![]()
De maffia wilde dit keer geen spelfouten maken, dus reden ze gedrieën richting een flat. In de stad waarschuwde de ene mob de ander: ‘Je rijdt 41 kilometer per uur te hard !’ Waarop de ander antwoordde: ‘Nou en ? Daar moeten we toch nog wachten totdat we een ons wegen, dus ik maak het plan nu.'
Etcetera (
spion) werd een heus tussendoortje, want één van de maffialeden had trek in een calorie-arm stuk eten, dus moesten ze snel weer naar huis.
Zoals het echte fokmaffia betaamt, togen ze direct na de moord terug naar hun huis, alwaar eentje snel de fipo postte. ‘Deed jij dat gisteren ook niet ?’ vroeg de ander. ‘Dat was eergisteren, lul !’ riep de fipoplayer en hij maakte snel nog een actie door een poll over Etcetera te starten.
Inmiddels had het derde maffialid het zich gemakkelijk gemaakt. Hij had een omeletje gebakken. Al smikkelent en smakkelent gingen de drie maffialeden de ochtend tegemoet…
Met een bingoset onder de arm, wachtte de oude dorpeling bij de bushalte op het vervoer dat hem naar zijn jaarlijkse bingo-avond zou brengen. Helaas was het wel op een nieuwe locatie.
Hij had geluk, want er kwam net een bus aanrijden, en hij maakte aanstalten om in te stappen.
Voordat hij een stap in de bus kon zetten werd hij ruw omver gelopen door een figuur gekleed in zwart.
HEY SCHORREMORRIE KUN JE EENS UITKIJKEN, EEN BEETJE RESPECT ZOU NIET VERKEERD ZIJN.
Zonder commentaar te geven, zei de man tegen de buschauffeur; ‘’ Beunhaaslaan 13 aub’’
Toen hij eenmaal was gaan zitten stapte de ouwe rot binnen, en liet zijn buskaart afstempelen ‘’Jongeman, ik moet afgezet worden bij de ‘’Niet meer dan 10.000 euro prijsgeld anders mag het niet laan 26’’. Kunt u mij er attent op maken als ik eruit moet?
‘’Ja hoor is goed meneer’’ en tevreden ging hij zitten.
Enkele minuten later riep de buschauffeur richting de man; ‘’Meneer u, moet er hier uit’’
‘’WAT ZEG JE JONGEMAN?!’’ ‘’U MOET ER HIER UIT MENEER, riep de chauffeur in volle borst’’ ‘’Nou, je hoeft niet te schreeuwen hoor, die ongemanierde jeugd van tegenwoordig!’’
Hij had begrepen dat de locatie dicht in de buurt van de halte zou zitten, dus hij belde aan bij het eerste het beste huis.
Een gespierde man deed open, en keek het kromme figuur wat raar aan.
‘’ De ouwe reageerde verbaasd; ‘’dolletjes, de jeugd gaat bingo-en steeds leuker vinden’’, Is de rest al klaar voor?
‘’Ik weet niet waar je het over hebt ouwe, maar dit is de Beunhaaslaan..’’’’ Maar ik ben best eenzaam, dus kom binnen!’’ Er werd de hele avond nog joviaal gebingo’ed
Rust zacht, Etcetera
[Hintvrije Zone]Wie heeft er trek gehad in een omeletje en wie scheldt onze arme buschauffeur verrot ? Morgen voor 19:00 uur alle lynchstemmen [/Hintvrije Zone][ Bericht 1% gewijzigd door Susi op 03-02-2009 22:48:53 ]