Bestuur: "op sportief vlak? huh? wat bedoel jequote:Op woensdag 4 februari 2009 19:52 schreef credendo_vides het volgende:
O en ja, op sportief vlak kan Fortuna in vergelijking met Roda weinig tot niets bijdragen aan de fusieclub. Hoe hadden ze dat dan gezien, 10 Roda spelers en een Fortuna speler op het veld?Of voor de vorm maar een paar Fortuna spelers op de bank?
Kan zijn, maar wat dacht je van Ajax? Feyenoord? PSV? Alsof dat niet bij elkaar gekocht is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of allemaal afdankertjes uit België huren c.q. kopen.
Ik bedoel de spelers. Die van Fortuna kunnen imho toch niet echt tippen aan die van Roda.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Bestuur: "op sportief vlak? huh? wat bedoel je?"
Je begrijpt mijn reactie nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:00 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Ik bedoel de spelers. Die van Fortuna kunnen imho toch niet echt tippen aan die van Roda.
Dat bestuurders weinig om de sportiviteit geven.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:08 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Kennelijk. Leg eens even uit dan?
Nee, ik heb liever dat het bestuur eens wat verstandige beslissingen neemt dan alleen maar politieke, die bovendien alleen maar zijn gericht op korte termijn winst. Want als de fusie er komt en beide clubs worden "gered", dan krijgen zij een schouderklopje en een fikse bonus.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef Dennis_enzo het volgende:
Heb je liever dat ze over drie jaar failliet zijn en moeten opdoeken?
Daar zit denk ik ook het probleem, wat ooit een sport voor het volk was is nu een keiharde business geworden. Het gaat allang niet meer alleen om voetbal, maar om de miljoenenwereld eromheen. En dat is triest voor de fans voor wie het ooit allemaal begonnen is, en die hun club altijd trouw zijn gebleven. De geest van voetbal, dat het een sportief gebeuren is waarmee regionale mensen de gelegenheid geboden wordt zich competitief te vermaken, is hiermee volkomen verdwenenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:59 schreef Nikmans het volgende:
In een wereld waarin voetballers en trainers miljoenen betaald krijgen vind ik het niet meer dan logisch dat dit soort beslissingen worden gemaakt door accountants
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |