abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 december 1999 @ 20:33:00 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_233896
Ik wil ten eerste geen anti Willem topic maken maar denk het volgende...

Willem weet dat hij niet populair is bij het nederlandse publiek, kijk alleen al naar het aantal advertenties in de BB krant die alleen voor hem waren en het feit dat hij al denkt dat het publiek hem zijn slippertje in zijn huwelijk zwaar aanrekend.

Zijn taktiek tot nu toe was het zoveel mogelijk sturen van de groep om te of tegen elkaar op te zetten of hem buiten schot te laten en dit is zeker gelukt, of dit goed te keuren valt blijkt wel uit de reacties maar het is een taktiek die dus tot zover heeft geholpen..echter..

Hij weet dat hij bij de laaste 3 zit, hij weet ook dat hij niet wint, zullen we nu de echte Willem gaan zien of probeert hij (tevergeefs denk ik omdat het publiek zijn/haar mening al heeft gemaakt en Veronica hem goed gecast heeft als de roddelaar) nu het Nederlandse publiek te bespelen door of zelf positief over te komen of negatief over de anderen te zijn waarvan hij weet dat het nu niet meer aan de andere 2 ligt of hij wint of niet maar alleen aan de gratie van het Nederlandse volk en de regie van BB?

ik ben toch wel benieuwd wanneer we Willem echt zullen zien

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_233897
quote:
op 12-20-1999 om 08:33 PM schreef Re het volgende:

ik ben toch wel benieuwd wanneer we Willem echt zullen zien

Beter gezegd: hoe VOO wil dat wij Willem gaan zien

ik golf niet, dus houd ik meer tijd over voor mijn werk
pi_233898
Ik ben het helemaal met je eens Re.

Na 98 dagen Willem de Matennaaier krijgen we nu 10 dagen Willem de Grote Slijmbal.

Roddelen hoeft niet meer, heeft gewerkt, zullen we dus nooit meer zien. Wel: Willem de hulpvaardige, de aardige, de galante, sterker nog, we zullen het mee gaan maken dat Willem Bart (mocht hij erin blijven) gelijk gaat geven bij de stellingen. En natuurlijk zullen we veel verhalen krijgen over hoeveel respect hij voor Tessa heeft, hoe leerzaam deze tijd was, dat hij van iedere (ook Bart) bewoner iets heeft geleerd, dat hij er als beter mens uitkomt enzovoorts.

Het is te hopen dat tien dagen niet lang genoeg is om weer zieltjes terug te winnen.

Het is het Gesprek waar het om draait
  maandag 20 december 1999 @ 20:57:00 #4
1829 Jewel
De enige echte!
pi_233899
Art,
Ik denk dat Willem het precies zo gaat doen.
Nu maar hopen dat het publiek er niet intrapt, ik trap er zeker niet in.
En nog even een voorspelling; Willem begint weer over de caravan die hij voor z'n ouders gaat kopen, of was het een camper? en natuurlijk Tessa's tuin.
  † In Memoriam † maandag 20 december 1999 @ 21:14:00 #5
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_233900
Art je zal wel gelijk hebben, wat een saaie uitzendingen gaan dat worden.
Alleen als Karin eruit gaat kan er nog wat vuurwerk komen van Ruud. Herinner je zijn reactie op Willems verhaal dat hij niet bij zijn vriend kon overnachten omdat hij te dronken was om naar huis te rijden.
Ruud accepteerd geen matennaaiers, alleen begrijpt hij hoe hij gemanipuleerd is, is Ruud in staat de nominatie te verbinden aan het bad gesprek. Want dat is waar we met zijn allen het meest over vallen.
The future is after you
  maandag 20 december 1999 @ 21:28:00 #6
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_233901
De caravan, Tessa's tuin, BB-tijd als therapie, vriendschap en leren van de andere bewoners, etc. heeft Willem al eerder genoemd.
Alle bewoners zeggen regelmatig dat ze in de loop der tijd in herhaling vallen, dus ook Willem kan deze dingen nogmaals noemen zonder daar bedoelingen mee te hebben. Zeker zo'n laatste week waarin je alles nog eens overdenkt vanaf de eerste dag. Ik wil Willem niet koste wat kost verdedigen maar vind ook niet dat hem dingen aangerekend moeten worden die van de andere bewoners wel getolereerd worden.
Bijvoorbeeld: Bart gunt Ruud de overwinning en heeft gevraagd of hij het geld nodig heeft. Daar wordt ook niet van gezegd dat hij dit doet omdat hij weet dat hij alweer genomineerd zal worden en hiermee het publiek probeert te beïnvloeden.
Terug uit het enge bos
pi_233902
Bor,

Volgens mij gaat het niet zozeer om wat de bewoners nu precies doen en zeggen (ze willen allemaal winnen en zullen allemaal tactisch zijn in de omgang met de camera's, de dagboekgesprekken en wat ze wel en niet tegen elkaar loslaten). Het gaat om de manier waarop. En daarin toont Willem zich van zijn slechtse kant. Mijn boven geschetste verhaal is hoe een zwarte Willem ineens, plotsklaps, hij had het niet in de gaten, een witte Willem wordt. De anderen zijn wat dat betreft gelijkmatiger, voorspelbaarder, helderder.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_233903
Willem:

Doel 1 voor hem was niet met de kerst thuis hoeven zitten.
Doel 2 is winnen, dat doel heeft iedereen die over blijft.
Middel: Normaal doen. Willem schat zichzelf het laagste in van alle bewoners, en heeft daar waarschijnlijk ook heel erg gelijk in. Ik denk dat we gewoon een rustige Willem zullen zien. (Op de streams dan).

Blijft zich verbazen
pi_233904
quote:
op 12-20-1999 om 08:40 PM schreef miss moneypenny het volgende:
Beter gezegd: hoe VOO wil dat wij Willem gaan zien

Volgens mij wil Voo hem eigenlijk helemaal niet zien maar konden ze helaas niet manupileren met de nominaties nu moet een van de andere 3 er uit. Naar mijn mening is dit is zonde voor het programma net zoals toen Sabine er uit moest (dat vonden de programmamakers echt niet leuk).
Greetz Tina

maandag 20 december 1999 @ 23:20:00 #10
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_233905
quote:
op 12-20-1999 om 08:33 PM schreef Re het volgende:
Hij weet dat hij bij de laaste 3 zit, hij weet ook dat hij niet wint, zullen we nu de echte Willem gaan zien of probeert hij (tevergeefs denk ik omdat het publiek zijn/haar mening al heeft gemaakt en Veronica hem goed gecast heeft als de roddelaar) nu het Nederlandse publiek te bespelen door of zelf positief over te komen of negatief over de anderen te zijn waarvan hij weet dat het nu niet meer aan de andere 2 ligt of hij wint of niet maar alleen aan de gratie van het Nederlandse volk en de regie van BB?

Sjeesis, Nationaal Dictee gekeken ofzo? Geen touw aan vast te knopen hoor, Sorry.....

pi_233906
Ik heb die Telegraafbijlage niet gezien, dus de verhouding van de boodschappen ken ik niet. Maar ik denk dat Willem zeer onzeker is over de huidige situatie. Hij heeft nog geen enkele (behalve de eerste, maar die telt niet) nominatieronde meegedaan. Hij heeft daarom ook geen flauw idee van hoe hij bij de kijkers ligt. Hij weet dat Bart populair is, want die overleefde verschillende rondes. En van Mona en Anouk weet hij dat Ruud erg populair is. Hij ziet hen daarom als zijn grootste concurrenten (en heeft daarom op ze gestemd). Hij zal proberen om zoveel mogelijk te "bonden" met de overblijvende bewoners, om zich op die manier zeker te stellen van enige guldens. Die 250k durft hij niet meer op te gokken, omdat hij denkt dat B of R gaat winnen. Karin is in zijn ogen geen concurrentie.
pi_233907
wat dacht je hiervan

[knip]
Willem is zoals bekent een rots in de branding,waar het roddelen,stoken, slijmen,liegen en bedriegen betreft.Van deze eigenschappen heeft hij,nu het nomineren achter de rug is,alleen het slijmen nog nodig.Ik denk dan ook dat willem de geest krijgt,en dat we vanaf nu alleen nog maar "lieve willem" te zien krijgen(om zo het publiek terug te winnen).Nu ik dit zo aan het schrijven ben doet dit me toch sterk ergens aan denken,helemaal deze tijd van het jaar(Bastard word lieverd,kerst,de geest krijgen)... jahoor willem IS scrooge!
[knip]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_233908
Alles over Willem graag in het verzameltopic, kan door de bomen het bos niet meer zien. http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002972.html
mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')