Sharid Uppelschotenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, Sjarrel (weet niet precies hoe je 't schrijft) zit er nu 5 dagen per week voor de stelling.
Die Andrew ontslagen dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, Sjarrel (weet niet precies hoe je 't schrijft) zit er nu 5 dagen per week voor de stelling.
Gewoon, naar huis. Hij heeft een weekje vrij.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:57 schreef ThunderChild het volgende:
Waar is Michiel eigenlijk heen deze week ??
Bankliggen met hindernissen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:57 schreef ThunderChild het volgende:
Waar is Michiel eigenlijk heen deze week ??
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:58 schreef Sirolf het volgende:
Gewoon, naar huis. Hij heeft een weekje vrij.
Overigens is 'ie er vrijdag wél met Ekstra Weekend.
Met hindernissen nog wel . . .quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:59 schreef Marc63 het volgende:
Bankliggen met hindernissen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:03 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga jullie verlaten.
Fijne avond nog
Voor jou wel, jaquote:
Hihi, kvind Domien wel schattig, maar verder heb ik liever mn eigen liefquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Voor jou wel, ja![]()
Ik had liever dat Roosmarijn dat doet . . .
Big girls, you are beautifull?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet mijn ding. En anders was ze veelste groot
Dat jij te weinig schoppen onder je kont hebt gekregen, is niet mijn probleem . . .quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Niet mijn ding. En anders was ze veelste groot![]()
Ow, hijs echt geweldig!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef Brennel het volgende:
Ik ga Wie is de mol van afgelopen donderdag eindelijk kijken (als m'n warme appelbroodje klaar is), nog niet eerder tijd voor gehad.
Oh, hier sneeuwt het trouwens ook flink door! Toen ik de gordijnen straks dicht deed was er nog niets, en net, 2 uurtjes later, lag er al een paar cm
Coolquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
ik had Eric op zn hyves bedankt voor zn zwarte t shirt en hij schrijft terug *graag gedaan*
Ik zit nu even in die lijst te kijken en ik vind het geen doen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef muisje-eliza het volgende:
oeh ik heb mn zeroes request top 5 net gedaan *trots is*
Pics or it didn't happen . . .quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
ik had Eric op zn hyves bedankt voor zn zwarte t shirt en hij schrijft terug *graag gedaan*![]()
keertje zijn kleding uitgeleend aan juul deelderquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen . . .![]()
ergens in dit topic staan de foto'squote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen . . .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |