Suarez spreekt helemaal geen prima Nederlands. Hou toch op zeg. Hij kan gewoon een aardig woordje Nederlands brabbelen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jammer dat ie geen Nederlands hoefde te praten, want dat kan ie prima.
Goede, volwassen antwoorden van hem. Tolk vertaalde niet alles helemaal compleet, maar hij is echt wel slimmer en verstandiger dan ie soms lijkt.
Waar komt dat inderdaad vandaan? Het is niet meer zo dramatisch als eerst, dat wel, en hij zal vast een boel begrijpen, en dat mag ook wel na 3 jaar, maar prima Nederlands? Nooit iets van gemerkt tijdens interviews of andere stukjes met hem.quote:Op maandag 27 april 2009 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez spreekt helemaal geen prima Nederlands. Hou toch op zeg. Hij kan gewoon een aardig woordje Nederlands brabbelen.
Hij spreekt wel prima Nederlands, maar het zou voor televisie - waar de gemiddelde boer al wordt ondertiteld - te onduidelijk worden, zeker voor een live-programma. Verder kun je met Suarez prima een gesprek in het Nederlands voeren.quote:Op maandag 27 april 2009 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez spreekt helemaal geen prima Nederlands. Hou toch op zeg. Hij kan gewoon een aardig woordje Nederlands brabbelen.
Wilfried had gewoon geen zin in een gevalletje Sollied, dat was zonde. En Suarez kan geen prima Nederlands, een paar woordjes kan die ja. Weet niet waar je dat vandaan hebt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:45 schreef Prosac het volgende:
Als je prima nederlands spreekt, kun je ook best een interview houden in het Nederlands lijkt mij.
Ik heb Suarez de laatste maanden best wel eens Nederlands horen spreken, dat was best verstaanbaar, maar niet prima. Als je het beter wilt leren, moet je het ook bij dit soort gelegenheden gaan spreken. Dat werkt het beste.
Ik vind het jammer, want hij deed bij Groningen alles in het Nederlands, was beter voor het leren zei hij.
Dat zeg ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef Rots het volgende:
[..]
En Suarez kan geen prima Nederlands, een paar woordjes kan die ja. Weet niet waar je dat vandaan hebt.
Ja man, jij spreekt natuurlijk dagelijks met Suarezquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef Rots het volgende:
[..]
Wilfried had gewoon geen zin in een gevalletje Sollied, dat was zonde. En Suarez kan geen prima Nederlands, een paar woordjes kan die ja. Weet niet waar je dat vandaan hebt.
Die luie donder moet gewoon is actief bezig zijn met het Nederlands leren, maargoed hij denkt ook lekker boeiend ik ben volgende seizoen weer naar het buitenland toe.
Onzin Luis heeft al vaker gezegt dat hij nog minimaal een seizoen bij Ajax speelt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar gaat het over zeg... Al meer dan een pagina vol met de discussie of nou wel of niet de Nederlandse taal beheerst!
Het zal hem een worst wezen of hij Nederlands spreekt of niet. Hij vertrekt deze zomer toch uit dit land.
Ik heb hem vaak genoeg horen praten in het Nederlands, en dat beheerst hij totaal niet. Maar zoals ik al zei hij gaat binnenkort toch weg, dus het boeit hem ook niet zoveel. Blijf erbij dat hij wel mooi kan zeggen ja ik blijf sowieso nog een jaar in Amsterdam, maar als een mooie club met een goed bod komt is die meteen weg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja man, jij spreekt natuurlijk dagelijks met Suarez
Oh ja, net zoals hij meermalen verklaarde nog minimaal een jaar bij Groningen te blijven. Topjaar was dat!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin Luis heeft al vaker gezegt dat hij nog minimaal een seizoen bij Ajax speelt.
Valt natuurlijk totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Oh ja, net zoals hij meermalen verklaarde nog minimaal een jaar bij Groningen te blijven. Topjaar was dat!
want?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt natuurlijk totaal niet met elkaar te vergelijken.
Wel slim van hem. Alle fans vinden hem de grootste held ooit dat hij al aangeeft sowieso nog een jaar bij Ajax te spelen, en dan gaat ie gewoon weg en ziet ie ze nooit meer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
want?
Als er een grote buitenlandse club komt is Suarez weg, net zoals Suarez weg ging omdat er een grotere club dan Groningen kwam.
Blijf maar vertrouwen hebben in je held hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef _Mike_ het volgende:
Groningen is een kleine kut club waar niets te winnen valt en qua salaris zal het ook tegenvallen.
Suarez heeft zelf al gezegd dat hij alleen voor de echte top Ajax verlaat Barca/Inter/Manu etc.
Ajax is vergeleken met clubs zoals Tottenham, Werder Bremen, Villareal etc ook een kleine kut club waar weinig te winnen valt. En qua salaris zal het daar ook wel beter toeven zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef _Mike_ het volgende:
Groningen is een kleine kut club waar niets te winnen valt en qua salaris zal het ook tegenvallen.
Suarez heeft zelf al gezegd dat hij alleen voor de echte top Ajax verlaat Barca/Inter/Manu etc.
Ik wil er zelfs een kratje opzetten dat hij nog een jaar blijft.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:33 schreef Rots het volgende:
[..]
Blijf maar vertrouwen hebben in je held hoor.![]()
Vergeleken met vorig jaar scoort hij eigenlijk minder. Huntelaar nam vorig seizoen alle penalty's. Dit jaar is hij dat man die dat doet.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
15 doelpunten en hoeveel assists? 12?
In productief opzicht is hij er wel aanzienlijk op vooruit gegaan. 25 wedstrijden, 15 doelpunten. Vorig seizoen scoorde hij 17 keer in 33 wedstrijden.
Desondanks ik hem vorig seizoen veel beter vond spelen zijn dit toch mooie cijfers. Wat als hij nou eens beter ging spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |