me 5 euro is in elk geval goed besteedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:44 schreef Goofisch het volgende:
Ik kom best vaak op Geenstijl en ben ook lid van Powned.
Maar deze reclame gaat mij toch ook echt wel te ver..![]()
vanaf 0.28 sec
http://www.dumpert.nl/med(...)belgische_radio.html
En de Belgen zijn het ook met mij eens..
Klacht: Geenstijl die nu toch redelijk te ver gaat
Ik ben nooit in aanraking geweest met oorlogsslachtoffers (tjes) . Maar wel met bevolkingsgroepen in het zuiden van Afrika voor studie projecten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:48 schreef Lightning_NL het volgende:
Te ver? Pffff, ik vind 'm erg grappig
ja en?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:51 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik ben nooit in aanraking geweest met oorlogsslachtoffers (tjes) . Maar wel met bevolkingsgroepen in het zuiden van Afrika voor studie projecten.
Denk dat je blij mag zijn dat je hier zit.
Ik kom er nog wel in aanraking mee ivm m'n werk en ja, ik ben blij dat ik hier zit. Dat verandert niet dat ik geld geven aan dat soort goede doelen nutteloos vind, en die Powned reclame érg grappig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:51 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik ben nooit in aanraking geweest met oorlogsslachtoffers (tjes) . Maar wel met bevolkingsgroepen in het zuiden van Afrika voor studie projecten.
Ja klopt. Wat heeft dat te maken met dit reclamespotje?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:51 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Huillie huillie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:56 schreef Goofisch het volgende:
Dat die goede doelen corrupt zijn snap ik ook nog wel half.. kijk maar naar de huizen van de directeuren van dat soort goede doelen..
Maar dat er leden geworven moeten worden over dit soort dingen gaat ik mijn ogen net wat te ver...
Dat dus, ik kan er wel om lachen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het is inderdaad grof, maar toch wel geniaal gemaakt, klinkt goed e.d. Vind hem wel leuk.
Niet alleen de directeuren hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:56 schreef Goofisch het volgende:
Dat die goede doelen corrupt zijn snap ik ook nog wel half.. kijk maar naar de huizen van de directeuren van dat soort goede doelen..
TS is een faalhaas. Je weet toch dat je dit soort uitwassen van GeenStijl kunt verwachten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:27 schreef WeebI het volgende:
Je bent lid van Powned maar je vindt dit te ver gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |