Kijk, dat is voor jullie beide erg mooiquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft er dan ook geen last van. Hoi trouwens, kwam even kijken hoe het met de spinoff ging.
Denk dat het algemeen bekend is dat dat vaak een positief effect heeft.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee aannames waarvan ik mij afvraag of mensen die niet lekker in hun vel zitten er zo constructief tegenaan kijken. Ik betwijfel het.
Als de hulp van buitenaf niet bij voorbaat al word genegeerd kan t in ieder geval de goede kan op gaan. Maar je hebt gelijk, t zijn wel 2 aannames die de verkeerde kant op kunnen vallen. Maar als aan allebei mijn voorwaarden word voldaan, zit t wel snorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee aannames waarvan ik mij afvraag of mensen die niet lekker in hun vel zitten er zo constructief tegenaan kijken. Ik betwijfel het.
Ja, ik weet dat ik het zelden niets eens ben, maar ik leg me ook niet snel bij dingen neer. Ik geloof dat als dat je ervaringen zijn, je simpelweg niet de juiste mensen hebt ontmoet. Iemand kan echt herkenning en begrip tonen en positief ingesteld zijn. Je kunt elkaar ook stimuleren ipv tegenwerken/bevestigen. Maar ja, dat is hoe ik in het leven sta, daar hoef je het niet per se mee eens te zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee weinig in iedergeval. Hoogstens dat ik niet zo negatief over mezelf moet zijn. Maar qua andere zaken is het niet echt dat je er achter inzichten door krigjt ofzo.
En MNR met betrekking tot mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Op bepaalde gebieden wel eens erover gehad met iemand. en dan begrijpen ze je idd, maar je komt er niet echt verder mee behalve begrip.
Ik ben meer bekend met het effect van de neerwaartse spiraal.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Denk dat het algemeen bekend is dat dat vaak een positief effect heeft.
Shit.quote:
Ik ben traag vandaag.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 18:03 schreef MNR het volgende:
LOL!!!!
Het was de bedoeling dat Q. alleen zou happen
Ik dacht dat jullie wel begrepen -gezien ik de hele middag meegepost had- dat er niets aan de hand is.
Sorry
Natuurlijk ligt het aan de mensen die je tegenkomt. Maar zie ze maar eens te vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik het zelden niets eens ben, maar ik leg me ook niet snel bij dingen neer. Ik geloof dat als dat je ervaringen zijn, je simpelweg niet de juiste mensen hebt ontmoet. Iemand kan echt herkenning en begrip tonen en positief ingesteld zijn. Je kunt elkaar ook stimuleren ipv tegenwerken/bevestigen. Maar ja, dat is hoe ik in het leven sta, daar hoef je het niet per se mee eens te zijn
Door invloed van positieve mensen en hulp van buitenaf?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben meer bekend met het effect van de neerwaartse spiraal.
Wijze mensen weten dat wat ver lijkt, dichtbij te vinden isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het aan de mensen die je tegenkomt. Maar zie ze maar eens te vinden
Hoi!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Natuurlijk ligt het aan de mensen die je tegenkomt. Maar zie ze maar eens te vinden
Dat is zo'n kreet waar je opzich heel weinig aan hebt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Wijze mensen weten dat wat ver lijkt, dichtbij te vinden is
Ik denk dat er in dit topic al wel een aantal zitten hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeer zeker waar. Zo ben ik zelf ook meerdere mensen tegengekomen waarbij er echt synergie ontstond tijdens onze gesprekken. Dan kom je heel fris en vol goede moed uit zo'n gesprek en ben je bereid om constructief aan de slag te gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik het zelden niets eens ben, maar ik leg me ook niet snel bij dingen neer. Ik geloof dat als dat je ervaringen zijn, je simpelweg niet de juiste mensen hebt ontmoet. Iemand kan echt herkenning en begrip tonen en positief ingesteld zijn. Je kunt elkaar ook stimuleren ipv tegenwerken/bevestigen. Maar ja, dat is hoe ik in het leven sta, daar hoef je het niet per se mee eens te zijn
Totdat ik weer in m'n kamertje beland en alles weer is zoals het was.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeer zeker waar. Zo ben ik zelf ook meerdere mensen tegengekomen waarbij er echt synergie ontstond tijdens onze gesprekken. Dan kom je heel fris en vol goede moed uit zo'n gesprek en ben je bereid om constructief aan de slag te gaan
It's what you choose to believequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is zo'n kreet waar je opzich heel weinig aan hebt.
Dàt is wat ik wil zeggen iddquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeer zeker waar. Zo ben ik zelf ook meerdere mensen tegengekomen waarbij er echt synergie ontstond tijdens onze gesprekken. Dan kom je heel fris en vol goede moed uit zo'n gesprek en ben je bereid om constructief aan de slag te gaan
Dan doe je eens gek! Ruim je kamertje op en richt hem anders in (Geloof me, dat heeft een heel zuiverende werkingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Totdat ik weer in m'n kamertje beland en alles weer is zoals het was.
Ludo is wijs!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan doe je eens gek! Ruim je kamertje op en richt hem anders in (Geloof me, dat heeft een heel zuiverende werking)! Doorbreek je sleur, ga zomaar op zondagmiddag naar buiten en wandel 5 kilometer. Geef jezelf niet de kans om weer in die oude situatie terug te vallen!
En daar zou je dan uit moeten breken. Ga dan juist wat anders doen, het heeft bij mij ook erg geholpen moet ik zeggenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Totdat ik weer in m'n kamertje beland en alles weer is zoals het was.
Hehe. Mooi zo!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:23 schreef robbolo het volgende:
Moet ff zeggen dat ik aagenaam verrast ben door deze topic reeksBen hier pas sinds gister aan t posten, maar de eerste indruk is in ieder geval goed
Over argumenten word goed nagedacht, en een tegen argument word serieus genomen. In plaats van bij boorbaat al als onzin te bestempelen
Ik blijf denk ik nog wel ff hangen
En dat lukt me juist niet. Het is lastig om uit te leggen. En als iemand ander het zou zeggen zou ik ook zeggen: zo moeilijk is het toch niet om van die luie reet af te komen en gewoon een rondje te lopen. Maar toch..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:24 schreef robbolo het volgende:
[..]
En daar zou je dan uit moeten breken. Ga dan juist wat anders doen, het heeft bij mij ook erg geholpen moet ik zeggen
Hahaha. Wist dat ik -tot een paar weken geleden- nog niet eens wist dat dat bij die film hoorde?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor iedereen dus
Maar MNR heeft m in dr sig staan
Dat is ook moeilijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat lukt me juist niet. Het is lastig om uit te leggen. En als iemand ander het zou zeggen zou ik ook zeggen: zo moeilijk is het toch niet om van die luie reet af te komen en gewoon een rondje te lopen. Maar toch..
Dan zou het handig zijn om iemand in de buurt te hebben waarmee je iets kan doen. Heb je helemaal niemand in de buurt die je aan kan sporen om t wel te doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat lukt me juist niet. Het is lastig om uit te leggen. En als iemand ander het zou zeggen zou ik ook zeggen: zo moeilijk is het toch niet om van die luie reet af te komen en gewoon een rondje te lopen. Maar toch..
Ze moet zich onder de Rotterdamse metro gooien?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus probeer eens te RET-ten (google maar ik weet ook niet precies waar de afkorting voor staat) en positieve dingen lijstjes je maken en zo
Rationele Emotieve Therapie (of Effectieve)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus probeer eens te RET-ten (google maar ik weet ook niet precies waar de afkorting voor staat) en positieve dingen lijstjes je maken en zo
Nop.. is hier niet aanwezig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:27 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dan zou het handig zijn om iemand in de buurt te hebben waarmee je iets kan doen. Heb je helemaal niemand in de buurt die je aan kan sporen om t wel te doen?
Ik kan m dromenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Wist dat ik -tot een paar weken geleden- nog niet eens wist dat dat bij die film hoorde?
Thanks JB!
Ik schop mezelf ook dagelijks tig keren, toch werkt het niet. Zit nu ook eigeniljk in een periode waarin ik het zowaar zowat heb opgegeven ofzo. Anders kan ik het niet echt omschrijven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
Als je zegt tot dat ik weer op mn kamertje beland en alles weer is zo als het was dan vind ik dat je jezelf eens onder je bevallige kontje moet schuppen
Als je elke dag er ff mee bezig bent herken je jezelf over een half jaar niet meer terug
En nee alles zal niet in een gesprek en zo veranderen maar je moet proberen zo positief mogelijk te blijven denken
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan m dromen
Dus wist t gelijk
Ik denk dat genoeg personen dat herkennen. Ik zie het bij mijzelf als sporten. Ik kan een heleboel redenen verzinnen om niet te gaan. Er zijn uiteindelijk twee zaken die maken dat ik het wel ga doen. 1) Ik ben mijn gedraal zo ontzettend zat dat ik gewoon ga, en dan voelt het ook goed. 2) Ik heb iemand anders om mee te sporten en wij waken ervoor dat de ander niet afmeldt met vage smoezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Mooie rode kruisjesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
2 foto's die genomen zijn op het RP feest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je tags staan iets verkeerd denk ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
2 foto's die genomen zijn op het RP feest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tags staan goed.. upload ze wel ff ergens anders naar toequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je tags staan iets verkeerd denk ik
even img in url veranderenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tags staan goed.. upload ze wel ff ergens anders naar toe
Toen was ik er nog nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tags staan goed.. upload ze wel ff ergens anders naar toe
Zoals Airwin al zei heb je inderdaad nog niet het ommekeer punt bereikt. Maar je kan al met kleine stappen de goede kant op gaan. Ik herken het helemaal niks ondernemen namelijk heel goed, en langzaamaan kom ik er wel uit. Je moet gewoon kleine stapjes blijven nemen, en dan kom je er welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik schop mezelf ook dagelijks tig keren, toch werkt het niet. Zit nu ook eigeniljk in een periode waarin ik het zowaar zowat heb opgegeven ofzo. Anders kan ik het niet echt omschrijven.
DAt is wel goed van jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat genoeg personen dat herkennen. Ik zie het bij mijzelf als sporten. Ik kan een heleboel redenen verzinnen om niet te gaan. Er zijn uiteindelijk twee zaken die maken dat ik het wel ga doen. 1) Ik ben mijn gedraal zo ontzettend zat dat ik gewoon ga, en dan voelt het ook goed. 2) Ik heb iemand anders om mee te sporten en wij waken ervoor dat de ander niet afmeldt met vage smoezen.
Als ik het zo lees dan heb jij de ultieme frustratie nog niet bereikt om jezelf in actie te zetten. Heb je iemand in je omgeving met wie je zoiets echt samen zou kunnen oppikken?
Ik moest ook meteen naar die handen kijkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:32 schreef Duimelot het volgende:
heb de fotos gezien....
cue... had je nu bij die groepsfoto datzelfde nare gevoel als ik???
Ik heb ze nog niet gezien.. Was ze ook alweer vergeten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:32 schreef Duimelot het volgende:
heb de fotos gezien....
cue... had je nu bij die groepsfoto datzelfde nare gevoel als ik???
ik heb wel een foto gehad waar t net is of jij me een serenade zingtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef Ludootje het volgende:
Heeft iemand trouwens die foto's van dat karaoke nog?
quote:
Het eindresultaat misschien wel. Maar daar zijn maaaaaaaaaanden aan slechte smoezen aan vooraf gegaan.quote:
Plaatsenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb wel een foto gehad waar t net is of jij me een serenade zingt
Oeh, die heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb wel een foto gehad waar t net is of jij me een serenade zingt
Neeeheeej die van auto!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze moet zich onder de Rotterdamse metro gooien?
Ik heb alle foto's ..de rest trouwens ook. Weet niet of je iemand op msn ofzo hebt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef Ludootje het volgende:
Heeft iemand trouwens die foto's van dat karaoke nog?
Ik sta er op met een zeer opvallend kapsel hahaquote:
Retten en lijstjesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik schop mezelf ook dagelijks tig keren, toch werkt het niet. Zit nu ook eigeniljk in een periode waarin ik het zowaar zowat heb opgegeven ofzo. Anders kan ik het niet echt omschrijven.
Het is misschien jammer dat er zoveel tijd overheen gaat. Maar je hebt het wel mooi gefliktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:34 schreef AirwiN het volgende:
Het eindresultaat misschien wel. Maar daar zijn maaaaaaaaaanden aan slechte smoezen aan vooraf gegaan.
Daar kan ik inderdaad niet om heenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik sta er op met een zeer opvallend kapsel haha
Daar hebben we het al eens over gehadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Retten en lijstjes
Serieus
Of gewoon therapie?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:38 schreef robbolo het volgende:
Maar wie is nou die viezerik op die groepsfoto?
ik heb nog nooit een echt goeie foto van je gezien eigenlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei dat Duim wel wat op me lijkt...
Eerder al, qua uiterlijk.
Nu zie ik die foto's en ik lijk echt best wel op je(heb alleen geen pony meer en een wat bleker gezicht)
En nu maar hope dat je dat positief bedoeldequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:37 schreef robbolo het volgende:
[..]
Daar kan ik inderdaad niet om heen
Wees gerust, t was positiefquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En nu maar hope dat je dat positief bedoelde
Das waar maar ik zeg het nog eens want ik zweer bij therapie hahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eens over gehad
Gelukkig maar, anders had ik niet kunnen slapenquote:
Dat moment krijg je ook nog wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is misschien jammer dat er zoveel tijd overheen gaat. Maar je hebt het wel mooi geflikt
Het zijn allemaal fokkers uit singlesquote:
We zullen zien..quote:
Dan hoop ik dat hij t niet ziet... En als je t ziet: sorry, maar t zag er een beetje vreemd uitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het zijn allemaal fokkers uit singles
en het voelde NAAR!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:41 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar ziet er wel een beetje raar uit toch?
dan zeg je dat toch?quote:
Ooo oke. Die ken ik niet zoquote:
het ging vrij snel en t was OF dit OF ik ging zn wand weghalen en de kans lopen dat t leek of ik romantisch zn hand vasthieldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zeg je dat toch?
Ipv te gaan poseren haha
Hehequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het ging vrij snel en t was OF dit OF ik ging zn wand weghalen en de kans lopen dat t leek of ik romantisch zn hand vasthield
liever een mislukte foto dan een naar gevoel zou ik zeggen maar jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het ging vrij snel en t was OF dit OF ik ging zn wand weghalen en de kans lopen dat t leek of ik romantisch zn hand vasthield
dan maar onzedelijk betast wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan maar onzedelijk betast worden
Het is niet twee druppels water ofzo, maar we zouden door kunnen gaan voor zusjes denk ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een echt goeie foto van je gezien eigenlijk
maar als ik die in t fobo bekijk valt t wel mee toch?
Hmm lastige keuzequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Komt ze nou mee!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is niet twee druppels water ofzo, maar we zouden door kunnen gaan voor zusjes denk ik
Je bent ook niet liefquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:48 schreef MNR het volgende:
Ik kan tegenwoordig echt niet meer vriendelijk doen als ik me ongemakkelijk voel bij een man in de buurt. Vroeger was ik nog wel eens vriendelijk omdat ik niet zijn gevoelens wilde kwetsen. Tegenwoordig ben ik liever duidelijk.
Zeg het eens.. wat heb ik gezegd om je van streek te maken?quote:
Voor sommige mannen is dat een pré als ze vooraf weten dat dat mogelijk is bij een date...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
dan maar onzedelijk betast worden
Zolang je nog steeds als was in mijn handen bent...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:48 schreef MNR het volgende:
Ik kan tegenwoordig echt niet meer vriendelijk doen als ik me ongemakkelijk voel bij een man in de buurt. Vroeger was ik nog wel eens vriendelijk omdat ik niet zijn gevoelens wilde kwetsen. Tegenwoordig ben ik liever duidelijk.
Gelijk heb je.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 18:48 schreef MNR het volgende:
Ik denk het ook wel jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is niet twee druppels water ofzo, maar we zouden door kunnen gaan voor zusjes denk ik
Die is erg leuk jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:46 schreef Ludootje het volgende:
Ok, ik heb ze binnen via KZ
Karaokefoto is leuk
Smakelijk Rhuquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:51 schreef rhubarbje het volgende:misschien zijn jullie wel zusjes!
Tot zo ver de complot theorieen en ga ik maar eens eten
Alleen jammer van die rode ogenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die is erg leuk ja
Of die met je arm zo zwaaiend
Ja, doe maar of je neus bloed! Zag je net wel je tong uitsteken tegen mequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeg het eens.. wat heb ik gezegd om je van streek te maken?
Mja soms is het best moeilijk om dat te doen... maar denk dat het wel een goede instelling is... omdat gelijk duidelijk te makenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:48 schreef MNR het volgende:
Mja... Allussssssss zou ingepakt zijn en het stelde niks voor volgens hen... Dus ik keek ze gisteren al zéér sarcastisch aan... Nou, inderdaad, het ingepakte gedeelte ging vrij vlot, alleen de andere helft van het huis was blijkbaar te moeilijk ofzo.. Dus veel... heel veel lopen. Nu heb ik het koud, ben moe en een bleh gevoel...quote:
smakelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:51 schreef rhubarbje het volgende:
misschien zijn jullie wel zusjes!
Tot zo ver de complot theorieen en ga ik maar eens eten
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, doe maar of je neus bloed! Zag je net wel je tong uitsteken tegen me
quote:
Naarmate je het vaker hebt gedaan, is het makkelijkerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mja soms is het best moeilijk om dat te doen... maar denk dat het wel een goede instelling is... omdat gelijk duidelijk te maken
Lekkerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja... Allussssssss zou ingepakt zijn en het stelde niks voor volgens hen... Dus ik keek ze gisteren al zéér sarcastisch aan... Nou, inderdaad, het ingepakte gedeelte ging vrij vlot, alleen de andere helft van het huis was blijkbaar te moeilijk ofzo.. Dus veel... heel veel lopen. Nu heb ik het koud, ben moe en een bleh gevoel...![]()
Dus het bad is aan het vollopen zo en dan maar eens met de voetjes van de vloer en op de bank nestelen denk ik..
Dan is het goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:55 schreef MNR het volgende:
[..]Ik zie idd dat ik in de post van 17.54u m'n tong naar je uitstak.
Sorry Sedan, ik zal nooit meer mijn tong tegen je uitsteken
Awwwwquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja... Allussssssss zou ingepakt zijn en het stelde niks voor volgens hen... Dus ik keek ze gisteren al zéér sarcastisch aan... Nou, inderdaad, het ingepakte gedeelte ging vrij vlot, alleen de andere helft van het huis was blijkbaar te moeilijk ofzo.. Dus veel... heel veel lopen. Nu heb ik het koud, ben moe en een bleh gevoel...![]()
Dus het bad is aan het vollopen zo en dan maar eens met de voetjes van de vloer en op de bank nestelen denk ik..
Ja ik ook. Bij dat feest iemand 'keihard' afgewezen toen hij een knuffel wilde.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:48 schreef MNR het volgende:
Volgens mij nauwelijks. Maar Air kan je daar meer over vertellenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:57 schreef robbolo het volgende:
Hoe vaak komt t trouwens voor dat er hier dates zijn die ook nog iets worden?
Ik ben inmiddels getrouwd met mijn date, dus als dat niet is wat je wil zou ik maar snel wegwezen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:57 schreef robbolo het volgende:
Hoe vaak komt t trouwens voor dat er hier dates zijn die ook nog iets worden?
Zusje van Duimquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ff andere foto in mn fobo, zonder tuitmondje
Is hij de enige dan? (op zijn vrouw na natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij nauwelijks. Maar Air kan je daar meer over vertellen
Hij is nu getrouwd
tja ik kon er niet meer onderuitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ik ook. Bij dat feest iemand 'keihard' afgewezen toen hij een knuffel wilde.
leuk, kende hem nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ff andere foto in mn fobo, zonder tuitmondje
Neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook niet de hele versie?
Met K erbij?
Dacht van wel
Je wou wss iets te graag je tanden laten zienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef mrbox het volgende:
Aaah wat sta ik weer maf op die foto van Relatie planet![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg je als je gekke bekken trektquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef mrbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je wou wss iets te graag je tanden laten zien
Je staat er beter op dan ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef mrbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik vind t wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef mrbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik haal hem al wegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef mrbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ach, die foto's die B op zijn fobo heeft staan van ParkPop... Daar sta ik nou ook niet echt charmant (lees: super slungelig) op... Boeiequote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:07 schreef Cuegirllie het volgende:
En box.. je hebt het in iedergeval heel goed gedaan qua indrukken enzoDus die foto's boeien dan niet zo
ik voelde het wel maar schakelde ook weer een paar tellen later en toen was t alweer voorbij.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:48 schreef MNR het volgende:
Welke foto's? zie er geen 1quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, die foto's die B op zijn fobo heeft staan van ParkPop... Daar sta ik nou ook niet echt charmant (lees: super slungelig) op... Boeie
In belsezars foboquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef mrbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
ooohhwww hihi... nja heb nie voor niets een blonde pluk in mijn haar laten zettenquote:
aah we staan er gewoon even slecht opquote:
of ik er zo charmant op sta :Squote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah we staan er gewoon even slecht op![]()
quote:
* duimelot wil mrbox anders best even betastenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
en bedankt Gelukkig wordt ik niet betast
Knuff idd ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of ik er zo charmant op sta :S
volgens mij is Tijn de enige die echt erop staat zoals ie is
oh en knuff ook wel
die kwam pas toen wij de bowlingschoenen al aanhadden tochquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Knuff idd ookLeuke edit haha
Waar was box op dat moment eig?
Edit: owjaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die kwam pas toen wij de bowlingschoenen al aanhadden toch
Wees blij dat het niks negatiefs isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef Belsezar het volgende:
Hmm, er word over me gepraat
Goedemiddag vanuit een warm Brazilie
Hup wegwezen, je hoort niet online te zijn maar achter de dames aan te zittenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef Belsezar het volgende:
B!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef Belsezar het volgende:
Wat zou er slecht aan mij kunnen zijn dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wees blij dat het niks negatiefs is
ben je nu de hele dag aan t lurken en gewoon aan t wachten tot er over je gepraat wordtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef Belsezar het volgende:
B!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef Belsezar het volgende:
Ludootje!quote:
Netjes hoor!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ludootje!
Alles goed gegaan, geen vertraging. koffer is aangekomen. Dus alles gaat
@Sedan: Ik ga over een uurtje naar het strand
Dus in het echt zijn Box en ik best wel charmanter dan op die foto's?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh en knuff ook wel
1 van de weinige keren dat dat ook zo isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh en knuff ook wel
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
B![]()
![]()
anders zeg je vast geen gedag tegen mij![]()
Dat valt nog te bezienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus in het echt zijn Box en ik best wel charmanter dan op die foto's?
Dat is Howlquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:32 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Die gast waarbij het lijkt of hij aan de borsten van Cue en Duim wil zitten.Kansloos.
Wie?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:32 schreef RealZeus het volgende:![]()
Die gast waarbij het lijkt of hij aan de borsten van Cue en Duim wil zitten.Kansloos.
Het was me eigenlijk eerst nog niet opgevallen tot Knuff het zei.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:32 schreef RealZeus het volgende:![]()
zeker weten!!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus in het echt zijn Box en ik best wel charmanter dan op die foto's?
* duim voelt even of beide balletjes zijn ingedaaldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:38 schreef Adolecens het volgende:
Ow.. Soms kan een bad echt voelen alsof je opnieuw door het geboortekanaal geperst wordt en het licht voor het eerst aanschouwd! Ik mis alleen de zustertjes nog die mijn naakte lijfje afdrogen en voelen of alles wel goed op de plaats zit..
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:38 schreef Adolecens het volgende:
Ow.. Soms kan een bad echt voelen alsof je opnieuw door het geboortekanaal geperst wordt en het licht voor het eerst aanschouwd! Ik mis alleen de zustertjes nog die mijn naakte lijfje afdrogen en voelen of alles wel goed op de plaats zit..
Bquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:24 schreef Belsezar het volgende:
Duimelot en KZ
Alles prima gegaanHeb al gewandeld met Oma, morgen afscheid nemen van mijn beste vriend en overmorgen naar het ouderlijk huis van oma
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* duim voelt even of beide balletjes zijn ingedaald
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* duim voelt even of beide balletjes zijn ingedaald
We are working on thatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
B![]()
Waar zijn de foto's van schaars geklede dames uit Brazilie. !
En dan ga je als een ware gluurder van elke vrouw foto's maken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We are working on thatIk ga straks naar het strand
als er nu een lekkere vent langsloopt mik dan even en gewoon met dichtgeknepen ogen op goed geluk flitsen, voor de dames hierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We are working on thatIk ga straks naar het strand
Ik stem zeker voor he laatste!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als er nu een lekkere vent langsloopt mik dan even en gewoon met dichtgeknepen ogen op goed geluk flitsen, voor de dames hier
(of laat ff een reportage van jezelf maken door een leuke dame daar)
Juist geen slechte dingen over jou hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk welMaar jij begon over slechte dingen over mij
![]()
dat is eigenlijk NOG beter jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil geen foto's maar een filmpje, kan ik dat hier ook bestellen?
als ik dan al je vakantiefotos te zien krijg is t perfect!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:53 schreef Belsezar het volgende:
@Duimelot:Ik zal ongetwijfeld vaak in slechts een korte broek op vele foto´s komen te staan ja. Goed?
We hebben dan liever van je op het naakst strandquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:53 schreef Belsezar het volgende:
@Rhu:![]()
@JB: Neuh. er gaan zat vrouwen mee naar het strand straks
@Duimelot:Ik zal ongetwijfeld vaak in slechts een korte broek op vele foto´s komen te staan ja. Goed?
Ok danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Juist geen slechte dingen over jou he
idd!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
We hebben dan liever van je op het naakst strand
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
We hebben dan liever van je op het naakst strand
geef niet... ik wil gewoon oordelenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik niet, gewoon leuk broekje wil nog iets aan mn fantasie overlaten
en sja die dingen zien er meestal nu niet echt super uit
Knuffel is efficiënt..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geef niet... ik wil gewoon oordelen
Je wil weten of je er wat mee kanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geef niet... ik wil gewoon oordelen
Zou je hem wel kunnen zoenen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:01 schreef Ludootje het volgende:
B is best wel een knappe kerel, al zeg ik het zelf
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:03 schreef Belsezar het volgende:
@Rhu: Afgesproken!
@Box: Heel druk zo te zien inderdaad. Ik heb nog nooit gehoord dat er daar iets tegenviel bij mij
Leuke dame?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:02 schreef Duimelot het volgende:
Stelling:
[b]Wat is een leuk verjaardags cadeautje voor een single dame (begin 20) !?!?[b]
Een geurtje? Maskertjes?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:02 schreef Duimelot het volgende:
Stelling:
Wat is een leuk verjaardags cadeautje voor een single dame (begin 20) !?!?
Bengeltjelief!quote:
pornofilms en een viboquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:02 schreef Duimelot het volgende:
Stelling:
Wat is een leuk verjaardags cadeautje voor een single dame (begin 20) !?!?
Ja meestal hoor je dan ook niets neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:03 schreef Belsezar het volgende:
@Box: Heel druk zo te zien inderdaad. Ik heb nog nooit gehoord dat er daar iets tegenviel bij mij
Maar dat soort dingen zijn toch heel moeilijk voor een ander te kopen? Juist omdat het persoonlijk is waar iemand van houdt?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja meestal hoor je dan ook niets neeJe hoort dan helemaal niets meer van ze
![]()
3-2
Ze komen altijd terugquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja meestal hoor je dan ook niets neeJe hoort dan helemaal niets meer van ze
![]()
3-2
Tarzan schijnt altijd goed te zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dat soort dingen zijn toch heel moeilijk voor een ander te kopen? Juist omdat het persoonlijk is waar iemand van houdt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tarzan schijnt altijd goed te zijnOw het lijkt me opzich wel erg grappig, zeker bij personen die daar minder van gedient zijn.. of zeg maar niet erg open over zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Aah pocket rocket bevalt dames vaak wel, gezien de berichten elders @ fok natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dat soort dingen zijn toch heel moeilijk voor een ander te kopen? Juist omdat het persoonlijk is waar iemand van houdt?
Heerlijk, 30 graden en in de avond rond de 20quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:11 schreef dawg het volgende:
Bels de Braziliaan!
Hoe is het in de zon daar?
Die is idd vaak wel goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah pocket rocket bevalt dames vaak wel, gezien de berichten elders @ fok natuurlijk
Waar lurk jij allemaal?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah pocket rocket bevalt dames vaak wel, gezien de berichten elders @ fok natuurlijk
Toch tof dat je (een aantal van) ons nu al mist.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heerlijk, 30 graden en in de avond rond de 20
Het wordt wel stil ineens. Zijn de dames hem nu massaal aan het bestellen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:13 schreef S95Sedan het volgende:
Voor onderweg:
[ afbeelding ]
Lief knijntje toch
He bah Cuequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:17 schreef Duimelot het volgende:
neeeeeeeeeeee als t zoiets wordt dan krijg ze gewoon dezelfde die ik heb
[ afbeelding ]
Mét afstandbediening
Is dat schaal 1:1?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:17 schreef Duimelot het volgende:
[ afbeelding ]
Mét afstandbediening
??quote:
Nee hoor ik ben blij met mijn essentiel blissquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het wordt wel stil ineens. Zijn de dames hem nu massaal aan het bestellen?
Ik snap niet waarom dat zo vaak beesten moeten zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:17 schreef Duimelot het volgende:
[ afbeelding ]
Mét afstandbediening
Je wat?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben blij met mijn essentiel bliss
Kan jou tere zieltje dat niet hebben?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje plaatjes van vibo's posten is not-done
Ik heb niks geplaatst hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje plaatjes van vibo's posten is not-done
google maarquote:
Wat is daar zo speciaal aan dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
NEE
maar t gaat vooral om de oortjes van t konijntje rrrrrrrrrrrrr
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis duim
en hij doet echt mega goed werk!!!
Peter Lusse had jaren geleden een conference over vibo's.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:17 schreef Duimelot het volgende:
[ afbeelding ]
Mét afstandbediening
Nee, die worden ook letterlijk overeind gehouden door dat dingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
wat een monster, geen wonder dat je principes zo goed overeind blijven
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, die worden ook letterlijk overeind gehouden door dat ding
Vrienden voor het levenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Peter Lusse had jaren geleden een conference over vibo's.
Ik kan het niet terugvinden op Youtube, maar ik moest wel lachen.
Dat was in de trant van:
"Ik word altijd zo onzeker van die dingen. Ze draaien, hebben een tongetje voor de clitoris, trillen.![]()
Ja sorry dames, maar dat kan die van mij allemaal niet."
heeft ie dan helemaal gelijk in!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Peter Lusse had jaren geleden een conference over vibo's.
Ik kan het niet terugvinden op Youtube, maar ik moest wel lachen.
Dat was in de trant van:
"Ik word altijd zo onzeker van die dingen. Ze draaien, hebben een tongetje voor de clitoris, trillen.![]()
Ja sorry dames, maar dat kan die van mij allemaal niet."
Heb toch wel een aantal vrienden hier zitten en er zijn altijd toffe vriendelijke mensenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Toch tof dat je (een aantal van) ons nu al mist.
Maar vanavond nog spannende plannen daar?
Dus we kunnen hier met recht spreken van een genotsknots?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heeft ie dan helemaal gelijk in!
maarrrrrrrrr het geeft zo weinig gevoel af verder en zoent niet lekker
tis echt dus puur een genots middel, de liefde bedrijven is weer heel wat anders....
Een tong werkt beter op de klitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heeft ie dan helemaal gelijk in!
maarrrrrrrrr het geeft zo weinig gevoel af verder en zoent niet lekker
tis echt dus puur een genots middel, de liefde bedrijven is weer heel wat anders....
Ik wacht wel op de picsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb toch wel een aantal vrienden hier zitten en er zijn altijd toffe vriendelijke mensen
Eerst bbq op het strand en dan eens met het buurmeisje praten. Die vindt mij leuk aangezien ze elke dag vraag wanneer ik er ben hehe.
Ja maar Vrienden voor het Leven was wel erg leuk, Ellebel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het was echt een conference.
nog geen tong tegengekomen die die oortjes evenaren hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Een tong werkt beter op de klitmits het goed gedaan word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gortdroge opa.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja maar Vrienden voor het Leven was wel erg leuk, Ellebel!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog geen tong tegengekomen die die oortjes evenaren hoorIk kan ook niet overal tegelijk zijn, hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry het is emotional blissquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ding bestaat niet op google, of je hebt het fout geschreven.
[..]
nog geen tong tegengekomen die die oortjes evenaren hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
nog geen tong tegengekomen die die oortjes evenaren hoorIk wel, maar dat was een vrouwen tongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Die komen wel jaquote:
AHHHHHHHHH en nu denk ik: This is tievie men.....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja maar Vrienden voor het Leven was wel erg leuk, Ellebel!
Heb je niet ook Ladyshave's die trillen, net als die Gillette mesjes?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[lompe opmerking] Het lijkt wel een ladyshave[/lompe opmerking]
Je hebt meerdere varianten.. die je op je vingerschuift lijkt er niet op... en al lijkt het er wel op... als ie maar werktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[lompe opmerking] Het lijkt wel een ladyshave[/lompe opmerking]
Geen idee, ik gebruik geen ladyshave.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb je niet ook Ladyshave's die trillen, net als die Gillette mesjes?
*zoekt plaatje*quote:
Wat voor speeltjes zou jij dan willen hebben?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef RealZeus het volgende:
Toch is er voor vrouwen een hoop meer speelgoed dan voor mannen
Dat valt wel mee. Te veel is als je filmpjes post.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmmz volgens mij deel ik nu te veel met jullie
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
*zoekt plaatje*
ohhhhhhhhh dus dat was dat ding wat bij jou in de badkamer op t kastje lag.....
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:34 schreef Ludootje het volgende:
Ik hoopt dat degene die deze sluit nu al zit na te denken over de TT
Niet gezienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
*zoekt plaatje*
ohhhhhhhhh dus dat was dat ding wat bij jou in de badkamer op t kastje lag.....
wat is je msn als t me gebeurd kan ik je ff om hulp vragen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:34 schreef Ludootje het volgende:
Ik hoopt dat degene die deze sluit nu al zit na te denken over de TT
Geen idee. Maar voor vrouwen is er meer mogelijk dan voor mannen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat voor speeltjes zou jij dan willen hebben?
Je hebt van die nepvagina's voor mannenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat voor speeltjes zou jij dan willen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |