Bel helemaal niet afquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga niet op het laatste moment afbellen, dat kan ik niet maken tegenover de anderen.
Dus zo raak jij je vrienden kwijtquote:
Die optie heb ik ook een paar nanoseconden overwogen.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:32 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dat is ook zo
Staat er net een koerier op de stoep met doosjes uit Amerika
Fok! Is veel leuker dan vriendenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus zo raak jij je vrienden kwijt
We hebbeb maar liefst twee websites waar dat op staat en beiden staan in mijn sig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof![]()
Wanneer moeten jullie weer ergens spelen, dan ga ik er maar eens een stukje voor rijden.
Dat doe je goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:32 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dat is ook zo
Staat er net een koerier op de stoep met doosjes uit Amerika
Ja, maar dan moet ik weer een keer extra klikkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:06 schreef Witchfynder het volgende:
We hebbeb maar liefst twee websites waar dat op staat en beiden staan in mijn sig..
Makkelijker kunnen wij het niet maken en leuker ook niet.
Wat doe jij eigenlijk in die band, ben je de promotie/opnameman of speel je ook mee?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:36 schreef --H-I-M-- het volgende:
whohoo vanavond studentenfeest, optreden voor 1000-1200 man
--H-I-M-- is eigenlijk 2 users: een gitarist en een opnameman (we zijn tweeling die trouwens wel in dezelfde bands ziten) en we posten door elkaarquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in die band, ben je de promotie/opnameman of speel je ook mee?
Geloof dat me dat niet helemaal duidelijk is.
Doe die kerstmuts nou eens af manquote:
Ikquote:
Heb je al tickets?quote:
Ik heb nog geen tickets maar dat kan binnen een week geregeld worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:21 schreef Cynic het volgende:
Heb je al tickets?
Mijn vriendin en ik willen daar wel heen, dus als we dan iets meet-achtigs kunnen doen zou wel gezellig zijn.
Moet ik maar in A'dam blijven slapen, het is niet anders.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:43 schreef TeleluvR het volgende:
GAS heeft weer eens toegeslagen: Jorikjet, bekend?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |