Pics or it didn't happen . . .quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
ik had Eric op zn hyves bedankt voor zn zwarte t shirt en hij schrijft terug *graag gedaan*![]()
keertje zijn kleding uitgeleend aan juul deelderquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen . . .![]()
ergens in dit topic staan de foto'squote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen . . .![]()
De gesoepte foto's toch ??quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ergens in dit topic staan de foto'sen anders kan je op mn hyves kijken toch?
zeg niet mij afkraken nadat je er zelf om vroegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De gesoepte foto's toch ??![]()
Hyves![]()
Oeh, lekkerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
zeg niet mij afkraken nadat je er zelf om vroeg![]()
1997 om exact te zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:57 schreef Sersjee het volgende:
Raar... In de Zeroes Request-lijst staat Don't call me white van NOFX, maar da's toch echt een Nineties-plaat.
wat heb je er mee gedaan ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Waar zijn mijn speaker-boxen-kasten
quote:
Hier is het wat wittig, maar daar blijft het dan wel bij . . .quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
hier ook maar om het nou sneeuw te noemen![]()
WIDM ??quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Litton-Lane het volgende:
K*t, ik keek net of de download van WIDM goed ging, zie ik precies wie eruit ging![]()
Wiki zegt 1997 bij de EP Don't Call Me White, 1997 (in Germany song as "Don't call me Scheiss") strange dat EP anders is dan Albumquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
1994. Het album (Punk In Drublic) ligt hier voor me.
Gevalletje zeer slechte timing dus...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Litton-Lane het volgende:
K*t, ik keek net of de download van WIDM goed ging, zie ik precies wie eruit ging
Liggen bij mijn ouders op zolder....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat heb je er mee gedaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |