Dat dan weer niet, ik vond het 100% een gele kaart, niks minder, maar ook zeker niks meer. De rest is ongelukkig.quote:Op zondag 26 april 2009 17:51 schreef kevin6188 het volgende:
Ik ga vast de hoon van heel Fok! over me heen krijgen, maar ik heb het net teruggezien op beeld en eigenlijk vind ik de gele kaart zelfs nog onterecht...
Het is echt dat ik thuis zat, maar ik had telkens zo'n gevoel van: Ga nou 'Suarez oh ho' zingen, die kerel heeft wel wat steun nodig. In het kwartier dat het spel stil lag zag je hem ook telkens peinzen enzo.quote:Op zondag 26 april 2009 18:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Beschamend hoe hij de pingel nam. Echt.Dan staan er zulke belangen op het spel haal je het in je hoofd om 'm zo te nemen.
Maar toch is het prachtig om te zien hoe hij als enige speler in het team steeds maar blijft werken. Hij is niet uitgeput te raken. Dat hij het voorbeeld moet geven is enigszins veelzeggend voor het elftal maar andere kant tekent het de speler Suarez.
Luis
Los daarvan heeft Mounir niet een hele rits aan penalties genomen om tot zijn productie te komen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Desalniettemin jammer dat hij scoorde vandaag, ik vind dat pijnlijk voor het voetbal daar Mounir veel sportiever en fairer is.²
Vandaag is wel bewezen dat Suarez gewoon de arbiters tegen heeft door zijn verleden. In de eerste helft was het gewoon een keiharde penalty.quote:Op zondag 26 april 2009 18:01 schreef buddyb het volgende:
als je valt zoals suarez dat doet kan ik me voorstellen dat een scheids daar geen pingel voor geeft
Dat dusquote:Op zondag 26 april 2009 17:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik ga vast de hoon van heel Fok! over me heen krijgen, maar ik heb het net teruggezien op beeld en eigenlijk vind ik de gele kaart zelfs nog onterecht...
Frustratie om een geweldige voetballerquote:Op zondag 26 april 2009 17:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik vond het meest walgelijke van vandaag nog wel het juichen inderdaad, wat een rat.
Ach, dat maakt Suarez wel weer goed met zijn hele rits aan assistsquote:Op zondag 26 april 2009 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Los daarvan heeft Mounir niet een hele rits aan penalties genomen om tot zijn productie te komen.
ondanks de situatie toch een mooie foto.quote:
Ja klopt, Mounir had volgens mij geen enkele penalty nodig. Suarez weet ik niet, maar minimaal 3 denk ik zo.quote:Op zondag 26 april 2009 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Los daarvan heeft Mounir niet een hele rits aan penalties genomen om tot zijn productie te komen.
Dat onderscheidt hem dus niet van topper Mounir die ook een rits aan verfijnde assists verzorgde.quote:Op zondag 26 april 2009 18:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ach, dat maakt Suarez wel weer goed met zijn hele rits aan assists
Suarez heeft meer assists+doelpunten bij elkaar dan Mounir.quote:Op zondag 26 april 2009 18:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat onderscheidt hem dus niet van topper Mounir die ook een rits aan verfijnde assists verzorgde.²
Schandalig vind ik het.quote:Op zondag 26 april 2009 18:22 schreef Chadi het volgende:
Wat een oetlul om bij 0-1 stand en de stand op de ranglijst die penalty zo te nemen.
Het zijn er acht (penalty's). El Hamdaoui inderdaad geen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja klopt, Mounir had volgens mij geen enkele penalty nodig. Suarez weet ik niet, maar minimaal 3 denk ik zo.²
Die kan ze waarschijnlijk niet goed genoeg nemen. jammer!quote:Op zondag 26 april 2009 18:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het zijn er acht (penalty's). El Hamdaoui inderdaad geen.
Newsflash; penalty's tellen ook als een doelpunt.quote:Op zondag 26 april 2009 18:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het zijn er acht (penalty's). El Hamdaoui inderdaad geen.
Ja, en?quote:Op zondag 26 april 2009 18:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Newsflash; penalty's tellen ook als een doelpunt.
Haal die penalty's er eens af. Juist ja. Bovendien vinden de spelers in de eredivisie Mounir de beste speler van de Eredivisie, daarna Suarez, ik zou Dembele nemen en dan Suarez. Voetballers hebben er kijk op.quote:Op zondag 26 april 2009 18:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Suarez heeft meer assists+doelpunten bij elkaar dan Mounir.
Dat is een feit.
Waarom zou je penalty's eraf halen?quote:Op zondag 26 april 2009 18:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Haal die penalty's er eens af. Juist ja. Bovendien vinden de spelers in de eredivisie Mounir de beste speler van de Eredivisie, daarna Suarez, ik zou Dembele nemen en dan Suarez. Voetballers hebben er kijk op.²
quote:Op zondag 26 april 2009 18:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Beschamend hoe hij de pingel nam. Echt.Dan staan er zulke belangen op het spel haal je het in je hoofd om 'm zo te nemen.
Omdat penalty's scoren vrijwel geen kwaliteit vereist. Mounir had geen penalty's nodig om tot 22 doelpunten te komen, Suarez 8! Bovendien heeft El Hamdaoui AZ kampioen gemaakt, wat heeft Suarez gedaan? Die 3de plek is zelfs nog onzeker.quote:Op zondag 26 april 2009 18:29 schreef Rumille het volgende:
[..]
Waarom zou je penalty's eraf halen?Grootste deel van die penalty's heeft ie zelf uitgelokt. Dus dat is ook een soort assist. Goals zijn goals.
Intikkers zullen we dan voortaan ook maar niet meer meerekenen?quote:Op zondag 26 april 2009 18:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Omdat penalty's scoren vrijwel geen kwaliteit vereist. Mounir had geen penalty's nodig om tot 22 doelpunten te komen, Suarez 8! Bovendien heeft El Hamdaoui AZ kampioen gemaakt, wat heeft Suarez gedaan? Die 3de plek is zelfs nog onzeker.²
Maar bijna al die penalty's die hij heeft gescoord heeft hij ook zelf uitgelokt. Als de tegenstander geen overtreding maakt, scoort hij ook wel. Onzin om ze niet mee te tellen. Intikkertjes vereist ook geen kwaliteit, dat kan m'n dode oma nog.quote:Op zondag 26 april 2009 18:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Omdat penalty's scoren vrijwel geen kwaliteit vereist. Mounir had geen penalty's nodig om tot 22 doelpunten te komen, Suarez 8! Bovendien heeft El Hamdaoui AZ kampioen gemaakt, wat heeft Suarez gedaan? Die 3de plek is zelfs nog onzeker.²
Hij heeft al vaker een pingel zo gescoord. Dan was het weer de held geweest. Lekker de beste speler die we de laatste jaren bij Ajax gehad hebben een oetlul noemenquote:Op zondag 26 april 2009 18:22 schreef Chadi het volgende:
Wat een oetlul om bij 0-1 stand en de stand op de ranglijst die penalty zo te nemen.
Praat geen poep vent. Penaltys nemen vereist wel degelijk kwaliteit.quote:Op zondag 26 april 2009 18:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |