abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 februari 2009 @ 14:08:05 #76
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_65846884
Ik zou voor drie weken Noorwegen gaan Moet tof zijn En drie weken is altijd beter dan acht dagen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_65847303
Ik zou persoonlijk voor Ierland kiezen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 8 februari 2009 @ 14:27:46 #78
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65847697
noorwegen is al volgeboekt. ierland trekt me iid ook wel, k ga nog ff verder zoeken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65847732
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:19 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik zou persoonlijk voor Ierland kiezen.
Ik ga voor Normandie Ierland en Noorwegen staan nog wel hoog op de lijst eigenlijk. Misschien volgend jaar
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 8 februari 2009 @ 14:30:13 #80
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65847825
Normandië was leuk afgelopen jaar, maar niet dat ik er nu meteen weer terug wil, heb er nog altijd spijt van dat ik de vorige keer dat ik in Schotland was niet richting de Highlands kon, maar goed, mijn tijd komt nog wel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65870842
Mogguh allemaal Nieuwe week, nieuw feestje En deze week met een dagje externe consultants en twee dagen een duitse collega over de vloer en nee, we mogen niet over fietsen beginnen van de baas
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_65871452
quote:
Op maandag 9 februari 2009 05:59 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaal Nieuwe week, nieuw feestje En deze week met een dagje externe consultants en twee dagen een duitse collega over de vloer en nee, we mogen niet over fietsen beginnen van de baas
lol.. lullige baas heb je

moguh
Every war is different, every war is the same.
  maandag 9 februari 2009 @ 08:29:50 #83
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_65871462
Gisteravond na drie dagen zoeken met speurhonden een pupsel in het grote bos bij Austerlitz terug weten te vinden (die was sinds dinsdag vermist). Voelt best lekker.
  maandag 9 februari 2009 @ 08:32:18 #84
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_65871489
De plek waar we hem hebben gevonden toog ik binnenkort met zonsopgang nog een keer naar toe, met camera. Het is een deels ingegraven uitkijkpost bij een waterplas . Dus wellicht eens een heel andere showcase van mijn hand binnenkort.
Zo en nu eerst weer naar de speurtraining, ik hoop dat m'n benen het niet begeven.
  maandag 9 februari 2009 @ 12:44:36 #85
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_65877444
Net met de goalkeeper gevuurd

pi_65877657
quote:
Op maandag 9 februari 2009 08:29 schreef ..bennie het volgende:
Gisteravond na drie dagen zoeken met speurhonden een pupsel in het grote bos bij Austerlitz terug weten te vinden (die was sinds dinsdag vermist). Voelt best lekker.
Professioneel speuren in de zin van "reddingsbrigade" of bij een cursus / club en hebben ze gewoon jullie hulp in geroepen? Zelf met mijn hond ook nog een tijdje, in 2007, gespeurd en een beginners-cursus gevolgd in het Amsterdamse bos. Zo leuk! Uiteindelijk kon ze na een maand spoortjes van 250 meter, die zo'n 30 minuten waren verwaaid, uit lopen. En verder sorteren van sleutels, verloren apport, dat soort dingen. Jammer genoeg was ze toen al fysiek niet echt meer in staat om verder te gaan dus op dat niveau is ze blijven steken.

Maar speuren zouden meer mensen met hun hond moeten doen. Zo tof om die blik van ze te zien als ze succesvol zijn geweest. Af en toe bukken voor laag hangende takken en oppassen voor een verzwikte enkel maar het is het waard...
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_65878180
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:44 schreef Erasmo het volgende:
Net met de goalkeeper gevuurd

[ afbeelding ]
Nice! Nog iets geraakt

Wat voor werk doe je?
  FOK!fotograaf maandag 9 februari 2009 @ 15:39:36 #88
73911 ultra_ivo
pi_65882887
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:08 schreef Noxa het volgende:

[..]

Nice! Nog iets geraakt
Onder normale omstandigheden raak je niks met een goalkeeper. en als je er wel het goede ding mee raakt zat je al op een linke plek
  maandag 9 februari 2009 @ 19:30:32 #89
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_65889979
Okee, komtie dan: De flauwste foto van 2009.

Hebben we die alvast gehad
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  maandag 9 februari 2009 @ 20:10:26 #90
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_65891488
wie werkt er hier met Lightroom?

is er een makkelijkere manier om een backup van alle bestanden te draaien als de export functie?
voor de catalog vraagt hij het zelf, en kun je dus een folder aan wijzen, maar de foto's.........

lol zie nu het centrale topic

[ Bericht 8% gewijzigd door PKfotografie op 09-02-2009 20:13:34 (eerst kijken en dan vragen is ook een optie :D) ]
  maandag 9 februari 2009 @ 22:08:31 #91
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_65896245
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:52 schreef P_B het volgende:

[..]

Professioneel speuren in de zin van "reddingsbrigade" of bij een cursus / club en hebben ze gewoon jullie hulp in geroepen? Zelf met mijn hond ook nog een tijdje, in 2007, gespeurd en een beginners-cursus gevolgd in het Amsterdamse bos. Zo leuk! Uiteindelijk kon ze na een maand spoortjes van 250 meter, die zo'n 30 minuten waren verwaaid, uit lopen. En verder sorteren van sleutels, verloren apport, dat soort dingen. Jammer genoeg was ze toen al fysiek niet echt meer in staat om verder te gaan dus op dat niveau is ze blijven steken.

Maar speuren zouden meer mensen met hun hond moeten doen. Zo tof om die blik van ze te zien als ze succesvol zijn geweest. Af en toe bukken voor laag hangende takken en oppassen voor een verzwikte enkel maar het is het waard...
Honden van een reddingsbrigade leren revieren op mensengeur, dat gaat zonder geuraanbod. De reddingsbrigade was wel gebeld, maar die hadden laten weten dat hun honden inderdaad alleen mensen kunnen zoeken. Mijn eigen hond train ik nu ruim een jaar op praktijkspeuren in principe wel op mensengeur na aanbod, maar ik bied dus buiten de training ook andere geur aan, ik wil haar op geuraanbod trainen, ongeacht wat voor geur dat is en daarnaast heb ik een tijd met het knpv zoekhonden programma meegedaan, dat is revieren, sorteren, etc. Het aanbod is niet professioneel als in commercieel, de kwaliteit wel. In ieder geval van een van de andere aanwezige honden, die ook al oa losgeslagen paarden, een ontsnapte slang, die varaan intertijd en andere honden heeft weten te localiseren. Voordat je samen met je hond een hecht inzetbaar team bent, ben je al snel twee jaar aan het trainen. Speuren is een genot voor de honden, voor vrijetijdsbesteding kan zo'n beetje iedere hond speuren en als je zo nu en dan ook nog echte inzet hebt is het helemaal een feestje .
  maandag 9 februari 2009 @ 22:49:12 #92
52229 Chanty
pi_65898095
Morgenochtend naar de dokter. Daar in de wachtkamer gaan zitten en observeren hoe mensen wachten Ik heb toch wel een heerlijke studie
pi_65898201
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:49 schreef Chanty het volgende:
Morgenochtend naar de dokter. Daar in de wachtkamer gaan zitten en observeren hoe mensen wachten Ik heb toch wel een heerlijke studie
Succes en veel plezier
  maandag 9 februari 2009 @ 22:59:53 #94
52229 Chanty
pi_65898463
Ik hoop dat er een kind komt voor een wrattenbehandeling Dat geeft zo leuke reacties in de wachtkamer
pi_65898666
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:59 schreef Chanty het volgende:
Ik hoop dat er een kind komt voor een wrattenbehandeling Dat geeft zo leuke reacties in de wachtkamer
Nou....
mijn zus en ik hebben allebei een keer op de zelfde dag een wrat uit de voeten moeten laten snijden...
als je allebei gilt als een varken dat geslacht word en je kijkt dan in de wachtkamer....
iedereen witte gezichten en de kinders alvast janken om wat er komen gaat
Thank Drunk I'm a Goddess!
  maandag 9 februari 2009 @ 23:16:14 #96
52229 Chanty
pi_65899007
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:05 schreef prupke het volgende:

[..]

Nou....
mijn zus en ik hebben allebei een keer op de zelfde dag een wrat uit de voeten moeten laten snijden...
als je allebei gilt als een varken dat geslacht word en je kijkt dan in de wachtkamer....
iedereen witte gezichten en de kinders alvast janken om wat er komen gaat
Ja precies Zo gebeurt er nog eens wat in de wachtkamer Morgen natuurlijk dooie boel daar
pi_65899839
gewoon binnenkomen vallen met een zwik verband om je hand en tomatenketchup goed verdunnen en over dat verband gieten
oh en kabaal maken
(dit in overleg met de arts voordat hij zelf denkt dat je de helft van je vingers hebt afgehakt )
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 08:21:54 #98
52229 Chanty
pi_65903347
Denk alleen dat de docent mijn opdracht dan afkeurt Ik mag zelf geen/ zo min mogelijk invloed hebben of de situatie die ik observeer
pi_65903362
Mogguh Weer op kantoor Het belooft een enerverende dag te worden
pi_65903731
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:49 schreef Chanty het volgende:
Dan zou je aan mij een lastige hebben. Ik ben een van de mensen die verveeld maar ontspannen in de wachtkamer zit (meestal maak ik dan ook nog grappen over eventuele geluiden uit de behandelkamer, een tandartsboor is altijd een dankbaar onderwerp )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')