Dan moet je een ukelele kopen een kano en je reet verplaatsen richting de Mississippiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook niet echt achter gekomen...
Moet je tussentijds je instellingen opslaan ofzo denk ik. Ik ben er bijna aan toe helemaal geen versterkers meer te gebruiken, dat is het makkelijkst.
ik vind dat zo'n onzin, de drummer is vaak bij optredens zo lang bezig, dat je met gemak je eigen amp er neer kan zetten...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan moet je een ukelele kopen een kano en je reet verplaatsen richting de Mississippi![]()
Keer ook bij zo'n bandcontest iets.
"jaaa jullie móéten per se gebruik maken van de versterkers die er staan omdat dan het wisselen veel sneller gaat"
Staat er ook zo'n hip moddeling ding met een footswitch met meer knoppen m'n magnetron, en vervolgens had je in die tijd dat je die irritante flanger uit hebt kunnen krijgen al 10x je eigen amp heen en weer kunnen sjouweren waarvan de instellingen gelijk goed staan
Ook lekker handig jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:48 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n onzin, de drummer is vaak bij optredens zo lang bezig, dat je met gemak je eigen amp er neer kan zetten...
1 keer niet over me eigen amp gespeeld, was gelijk stuk langer bezig om er een beetje lekker geluid uit te krijgen, had ik beetje lekker geluid, waarbij iedereen op het podium mij kon horen (en ik de rest ook nog) draaide de 'geluidsman' de amp zo goed als helemaal dicht
Yepquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef Cynic het volgende:
Hebben jullie inmiddels ook al mensen met auto's in de band?
Daarom heb ik er wieltjes onder gejastquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:59 schreef Aresdreams het volgende:
bij ons 3 met rijbewijs, 1 met eigen auto, das best frustrerend
en al heb je je eigen cab bij, ff met z'n 2e het podium op jassen, mic er voor plaatsen en je bent ook zo klaar.
Daarvoor heb je een Friese Dean nodig in je assortimentquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:25 schreef Aresdreams het volgende:
maar wieletjes op een trap werken niet echt goed
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daarvoor heb je een Friese Dean nodig in je assortiment
Jezus had 13 aanhangers wat is je puntquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:37 schreef The_Dean het volgende:
Wij hebben allemaal een rijbewijs en een auto. We hebben zelfs een aanhanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jezus had 13 aanhangers wat is je puntGeen enkele zo cool als de onzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik ben voor.quote:
Goed planquote:
Of een week later, dan kunnen we naar the presidents of the usa in paradisoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:51 schreef brother52 het volgende:
14 maart in Amsterdam. Dan kunnen we 's avonds naar The Answer in de Melkweg
Oh, da's helemaal gaaf!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of een week later, dan kunnen we naar the presidents of the usa in paradiso
Is dat in het weekend?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:57 schreef brother52 het volgende:
We kunnen daar vlakbij ook wat eten. Aan het Max Eeuweplein zit Wagamama, dat is best wel goed te doen.
Yep, de 21e is volgens mij een zaterdag.quote:
Oh, da's wel lollig. Heb hun eerste CD nog ergens.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of een week later, dan kunnen we naar the presidents of the usa in paradiso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |