Ik vind dat eigenlijk best jammer..! die 2 zaken zijn best te combinerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:35 schreef Jimbo het volgende:
hahaha nee dat niet
ik bedoel tof dat ze school boven een topic op fok stelt
zal is tijd worden anders kan ze het zelfde jaartje nog een keer doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze is druk een verslag aan het maken
en dat is tof van drschool voor een 3fm topic
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Kane ? Zag ik daar net Michiel heeeeeeeeeeel hard wegrennen?
Whehehequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Of speakers, die had ik in Dutchland(ja ik heb hem hier gehoord) wel!
Dan is dat een interpretatieverschil. Duidelijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee. 'Playlist' in deze is de lijst van de platen die 3FM het meest draait, de muziek die wij (de dj's van 3FM) het belangrijkst vinden.
Waarom kan die MAC niet zachterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Kane ? Zag ik daar net Michiel heeeeeeeeeeel hard wegrennen?
Bij het linken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waar zie je ze niet? Op picasaweb zelf of als je ze ergens wil linken
Ik denk dat je bij de verkeerde klaagt. Je moet bij Florent zijn als je wat aan het concept van 3FM wilt veranderen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan is dat een interpretatieverschil. Duidelijk.
Maar dat laat onverlet dat die lijst eens flink overhoop gehaald mag worden. Laat iedere dj eens wat meer z'n eigen voorkeur voor nieuwe platen draaien (en val dan niet terug in de standaarddingen als Bruce bij Ekdom of Weezer in programma's van Veenstra).
ik zie m nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef Brennel het volgende:
[..]
Bij het linken.
Zie je bijvoorbeeld deze? Veel mensen zien hem niet namelijk:
[ afbeelding ]
ik zie het alleen als ik de url in balk plak dan zie ik zwart/wit poesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef Brennel het volgende:
[..]
Bij het linken.
[ afbeelding ]
Doe mij adres waarnaar deze klachten geluisterd worden ipv gelijk de deletebox / papierverschredder ingaat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Heej lieve mensen, wat zijn we allemaal verwijten-naar-t-hoofd-slingerend vanavond!
Hebben jullie al eens echt iets met die klachten gedaan of alleen heel hard gezeurd hier?
Kom op, doe eens lief!
Tip: Luister nu eens naar 3FM.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Sorry, maar ik heb hem hier nog niet gehoord. Maar wat blijft het een leuk en lekker nummer:
Lily Allen )+
Ziet d'r idd niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_showt_bips__.html
AM
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef Brennel het volgende:
[..]
Bij het linken.
[ afbeelding ]
misschien kan je Florent Twitterenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe mij adres waarnaar deze klachten geluisterd worden ipv gelijk de deletebox / papierverschredder ingaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |