Voor jou wel, jaquote:
Hihi, kvind Domien wel schattig, maar verder heb ik liever mn eigen liefquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Voor jou wel, ja![]()
Ik had liever dat Roosmarijn dat doet . . .
Big girls, you are beautifull?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet mijn ding. En anders was ze veelste groot
Dat jij te weinig schoppen onder je kont hebt gekregen, is niet mijn probleem . . .quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Niet mijn ding. En anders was ze veelste groot![]()
Ow, hijs echt geweldig!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef Brennel het volgende:
Ik ga Wie is de mol van afgelopen donderdag eindelijk kijken (als m'n warme appelbroodje klaar is), nog niet eerder tijd voor gehad.
Oh, hier sneeuwt het trouwens ook flink door! Toen ik de gordijnen straks dicht deed was er nog niets, en net, 2 uurtjes later, lag er al een paar cm
Coolquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
ik had Eric op zn hyves bedankt voor zn zwarte t shirt en hij schrijft terug *graag gedaan*
Ik zit nu even in die lijst te kijken en ik vind het geen doen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef muisje-eliza het volgende:
oeh ik heb mn zeroes request top 5 net gedaan *trots is*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |