met snoertje kun je ze rondslingeren, krijgen ze meer vaart en komen dus verder. heeft zo zijn voordeelquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:21 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Mjah, als het langer had geduurd was er iets gesneuveld. Monitor, muis, toetsenbord waren de meest waarschijnlijke kandidaat. Ook omdat die laatste 2 draadloos zijn, die gooien makkelijk.
Erbovenop? Dat is zonde?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:42 schreef prupke het volgende:
Ik was vandaag zwaar geneigd om 1 van onze pc's van het werk op de N69 te zetten!!!
als ze werken zijn het toffe dingen , maar owee als ze niet doen wat ik wil .....murderrrrrr
N69 is een van de druktste n wegen van nederland , vele vrachtwagens denderen daarover heen.quote:
Ik dacht dat je het over een mobieltje had.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:58 schreef prupke het volgende:
[..]
N69 is een van de druktste n wegen van nederland , vele vrachtwagens denderen daarover heen.
En dan is het zonde van de pc
wel makkelijk voor mij om te doen, ik hoef alleen maar naar buiten te lopen en dat vergt minder energie dan met een pc gaan smijten
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:16 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een mobieltje had.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Chanty het volgende:
Vanavond met Bounty naar de dierenartsSinds ie een maand geleden gecastreerd is, eet ie super weinig. Eerst 70-80 gram per dag en nu 20-25 gram... Zelfs een blikje vis eet ie niet meer op
En bijna een kilo afgevallen
Neequote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
NeeNet kattenbak schoongemaakt en zag wat korrels met bloed eraan, maarja...
a. geen idee van wie van de twee het bloed is
b. kon niet zien of het ook IN de ontlasting zat, kan dus ook gewoon een wondje zijn.
Hoop maar dat de DA iets vindt,...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef Chanty het volgende:
Bijna 1,5 uur bij de DA gezeten en 180 euro armer... Ze hebben echt vanalles onderzocht en gevraagd en getest. Hij heeft iig hoge koorts, ze hebben wat bloedwaarden gemeten en alles was in orde op het HB gehalte na. Dat betekent een tekort rode bloedlichaampjes. Toen hebben ze getest of hij geen HIV op leukemie heeft. Dat waren 15 hele lange minutenGelukkig waren de testen negatief. Dat betekent wel dat het onduidelijk is wat het nu wel is omdat verder alles prima eruit ziet. Waarschijnlijk zit er ergens een infectie. Daar krijgt ie nu pilletjes voor en als het niet verbetert over een paar dagen moet we terug, anders over tien dagen. pfffff
Bedank eerder de overheid, die zijn nog steeds verantwoordelijk voor het onderhoud aan de infra van het spoor. NSR heeft daar weinig mee te maken, die zijn alleen gebruiker van het spoor van de overheid.quote:
Uhmmm P.. D-Day was in juni 1944. Ik geloof dat je iets te laat bent.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVandaag gezellig een dagje thuiswerken
Auto moest naar de garage en dit spaart weer vervangend vervoer uit
Net de vakantie geregeld en betaaldNormandie, here I come
![]()
Het wordt dan ook geen D-Day (dit jaar overigens 65 jaar geleden dus weer een megaviering en zo...helaas ga ik pas eind juliquote:Op maandag 16 februari 2009 10:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Uhmmm P.. D-Day was in juni 1944. Ik geloof dat je iets te laat bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |