Idem hier, vooral notulen maken van overleg gisteren. God, wat heb ik een hekel aan dat papierwerkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhWeer op kantoor
Het belooft een enerverende dag te worden
Weinig lastig aan. Denk dat ik juist blij met je zou zijn omdat je zorgt voor wat actie. De meeste mensen zullen namelijk zitten lezen of voor zich uitstaren maar wel zo dat ze vooral niet in contact komen met andere mensen. Als jij grappen zit te maken doe je juist het tegenovergestelde, neem aan dat mensen namelijk wel op je reageren. Anders zou het overigens nog grappiger zijn want dan benadrukt het alleen nog extra hoe erg mensen vooral GEEN contact willen makenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:57 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dan zou je aan mij een lastige hebben. Ik ben een van de mensen die verveeld maar ontspannen in de wachtkamer zit(meestal maak ik dan ook nog grappen over eventuele geluiden uit de behandelkamer, een tandartsboor is altijd een dankbaar onderwerp
)
Dat is wel vaak de realiteit. Ik zit daar met een enorme grijns, maar de meeste mensen vinden het niet zo heel erg grappig. Relativeren is een bijzonder iets tegenwoordig. Ach, ik haal mijn plezier dan ook weer uit de onzekerheid van anderenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:13 schreef Chanty het volgende:
Weinig lastig aan. Denk dat ik juist blij met je zou zijn omdat je zorgt voor wat actie. De meeste mensen zullen namelijk zitten lezen of voor zich uitstaren maar wel zo dat ze vooral niet in contact komen met andere mensen. Als jij grappen zit te maken doe je juist het tegenovergestelde, neem aan dat mensen namelijk wel op je reageren. Anders zou het overigens nog grappiger zijn want dan benadrukt het alleen nog extra hoe erg mensen vooral GEEN contact willen maken
Kom je in de wachtkamer zitten naast me?
je moet er wat voor over hebben hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef ..bennie het volgende:
Als ik naar mijn huisarts ga mag ik zo extragratis een uur of twee mensen in de wachtkamer bestuderen.
Ik zou eerder zeggen: JIJ ken MIJ nog nietquote:
Kom een keer naar een meet zou ik zeggen. Eind deze maand is er 1 in valkenswaardquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:05 schreef Chanty het volgende:
Ik zou eerder zeggen: JIJ ken MIJ nog niet
Een half uur is meer regel dan uitzondering. Trek bij serieuze klachten maar een hele dag uitquote:En idd de wachttijden bij sommige dokters zijn echt belachelijkIk baal al als ik een half uur moet wachten. Gelukkig ga ik bijna nooit naar de dokter. Daarom herkende die kerel me ook niet in de wachtkamer
Een slang en een varaan!? Dat is wel een ander niveau dan ik heb gehaald...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:08 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Honden van een reddingsbrigade leren revieren op mensengeur, dat gaat zonder geuraanbod. De reddingsbrigade was wel gebeld, maar die hadden laten weten dat hun honden inderdaad alleen mensen kunnen zoeken. Mijn eigen hond train ik nu ruim een jaar op praktijkspeuren in principe wel op mensengeur na aanbod, maar ik bied dus buiten de training ook andere geur aan, ik wil haar op geuraanbod trainen, ongeacht wat voor geur dat is en daarnaast heb ik een tijd met het knpv zoekhonden programma meegedaan, dat is revieren, sorteren, etc. Het aanbod is niet professioneel als in commercieel, de kwaliteit wel. In ieder geval van een van de andere aanwezige honden, die ook al oa losgeslagen paarden, een ontsnapte slang, die varaan intertijd en andere honden heeft weten te localiseren. Voordat je samen met je hond een hecht inzetbaar team bent, ben je al snel twee jaar aan het trainen. Speuren is een genot voor de honden, voor vrijetijdsbesteding kan zo'n beetje iedere hond speuren en als je zo nu en dan ook nog echte inzet hebt is het helemaal een feestje.
Toevallig welquote:Op maandag 9 februari 2009 15:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden raak je niks met een goalkeeper. en als je er wel het goede ding mee raakt zat je al op een linke plek
Bij onze dokters (man en vrouw) was het heel makkelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen: JIJ ken MIJ nog niet
En idd de wachttijden bij sommige dokters zijn echt belachelijkIk baal al als ik een half uur moet wachten. Gelukkig ga ik bijna nooit naar de dokter. Daarom herkende die kerel me ook niet in de wachtkamer
Da's best slim bedacht maar denk dat weinig assistentes daar trek in hebben. Die telefoon rinkelt al continuquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:50 schreef prupke het volgende:
[..]
Bij onze dokters (man en vrouw) was het heel makkelijkBij hem liep alles op schema en als ik bij haar moest zijn en bv om half tien daar zijn , ff bellen om te vragen hoelang het uitliep. Meestal moest je dan een half uur later weer terug bellen voor verdere info
Helaas zijn ze er dit jaar mee opgehouden
beste dokters die ik ooit gezien heb (niet dat ik er vaak kwam btw)
En good evening
ff bellen zit er hier al helemaal niet inquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:50 schreef prupke het volgende:
[..]
Bij onze dokters (man en vrouw) was het heel makkelijkBij hem liep alles op schema en als ik bij haar moest zijn en bv om half tien daar zijn , ff bellen om te vragen hoelang het uitliep. Meestal moest je dan een half uur later weer terug bellen voor verdere info
Helaas zijn ze er dit jaar mee opgehouden
beste dokters die ik ooit gezien heb (niet dat ik er vaak kwam btw)
En good evening
Herkenbaar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Da's best slim bedacht maar denk dat weinig assistentes daar trek in hebben. Die telefoon rinkelt al continu
Dat is heel eenvoudig, zorgen dat je ook daadwerkelijk telefonisch bereikbaar bent tijdens die tijden en de patienten niet continu een ingesprekstoon krijgen te horenquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Het is helemaal knap klote wanneer je de patienten niet mag opvoeden zodat ze de volgende keer wel tijdens de gevraagde tijden bellen voor een afspraak.....
ach, maar het werkt nu dus, das het belangrijkste.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:00 schreef EchnaDarr het volgende:
Ongelofelijk. Net een uur zitten kloten om mijn 50D Raws in photoshop aan de gang te krijgen. Alle mogelijke updates geinstalleerd, 3 keer pc opnieuw opgestart, maar nog steeds de melding dat het bestand een verkeerde indeling heeft.
Uiteindelijk bleek er een read-only vinkje op de Camera Raw.8bi aan te staan, waardoor die niet werd overschreven met een nieuwe versie. Waar de installding trouwens niks over roept. Vinkje uitgezet, bestand handmatig overschreven en raws zichtbaar in photoshop.
Dank je wel, jongens, voor zo'n goed systeem!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:00 schreef EchnaDarr het volgende:
Ongelofelijk. Net een uur zitten kloten om mijn 50D Raws in photoshop aan de gang te krijgen. Alle mogelijke updates geinstalleerd, 3 keer pc opnieuw opgestart, maar nog steeds de melding dat het bestand een verkeerde indeling heeft.
Uiteindelijk bleek er een read-only vinkje op de Camera Raw.8bi aan te staan, waardoor die niet werd overschreven met een nieuwe versie. Waar de installding trouwens niks over roept. Vinkje uitgezet, bestand handmatig overschreven en raws zichtbaar in photoshop.
Dank je wel, jongens, voor zo'n goed systeem!
Mjah, als het langer had geduurd was er iets gesneuveld. Monitor, muis, toetsenbord waren de meest waarschijnlijke kandidaat. Ook omdat die laatste 2 draadloos zijn, die gooien makkelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ach, maar het werkt nu dus, das het belangrijkste.
(denk dat ik dat vinkje niet binnen een uur had gevonden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |