Nee, niet echtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen !!![]()
![]()
Er zit nog een enorm groot verschil tussen die pauperzenderSky Radio en 3FM . . .![]()
uiteraard mag je mainstream muziek draaien, maar draai dan ook 40% niet standaard liedjes, er is zoveel moois gemaakt mogen we die alleen tijdens de 80's - 90's request horenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, de doelstelling is tegenwoordig zoveel mogelijk luisteraars, ipv nieuwe muziek draaien enzo![]()
Noem is meer dan 3 verschillen. Buiten dat er dj's zitten en mag alleen muziek betreffen qua motivatiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen !!![]()
![]()
Er zit nog een enorm groot verschil tussen die pauperzenderSky Radio en 3FM . . .![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef -Hans- het volgende:
Dat van Jason Mraz was natuurlijk een geintje..
Sorry, maar ga jij me nu vertellen hoe het bij 3FM werkt? Grappig. Zo'n plaat komt inderdaad 'uit de lucht vallen', ja. Ik heb vandaag bedacht die te gaan draaien, dus laat ik hem uit de lucht vallen. Logisch toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat geneuzel met wel/niet op de playlist mag ook wel es geschrapt worden. Als een plaat niet op de playlist staat, komt ie dan ineens uit de lucht vallenDie plaat staat ķķk op de playlist.
-the Prodigyquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Noem is meer dan 3 verschillen. Buiten dat er dj's zitten en mag alleen muziek betreffen qua motivatie
Oh shit, de vorige keer dat Roel werd tegengesproken door een 3FM'er waren we hem een week kwijtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Sorry, maar ga jij me nu vertellen hoe het bij 3FM werkt? Grappig. Zo'n plaat komt inderdaad 'uit de lucht vallen', ja. Ik heb vandaag bedacht die te gaan draaien, dus laat ik hem uit de lucht vallen. Logisch toch?
Ohhh, ik hield me in!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh shit, de vorige keer dat Roel werd tegengesproken door een 3FM'er waren we hem een week kwijt
Leeft Noortje nog ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef Jimbo het volgende:
wat een heerlijke dag
fitniss , zonnebanken weinig te doen op het werk
Sorry, maar wat hij zegt is gewoon niet juist.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh shit, de vorige keer dat Roel werd tegengesproken door een 3FM'er waren we hem een week kwijt
raar dat bij de beschrijving van een heerlijke dag de naam van je vriendinnetje niet eens voorkomtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef Jimbo het volgende:
wat een heerlijke dag
fitniss , zonnebanken weinig te doen op het werk
Dit vind ik dus echt verschrikkelijk he....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:26 schreef -Hans- het volgende:
Duffy. Wat een plaat nog steeds
. Eind is wel wat geforceerd, maar voor de rest vind ik het nog steeds een
plaat.
Je bent duidelijk niet meer vaak hier!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Sorry, maar ik heb hem hier nog niet gehoord. Maar wat blijft het een leuk en lekker nummer:
Lily Allen )+
ik hoop t voor drquote:
noortje zie ik alleen in de weekendenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
raar dat bij de beschrijving van een heerlijke dag de naam van je vriendinnetje niet eens voorkomt
En der kont mag er ook wezenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet meer vaak hier!
Wordt hier ook ongeveer aanbeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |