Geertje Wilders Wannabeequote:Op maandag 16 februari 2009 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het wordt dan ook geen D-Day (dit jaar overigens 65 jaar geleden dus weer een megaviering en zo...helaas ga ik pas eind juli) maar een P-day voortaan bekend als 'the day that P invaded Normandy'
Jaquote:
Waarom zou dat gaan vervelen? Je bent weg uit NL, het is een schitterende omgeving daar, veel te zien ook en zo en daar kan ik me wel mee vermakenquote:Op maandag 16 februari 2009 12:01 schreef Ynske het volgende:
k vind t knap dat t je niet verveeld om zo snel alweer die kant uit te gaan
k heb daar veel gezien vorig jaar, wil nu wel weer wat anders zienquote:Op maandag 16 februari 2009 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom zou dat gaan vervelen? Je bent weg uit NL, het is een schitterende omgeving daar, veel te zien ook en zo en daar kan ik me wel mee vermaken![]()
![]()
Oftewel.... jij stuitert straks door het college heen?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:30 schreef Chanty het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
How to survive today? .... Juist:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
etc.
Stuur kvdv of erasmo even een pm-tje. Die zullen je er vast graag vanaf helpen denk ikquote:Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Dertien_ het volgende:
Hoooi, ik weet niet of ik het hier even snel kan posten, maaaar ik heb rolletjes Kodak Ektachrome 100 G waaar ik graag van af zou willen, dus ik weet niet of iemand hier intresse heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |