Het 6 = 10-principe gaat hier goed opquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:00 schreef Chanty het volgende:
Ik heb mijn tentamen gehaald van het dikke blauwe saaie boek (Formeel strafrecht)![]()
Een 6dat is dan weer jammer aangezien ik drie weken fulltime heb zitten leren
![]()
Hoe dan ook: geen herkansing
Neuh, dat principe geldt alleen bij het "zo weinig mogelijk inzet"-studeren. Ze gaf aan dat ze 3 weken had zitten leren, dus dat lijkt me hier niet 't gevalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het 6 = 10-principe gaat hier goed op
Joah, maar dan is 't wel zo prettig als je een zitplaats hebt. En dat is nogal eens niet 't geval in de spitsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:18 schreef Ynske het volgende:
het OV/auto verhaal... k rijd graag, maar ga ook graag met de trein, en als ik dan al vandaag om van Utrecht naar Heerlen te gaan 3,5 uur erover doe ipv de normale 2, en alleen vanaf Weert kan doorrijden de rest van te voren alleen maar aanschuiven... dan zit ik best graag met een boek in de trein ipv in de auto
in de tijd dat ik van Utrecht naar DenHaag reisde om te werken, en dus in de spits is t maar een keer of 10 gebeurd dat ik daadwerkelijk geen plek had, dus dat is vind ik ook nog te overzienquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah, maar dan is 't wel zo prettig als je een zitplaats hebt. En dat is nogal eens niet 't geval in de spits.
't is dat ik een OV-kaart heb, anders zou ik nagenoeg niet meer van 't OV gebruik maken denk ik.
@isdatzo: Ik zit iedere dag op dat traject maar heb zowat altijd een zitplaats... maja ik zit ook altijd in de halletjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:18 schreef Ynske het volgende:
het OV/auto verhaal... k rijd graag, maar ga ook graag met de trein, en als ik dan al vandaag om van Utrecht naar Heerlen te gaan 3,5 uur erover doe ipv de normale 2, en alleen vanaf Weert kan doorrijden de rest van te voren alleen maar aanschuiven... dan zit ik best graag met een boek in de trein ipv in de auto
Ik had voor een tentamen de regel 4=10quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, dat principe geldt alleen bij het "zo weinig mogelijk inzet"-studeren. Ze gaf aan dat ze 3 weken had zitten leren, dus dat lijkt me hier niet 't geval.
Mocht je tips willen over de zo-weinig-mogelijk-inzet-manier, dan moet je bij mij zijn.
Het moet idd een goede verbinding zijn, toen ik op het HBO zat in Rotjeknor moest ik met de bus en metro, was ik bijna een uur onderweg, met de auto zit je er in 20min. Dan is het echt hopeloos. Op lange stukken probeer ik ook zo min mogelijk over te stappen met de trein, beetje creatief zijn met het reisadvies kan soms helpen. Ik heb nu al 4 jaar geen OV meer en ik merk dat ik wat sneller de auto pak als het me veel overstappen kost of gewoon teveel geld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:50 schreef dekkered het volgende:
Maar ik had het puur alleen over de kosten he. Want als ik dan van af Aagtekerke(Zeeland) naar Delft toe rij dan ben ik minder lang onderweg, het kost me minder, en ik ben gelijk op de plek waar ik moet wezen. Maar als ik met de trein ga dan moet ik dus 1 a 2 keer overstappen, moet ik nog met de tram en dan moet ik ook nog 5 minuten naar de plek waar ik moet wezen toe fietsen.
Briljant! Thxquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:31 schreef pea4fun het volgende:
ik denk door met je multiselector naar boven of beneden te gaan ipv naar links of rechts om te bladeren
Pfff....wat een gedoe weerquote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef Chanty het volgende:
Bounty-update
Vandaag bij de DA geweest voor controle. Wederom de HB waarde gemeten, deze was ietsjes gestegen dus dat is positief. Helaas bleek Bounty nog altijd 39,7 koorts te hebben. De vraag is dus of er wel sprake is van een bacteriele infectie of dat het een of ander virus is. De DA was iig blij dat hij stabiel is gebleven verder, wel iets afgevallen maar een agressieve autoimmuunziekte is uit te sluiten.
Bounty krijgt nu de komende tien dagen koortsremmers zodat zijn lichaam zich tegen het eventuele virus kan gaan verzetten. Hebben verder speciaal krachtvoer meegekregen. Net een beetje gegeven. Meneer moest er in eerste instantie niets van hebben. Toen hebben we met een vinger iets in zijn bekkie geforceerd. En blijkbaar kwam ie toen tot het inzicht dat het toch beter smaakt dan dat het ruikt. Hij heeft er toen een beetje van gevreten en toen we er nog wat kattenmelk bij deden, smaakte het nog wat beter. Dat is dus hoopvol
He jammer om te horen. Ik had gehoopt dat bounty al wat beter zou zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef Chanty het volgende:
Bounty-update
Vandaag bij de DA geweest voor controle. Wederom de HB waarde gemeten, deze was ietsjes gestegen dus dat is positief. Helaas bleek Bounty nog altijd 39,7 koorts te hebben. De vraag is dus of er wel sprake is van een bacteriele infectie of dat het een of ander virus is. De DA was iig blij dat hij stabiel is gebleven verder, wel iets afgevallen maar een agressieve autoimmuunziekte is uit te sluiten.
Bounty krijgt nu de komende tien dagen koortsremmers zodat zijn lichaam zich tegen het eventuele virus kan gaan verzetten. Hebben verder speciaal krachtvoer meegekregen. Net een beetje gegeven. Meneer moest er in eerste instantie niets van hebben. Toen hebben we met een vinger iets in zijn bekkie geforceerd. En blijkbaar kwam ie toen tot het inzicht dat het toch beter smaakt dan dat het ruikt. Hij heeft er toen een beetje van gevreten en toen we er nog wat kattenmelk bij deden, smaakte het nog wat beter. Dat is dus hoopvol
Had je er maar eerder aan moeten beginnen, je bent al 10 jaar bezig ermee?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:01 schreef PdeHoog het volgende:
Pfffffffffffffffffff......leuk zo'n studie, maar je zit je 's avonds nog het schompes te tikkenTijd om naar bed te gaan nu. Helaas gaat om kwart over 7 de wekker weer
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:11 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Had je er maar eerder aan moeten beginnen, je bent al 10 jaar bezig ermee?![]()
![]()
Hier weer tijd voor een dagje cursus
Hij wil niet eens biefstuk vretenquote:Op maandag 23 februari 2009 23:54 schreef prupke het volgende:
[..]
He jammer om te horen. Ik had gehoopt dat bounty al wat beter zou zijn
Misschien (iom de DA ) kijken of hij gekookte rijst en kip wel wil eten?
Om aan te sterken.
Iig heel veel succes en sterkte voor Poes B
raar..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hij wil niet eens biefstuk vreten![]()
Wilden zijn ijzergehalte zo opkrikken maar hij trekt er zijn neus voor op. Poes trouwens ookArg dit is zo frustrerend!
USquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:03 schreef Ymke het volgende:
Hebben we eigenlijk op Fot ook iets als Algemene Snapshots ofzo?
Gewoon voor foto's die best leuk zijn maar niet bijzonder?
Alleen een beetje maar dat is bij verre na niet te vergelijken met eerst, dan kon je hem niet genoeg geven. Overigens heeft ie vanavond wel wat biefstuk gegeten. Maar het gaat allemaal mondjesmaat. Zo beginnen met de volgende kuur hopen dat het in een paar dagen beter gaat. Anders gaan we over op dwangvoeding.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
raar..
En iets van verse vis dat ook niet?
Waarom zou je wel leuke maar niet bijzondere snapshots willen plaatsen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:03 schreef Ymke het volgende:
Hebben we eigenlijk op Fot ook iets als Algemene Snapshots ofzo?
Gewoon voor foto's die best leuk zijn maar niet bijzonder?
?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:52 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Waarom zou je wel leuke maar niet bijzondere snapshots willen plaatsen?
ik kan m niet vinden, maar waarom open je niet gewoon een nieuwequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:44 schreef Ymke het volgende:
Ok , dank je Ynske , ik ga morgen wel even zoeken dan
Misschien doe ik dat wel jah , snaps zijn best leuk ,maar aan de andere kant als er al lang niet meer in is gepost..............quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan m niet vinden, maar waarom open je niet gewoon een nieuwe
dr is al vrij lang volgens mij niet meer in gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |