quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:16 schreef -Techno- het volgende:
Mensen die buiten een jointje moeten roken
Uit mn raamquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:16 schreef -Techno- het volgende:
En terecht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Uit mn raam
Omdat mn pa 'geen coffeeshop binnen wilt' zoals ie dat altijd zegt
Is nog steeds koudquote:
Wel joh is leuk! Kan je meteen een sneeuwpop maken met je buurjochiesquote:
Of een iglo i.p.v. die doosquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wel joh is leuk! Kan je meteen een sneeuwpop maken met je buurjochies
Dat moet ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:16 schreef -Techno- het volgende:
Wat moeten de buren dáár dan van denkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Uit mn raam
Omdat mn pa 'geen coffeeshop binnen wilt' zoals ie dat altijd zegt
Kijk! Iemand die meteen kansen zietquote:
Ligt het er morgen dan nog? Hoe lang?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:15 schreef J.Herrer het volgende:
meteen naar buiten rennen met hun kutkinderen om een sneeuwpop te maken, in het donker met een zaklantaarn
Kansloos volk, alsof het morgen ineens weg is
Ze waren wel een keer boos omdat ik per ongeluk een tipje in hun tuin gooide toen ze aan het barbecuen warenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wat moeten de buren dáár dan van denken
Jazekerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef -Techno- het volgende:
Idd.....
Mensen barbecueën dus waarschijnlijk is het mooi weer... en wat doet TS..... hij gaat uit het raam blowen
Alsof ik het zo fijn vind om in die vette vleeslucht te zittenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:32 schreef Goofisch het volgende:
het is ook zo fijn als je lekker aan het eten ben in de wietlucht van de puber die naast je woont te zitten
Krijg je honger van hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alsof ik het zo fijn vind om in die vette vleeslucht te zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |