-specifieke vragen aan de verslaggevers
-commentaren op de inhoud van de verslaggeving
-moeilijkheden met de intrepretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners(of verslaggevers)
-aanvullingen met informatie van elders
-steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
-vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en wanneer
Dan zijn jouw reacties hier van harte welkom
laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden (en onthoud...het is VRIJWILLIGERSWERK)
een van de laatste dagen viel me tijdens het lezen van de streamverslagen op dat je een groot deel van de dag helemaal alleen je best had zitten doen. Toen dacht ik nog bij mezelf; da's ook een eenzame business op zulke momenten. Dan zul je je wellicht best wel eens afvragen (ondanks de vele positieve reacties) of het iemand überhaupt wel interesseert waar je mee bezig bent.
Niet stoppen hoor! velen genieten van je werk (en dat van anderen!), al is het niet altijd op hetzelfde moment als jij ermee bezig bent.
Als je eens een keertje een dagje overslaat om andere redenen, dan denk ik dat iedereen dat alleen maar zou kunnen begrijpen
Natuurlijk probeer ik het hele BB project af te maken. Ik wil tot de laatste dag de streamsverslagen maken als het aan mij ligt. Ik zal de streams blijven openen en sluiten zoals het nu al een hele tijd gebeurd en blijf ze verslaan. Het doet me goed te weten dat het veel gelezen wordt en daar doe ik het voor.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 20 December 1999).]
00.06: Jongens zitten aan tafel te kaarten. Blijkbaar werden er veel vervelende dingen geroepen buiten. Willem: "ze zeiden iets van vuile hufter. En dat ik van alles in de dagboekkamer zou hebben gezegd. Ik vond het niet leuk."
Reactie Bart niet te horen door slecht geluid. Na switchen streams zingen/hummen Bart en Ruud 'Testament' van Boudewijn de Groot.
.......................................
wow, en nu maar hopen dat Willem een lange wakkere nacht tegemoet gaat
quote:
op 12-21-1999 om 01:06 AM schreef Quenda het volgende:
Quote Art >..nachtstreams..00.06: Jongens zitten aan tafel te kaarten. Blijkbaar werden er veel vervelende dingen geroepen buiten. Willem: "ze zeiden iets van vuile hufter. En dat ik van alles in de dagboekkamer zou hebben gezegd. Ik vond het niet leuk."
Reactie Bart niet te horen door slecht geluid. Na switchen streams zingen/hummen Bart en Ruud 'Testament' van Boudewijn de Groot.
.......................................
wow, en nu maar hopen dat Willem een lange wakkere nacht tegemoet gaat![]()
My thoughts exactly, Quenda. Je was me net voor
Al moet ik er eigenlijk wel bijzeggen dat ik me een beetje schuldig voel dat ik hem dit gun. Als ik me probeer voor te stellen wat er gaat gebeuren als Willem het huis uit gaat, krijg ik ondanks alles toch wel een beetje medelijden met hem.
Maar omdat het leed van de nominaties nog zo vers is, zal ik dit medelijden voorlopig lekker onderdrukken!
[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 21 December 1999).]
Willen jullie please vandaag niet staken?
Als er weer domme dingen gezegd worden door niet te noemen fok!members, denk dan even aan diegenen die jullie werk zo enorm waarderen !
De beste stuurlui staan aan wal, om er maar eens een spreekwoord doorheen te gooien, maar ik heb niet veel streamverslagen gelezen van de niet te noemen members die het beter weten .
Dus please, please, pritty please?
Yvonne
Hou A.U.B. vol en laat je niet gek maaku!, door een stelletje nitwits!
P.S. Leuk Oliebol, onze moeders hebben dezelfde leeftijd:, volgens mij, weet jouw moeder dat computers iets met elektra te maken hebben, ik denk dat mijn moeder daar nog achter moet komen, misschien moet ik dat maar es aan d'r vertellen, er zal een wereld voor haar open gaan
Helaas kan ik jullie niet volgen de laatste week, off topic, fijne feestdagen en een zo gelukkig mogelijk 2000, met heel veel goeds!
Groeten Dark
jij ook fijne dagen en geniet ervan.
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 21 December 1999).]
Even een bedankje en een aanmoediging voor de streamverslagen. Ik volg ze op de voet. Hoe krijg jij die foto's toch telkens zo scherp? Ga zo door!
Ik maak er afdrukken van, van een moment die ik mooi en scherp genoeg vindt en bewerkt ze vervolgens in photoshop, maar ik denk dat de scherpte ook komt omdat mijn verbinding zo snel is en dus goed beelden geeft, verder een kwestie van bewerken. Ben blij dat je ze mooi vindt.
------------------
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 21 December 1999).]
Hierbij nog een extra voor Oliebol voor haar consequente inzet en werk en ook omdat ze wel een
verdient.
En meneer G.Orwell, laten we onze Frieze medemens nou niet gaan uitschelden alleen omdat Willem achterbaks is. Geef nou toe dat is toch wel erg kinderachtig. Voor u geen kusje vandaag.
Heel grappig: ik dacht ook net aan jullie, net als de posters hierboven. Hoe ontzettend leuk het is wat jullie doen! Af en toe hoor ik wel een kift, en gisteren was Oliebol oprecht teleurgesteld dat een conversatie in het buitenbadje niet in haar topic was beland… neem jezelf en anderen niet te serieus, is dan mijn enige advies. Daar word je namelijk niet gelukkig van.
Oliebol en anderen: jullie zijn geweldig. Niks kerstwens, want daar doe ik niet aan (lijk Bart wel!). Gewoon het allerbeste gewenst voor jullie allemaal en heel veel dank!!!
Namens velen,
Dr.Love
quote:
op 12-21-1999 om 05:27 PM schreef dutchie het volgende:
Maar mag ik vragen wat voor werk je doet?
Zo ja, wat voor werk of studie doe je, dat je zoveel tijd hebt om dit te doen? Of ben je meer dan alleen maar een FOK!member?
Zie dit ALSJEBLIEFT niet als kritiek, maar ik ben gewoon echt benieuwd!![]()
quote:
op 12-21-1999 om 05:55 PM schreef YPPY het volgende:
He Oliebol,
waarom ben jij nog geen admin of moderater of forumleider ofzo. (Wat is het verschil eigenlijk?)
Jij zit hier zo'n beetje 25 uur per dag, de anderen niet. Als er iemand is die weet wat er hier speelt, ben jij het wel, zelfs meer posts dan Danny!
Helaas kan ik weinig tv kijken, dus ik heb de verslagen echt nodig voor mijn 'verslaving'.
Bedankt!
quote:
op 12-21-1999 om 06:16 PM schreef Dr.Love het volgende:
Af en toe hoor ik wel een kift, en gisteren was Oliebol oprecht teleurgesteld dat een conversatie in het buitenbadje niet in haar topic was beland… neem jezelf en anderen niet te serieus, is dan mijn enige advies. Daar word je namelijk niet gelukkig van.
Ook op het visuele verslag is goed te zien wat een bende dat piepschuim geeft .
Dank voor de geweldige plaatjes!
------------------
"'t Is een bijzonder kind, dat is-ie." (C. Joh. Kieviet)
[Dit bericht is gewijzigd door sunshine (Datum 21 December 1999).]
Ik ben trouwens benieuwd hoelang die luilakken vandaag op bed blijven liggen.
------------------
"'t Is een bijzonder kind, dat is-ie." (C. Joh. Kieviet)
[Dit bericht is gewijzigd door sunshine (Datum 22 December 1999).]
Niet schrikken Oliebol, nomineren in positieve zin.
Als ze nou helemaal vastlopen bij het forum, zouden ze jou best om assistentie kunnen vragen.
Ik zit nog niet al te lang bij FF, maar ik weet wel dat als ik de computer s'morgens opstart, ik toch even kijk, want Oliebol heeft vast en zeker het forum al geopend met haar dagstreams.
Dus ik nomineer je bij deze.
Een hele prettige dag, en een ieder die dit off-topic vind, jammer dan.
groetjes eli.
Gossie dat ik nog eens genomineerd zou worden..HAHA!!
Ik heb met Karin te doen. Zo dat wilde ik even kwijt...want in de streams moet je je inhouden.....hehe lekker dat lucht op.
------------------
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 22 December 1999).]
Maar als je de screenshots van de "sleutelmomenten" bekijkt (vissen voeren, ontbijten, Karin aan het vegen) blijkt wel dat er maar bijster weinig gebeurt, niet?
Helaas ben ik er overdag niet en eergisternacht heb ik wel een paar uurtjes wat gedaan, maar dat kan ik niet elke keer doen helaas. Ik moet ook weer vroeg op om te werken.
Het is wel duidelijk de laatste dagen, dat zodra Oliebol stopt 's avonds er minimaal wordt meegewerkt. Bij mij zat er eergisteren iets van twee of drie uur tussen Oliebols laatste en mijn eerste post. De laatste post van gisteravond dateerde al van 23.15.
Ik heb het idee dat Oliebols noeste arbeid ons nogal lui maakt. Ik hoop dat ik vanavond tussen het schrijven van een artikel door nog wat bij kan dragen.
Oliebol, dank voor je onverzettelijkheid.
En verder natuurlijk: Iedereen weer heel erg bedankt voor haar/zijn bijdrage aan de twee verslagen!
quote:
op 12-22-1999 om 04:22 PM schreef Love Mae King het volgende:
Leuk, die visuele streamverslagen. Ik werk op een mac, dus live-kijen is er voor mij niet bij. (gelukkig, anders zou ik nooit aan werk toekomen.)Maar als je de screenshots van de "sleutelmomenten" bekijkt (vissen voeren, ontbijten, Karin aan het vegen) blijkt wel dat er maar bijster weinig gebeurt, niet?
Margot ik wens je trouwens veel succes de komende week met het verslaan van de mannen (kan me zo voorstellen dat er nu de hele week van dat soort "kwisjes en schreeuwpartijen met oergeluiden komen "
(heb zelf ook al een paar keer m'n koptelefoontje verwenst
------------------
Als je vrij wilt ademen , moet je ervoor zorgen dat er niemand op je nek zit
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 23 December 1999).]
quote:
op 12-23-1999 om 11:31 AM schreef eli het volgende:
Oliebol zo heee. Heb jij ze even links en rechts, volkomen onterecht overigens, om je oren gekregen. Wist niet wat ik las, zou bijna geloven dat de hetze op jou was overgeslagen. Jaaaa Oliebol, je mag wel de streams verslaan, maar je eigen mening mag je niet verkondigen. Nou zeg nou vraag ik jullie.
Pas goed opjezelf Eli.
------------------
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 23 December 1999).]
Ikzelf had vanmorgen de streams de streams gelaten, en gezegd, gaan jullie gauw even met z'n allen op het dak zitten.
Wederom mijn complimenten.
groetjes eli.
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 24 December 1999).]
een dag zonder BB is een dag zonder TV
quote:
op 12-24-1999 om 08:49 AM schreef oliebol2000 het volgende:
WICH ik ben even zo vrij geweest jou topic aan te maken omdat er sneeuw is geleverd in de tuin van BB. En heb daar een shot van gemaakt.
Dank Oliebol! Wel even zelf gemist toen ik het topic nog een keer aanmaakte, sorry. Maar gelukkig heeft onze Juul ingegrepen. Die vroege activiteit heeft er trouwens niet toe geleid dat de bewoners vroeger uit bed komen, of is het soms weer erg koud binnen.
quote:
op 12-24-1999 om 01:09 PM schreef Q het volgende:
>>knippie, knippie<<
Was misschien de bedoeling wel van die onmogelijke weekopdracht, dat ze denken niks lekkers te eten te hebben met kerst en dan op kerstavond ineens *verrassing*, daar is mac donalds of een andere catingsponsor met een 5 gangen kerstdiner.
>>knippe, knippie<<
Dat zou me helemaal niets verbazen. Het hele programma hangt toch al van reclame aan elkaar. Heb je wel eens op de aftiteling gelet? Ik vraag me trouwens nog steeds af wat de bewoners met een auto moeten (1 vd sponsors is Citroen).
Nu weer even on-topic:
Oliebol en Wich (en alle anderen natuurlijk) heel erg bedankt voor de goede verslagen van de afgelopen periode. Ik heb er tijdens mijn leegloop periode (tijdelijk zonder opdracht bij mijn baas) erg van genoten. Zo kon ik tenminste nog volgen wat er overdag gebeurde. De streams komen bij mij helaas niet door: ik zit achter een firewall.
Nogmaals: bedankt!
* Bertje neemt voorlopig afscheid, zie jullie in het volgende millennium!.
maar helaas.....Bart plaatste nog een opmerking m.b.t de "regeltjes van VOO "
Om 5 minuten voor 12 zat Willem het boodschappenlijstje nog door te nemen met allerlei lekkere delicatessen, en ruim een kwartier nadien, stelde hij Bart en Ruud gerust, omdat hij nog wel wat reserves in de vriezer had, en dat ze het eten met een gerust hart aan hem konden overlaten, omdat hij wel wist hoe hij er toch nog iets speciaals van kon maken
Ik ga even een nieuw deel 17 aanmaken deze wordt erg lang en langzaam.
------------------
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 24 December 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |