien of probeert hij (tevergeefs denk ik omdat het publiek zijn/haar mening al heeft gemaakt en Veronica hem goed gecast heeft als de roddelaar) nu het Nederlandse publiek te bespelen door of zelf positief over te komen of negatief over de anderen te zijn waarvan hij weet dat het nu niet meer aan de andere 2 ligt of hij wint of niet maar alleen aan de gratie van het Nederlandse volk en de regie van BB?
Sjeesis, Nationaal Dictee gekeken ofzo? Geen touw aan vast te knopen hoor, Sorry.....
[knip]
Willem is zoals bekent een rots in de branding,waar het roddelen,stoken, slijmen,liegen en bedriegen betreft.Van deze eigenschappen heeft hij,nu het nomineren achter de rug is,alleen het slijmen nog nodig.Ik denk dan ook dat willem de geest krijgt,en dat we vanaf nu alleen nog maar "lieve willem" te zien krijgen(om zo het publiek terug te winnen).Nu ik dit zo aan het schrijven ben doet dit me toch sterk ergens aan denken,helemaal deze tijd van het jaar(Bastard word lieverd,kerst,de geest krijgen)... jahoor willem IS scrooge!
[knip]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |