abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65700453
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:14 schreef Frenksn0r het volgende:
Fortuna (Y)
Fusie (Y)
Misschien kunnen ze dan eens winnen..
En ff naar Kerkrade rijden is ook geen probleem hoor, en tijdens iedere wedstrijd rellen: fortuna vs roda op de tribune (L)
MSN smileys
pi_65700464
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef Pieter-utd het volgende:
O en het enige leuke aan de Toto Divisie is GAE!!
GAE
Zwolle
AGOVV

Om even dat hele gebied te hebben gehad
We are living in a material world, and I am a material girl
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:18:30 #48
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65700543
quote:
Fortuna (Y)
Fusie (Y)
En ff naar Kerkrade rijden is ook geen probleem hoor, en tijdens iedere wedstrijd rellen: fortuna vs roda op de tribune (L)
Toekomstige popcorn-happening dus.

Maar ik sta desalniettemin achter een fusie.
pi_65700551
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:16 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

MSN smileys
C4mM3n J3weEtt0gg
Popcorn-happening ja inderdaad
Ik sta ook achter de fusie
Beter 1 goede dan 2 clubs die failliet zijn.
Slettebak!
pi_65700842
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef gers het volgende:
Hopelijk liggen de autoruiten er morgen uit van de voorzitters dan merken ze pas hoe erg het speelt bij de supporters
Ja daar bereik je wat mee Autoruit wordt gedekt door de verzekering.
U MAD?
pi_65700882
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:25 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik een roda supporter zou geweest zijn was had ik zo'n beetje nu mijn seizoenskaart ingeleverd en de club de tyfes uitgescholden
Ik hoorde net op de radio dat al veel supporters vanmorgen en vanmiddag van Roda JC hun seizoenskaart hebben ingeleverd bij het secretariaat

Respect.
U MAD?
pi_65701014
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik hoorde net op de radio dat al veel supporters vanmorgen en vanmiddag van Roda JC hun seizoenskaart hebben ingeleverd bij het secretariaat

Respect.
Inderdaad, want zo'n ding kost nog best wel wat (en een uitkering is geen vetpot hoor !)
pi_65701561
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:16 schreef behangplakker het volgende:

[..]
AGOVV
QFT.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:42:25 #54
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_65701601
quote:
Fortuna (Y)
Fusie (Y)
:S
pi_65701638
Ja leuk die MSN smilies hebben we nu wel gezien ja. Even ontopic nu.
U MAD?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:12:30 #56
111382 Ofyles2
pi_65702907
quote:

[..]

Respect.
Ze hadden toch die voorzitter een bodycheck kunnen geven? Nu straffen die supporters zichzelf.
pi_65703124
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ze hadden toch die voorzitter een bodycheck kunnen geven? Nu straffen die supporters zichzelf.
Ik zou ook nooit meer gaan kijken als je club vol zet met verraders die geen clubliefde kennen.
Heeft toch geen zin meer. Kun je er maar beter per direct afstand van nemen.
U MAD?
pi_65703978
Roda zou echt niet failliet gaan met een beetje beleid.

Twente was jaren geleden zelfde
probleem

Dit is gewoon om hun eigen wanvertoning ongedaan te maken
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_65704598
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:02 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Bullshit, als Ajacied heb ik ook weinig op met Feyenoord, maar ondanks de resultaten de laatste jaren en het trieste financiële beleid hebben die clubs 10 keer zoveel bestaansrecht als FC Limburg e.d. Voetbal is emotie, en de historie van een club draagt daar voor een groot deel aan bij.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:11 schreef reetveter het volgende:

[..]

Opdonderen, Ajax - Feyenoord en Feyenoord - Ajax mag niet weggaan . Ook al zullen we volgend jaar even zonder moeten.
Misschien had ik iets duidelijker moeten maken dat ik dit niet meende
pi_65705603
Ik ga echt lachen als die stichting hun veto uitspreekt, en al die tjappies hun seizoenkaart voor niks hebben ingeleverd.
"Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve pluspunten."
pi_65707812
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:26 schreef Terechtplus1 het volgende:
Ik ga echt lachen als die stichting hun veto uitspreekt, en al die tjappies hun seizoenkaart voor niks hebben ingeleverd.
Maakt niet uit, het seizoen is toch verloren. En je hebt je standpunt goed duidelijk gemaakt naar het bestuur toe.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:25:48 #62
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_65708885
Die fusie is prima.

Offtopic, bowa, ga je 3 april weer naar Neer ?
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_65709509
Nee Sky, geen zin ditmaal. Is me wat te kort.
U MAD?
pi_65721717
'SPELERS TRANSFERVRIJ WEG BIJ LIMBURGSE FUSIE'
De aanstaande fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard heeft als gevolg dat de spelers van beide clubs komend seizoen transfervrij kunnen vertrekken. Dat beweren advocaat en gelicentieerd spelersmakelaar Frans de Weger en zijn medewerker Thijs Kroese in De Telegraaf.

Er zou namelijk een nieuwe club ontstaan en een 'overgang van onderneming'. 'Concreet betekent dit dat voetballers van - laten we voor het gemak zeggen FC Limburg - niet langer gebonden zijn aan hun spelerscontracten en in principe een transfervrije status hebben', leggen De Weger en Kroese uit.

Spelers als Marcel Meeuwis, Davy de Fauw en Anouar Hadouir, die allen langlopende contracten hebben bij Roda, zouden komende zomer nu zonder transfersom kunnen verkassen. Meeuwis zag een overstap al een paar keer mislukken omdat geïnteresseerde clubs het niet eens konden worden met Roda over de afkoop van zijn contract.

daar gaat iedereen
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_65721776
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:15 schreef dagdag het volgende:
'SPELERS TRANSFERVRIJ WEG BIJ LIMBURGSE FUSIE'
De aanstaande fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard heeft als gevolg dat de spelers van beide clubs komend seizoen transfervrij kunnen vertrekken. Dat beweren advocaat en gelicentieerd spelersmakelaar Frans de Weger en zijn medewerker Thijs Kroese in De Telegraaf.

Er zou namelijk een nieuwe club ontstaan en een 'overgang van onderneming'. 'Concreet betekent dit dat voetballers van - laten we voor het gemak zeggen FC Limburg - niet langer gebonden zijn aan hun spelerscontracten en in principe een transfervrije status hebben', leggen De Weger en Kroese uit.

Spelers als Marcel Meeuwis, Davy de Fauw en Anouar Hadouir, die allen langlopende contracten hebben bij Roda, zouden komende zomer nu zonder transfersom kunnen verkassen. Meeuwis zag een overstap al een paar keer mislukken omdat geïnteresseerde clubs het niet eens konden worden met Roda over de afkoop van zijn contract.

daar gaat iedereen
Zoveel soeps loopt er ook niet rond dus.
U MAD?
pi_65721825
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zoveel soeps loopt er ook niet rond dus.
Zat is te denken maar

In welke divisie gaat deze club dan spelen?
[..]
pi_65721933
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:20 schreef dagdag het volgende:

[..]

Zat is te denken maar

In welke divisie gaat deze club dan spelen?
Wanneer Roda degradeert: Eerste divisie, maar dan staat heel Fc Limburg schijnbaar op losse schroeven...

Wanneer Roda erin blijft: Eredivisie

Ik hoop zo op een playoff tussen Mvv en Roda in Mei he voor die plaats in de Eredivisie. Dan kunnen ze de luchtmacht inschakelen in Limburg.
U MAD?
pi_65722104
[..]
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:32:29 #69
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_65723800
quote:

[..]

Respect.
Ik ga mijn sezoenskaart niet inleveren om over een tijdje schaapachtig terug te keren. Want hoe principieel veel mensen in het begin zijn, zijn ze het uiteindelijk toch niet. ik zie wel wat er gebeurt voordat ik maatregelen neem. Als ik niet blij ben met de manier waarop de fusie plaatsvindt, dan kan ik alsnog mijn seizoenskaart niet verlengen.

Ik ga uit van het volgend idee: Liever een fusieclub uit de regio, dan helemaal geen club. Want als het klopt wat men zegt over de financieele situatie, dan heeft Roda over aanzienlijke tijd geen bestaansrecht meer. Dan word je sowieso gedwongen om voetbal te gaan kijken bij clubs waar je geen binding hebt. Ik heb in ieder geval meer binding met een fusieclub dan met Aachen, MVV of VVV. Laat staan andere clubs uit Nederland of net over de grens.

Maar ja, zoals ik al zei, kan ik nog helemaal niks zeggen over wat er gaat gebeuren na de fusie. Wat ik wel kan zeggen is, dat ik boos ben op de mensen binnen de club die dit zover hebben laten komen. Wat mij betreft had Roda nooit in deze situatie moeten verkeren.
Horrible Cunt!
pi_65726980
Sowieso, Roda JC

Altijd zo'n bijelkaar gekocht negerteam
pi_65727017
Erg slechte zaak ja.
Beter een club opdoeken dan hem laten fuseren met een ander
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_65741209
Ik weet niet waar ik dit moet schrijven , maar aangezien ik het meeste kom dan maar in dit subforum.

Gisteren is bekend geworden dat FSC en Roda Kerkrade van plan zijn met elkaar te fusren. Dit op basis van een rapport van mensen die ingehuurd zijn om een positief advies te geven over een fusie. De beiden besturen gaan in op aannames en niet op feiten.

Ik weet niets van management van clubs , maar wel hoe het is om supporter te zijn.

Hoe het is om met 600 mensen kijken naar een wedstijd om de 20 ste plaatse tussen FSC en Telstar.
Hoe het is om met 60 auto's en 1 supportersbus naar Zwolle te gaan om misschien een periodetitel te pakken.
Hoe het is om naar Waalwijk te gaan, zien dat RKC hun kampioenschap verspeeld en bijna gelyncht te worden.
Hoe het is om te horen dat de Open Dag niet doorgaat.
Hoe het voelt om respectvol om te gaan de dood van een medesupporter
Hoe Het is om MVV te verslaan in eigen huis , terwijl jezelf 7-0 vernederd was door MVV
Hoe het is om om pakjesavond 2008 in een vrijwel leeg stadion te zitten.
Hoe goed het afgelopen weken voelden eindelijk weer eens mee te doen voor een prijs.
Afgelopen week bijna 6000 man in het stadion en wij zouden geen bestaanrecht meer hebben ?

En dan komt gisteren het nieuws dat de Fusie bijna rond is , terneer geslagen in eerste instantie.

Maar steeds meer getroost worden dat andere supporters uit Leeuwarden , Zwollen, Breda, Geel, Antwerpen, Genk , Den Haag , Rotterdam , Amsterdam , Heerenveen , Groningen, Gladbach etc ons qwillen steunen om zelfstandig te blijven bestaan.

De besturen staan tegenwoordig zover van de echte clubmensen af dat ze het runnen als bedrijven zonder enige vorm van emotie daarbij Dit is niet aleen een probleem in Nederland en in het voetbal , maar ook (inter)nationaal bij andere sporten.

Wie gaat de volgende zijn die ze pakken ?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:12:48 #73
111382 Ofyles2
pi_65741337
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:13 schreef Tommeke het volgende:
Sowieso, Roda JC

Altijd zo'n bijelkaar gekocht negerteam
Of allemaal afdankertjes uit België huren c.q. kopen.
pi_65741532
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Juist, negers en Belgen. Zo'n club heeft inderdaad geen bestaansrecht.
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:46:34 #75
243463 credendo_vides
Out, you demons of stupidity!
pi_65742586
Even een reactie op het gesloten topic van Postmortum:
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:03 schreef postmortum het volgende:
Ik weet niet waar ik dit moet schrijven , maar aangezien ik het meeste kom dan maar in dit subforum.
VBL?
quote:
Gisteren is bekend geworden dat FSC en Roda Kerkrade van plan zijn met elkaar te fusren. Dit op basis van een rapport van mensen die ingehuurd zijn om een positief advies te geven over een fusie. De beiden besturen gaan in op aannames en niet op feiten.
Dat kan ik je verklaren. Het gaat hier niet om de belangen van de club, of van de supporter. Nee beste jongen, het gaat hier om - verrassing - de belangen van het bestuur van beide clubs.

Iedereen weet dat Fortuna een paar keer bij de gemeente heeft moet aankloppen voor steun. Het bestuur weet ook dat dat een keer ophoudt en dat Fortuna dan echt met lege handen zal komen te staan. Nu zal het bestuur het een worst zijn of Fortuna ter ziele gaat of niet, maar hun goedbetaalde luizebaantjes, die moeten en zullen ze blijven behouden.

Dus gaan ze rondkijken of ze een graantje kunnen meepikken bij grote broer Roda. Die hebben immers wel genoeg geld en wel een stadion dat er niet voor schandaal bij ligt, op een wel goed functionerend bedrijventerrein. Daar wil Fortuna wel van meeprofiteren!
Maar zoals bekend, liggen voetbalsentimenten erg gevoelig en stuit dit plan al in de ontwerpfase op enorm veel weerstand. Geschrokken van alle commotie, protesten en ook bedreigingen aan het adres van diverse bestuursleden halen beide clubs hun plannen tijdelijk uit de openbaarheid.

Beide clubs weten dat als het aan de fans ligt, een fusie er nooit zal komen. Dus maken ze er een politiek spel van. Men huurt zogenaamd onafhankelijke experts in om de mogelijkheden van een fusie te onderzoeken. Dat dit onderzoek op zich al een farce is mag wel duidelijk zijn, maar wat nog veel belangrijker is, is de volgende clausule in de onderzoeksopdracht: "als de uitkomst van het onderzoeksrapport positief is, mogen de experts de fusie ook uitvoeren!" Een keer raden wat de uitkomst van het onderzoeksrapport is.
quote:
Ik weet niets van management van clubs , maar wel hoe het is om supporter te zijn.
En dat is nu precies wat het management geen hol kan schelen. Fortuna moet voortbestaan en het bestuur moeten hun lucratieve en goedbetaalde baantjes behouden, ook als de huidige positie van de club te wijten is aan het mismanagement van datzelfde bestuur. En als de gemeente niet meer over de brug wil komen met gemeenschapsgeld, klop je toch gewoon ergens anders aan voor steun?

Dat aankloppen bij een andere voetbalclub ronduit vernederend is voor elke Fortuna suporter, daar zal geen een bestuurslid zich ook maar een snars van aantrekken. Zij krijgen hun vetbetaalde salarissen toch wel.
quote:
Wie gaat de volgende zijn die ze pakken ?
Mijn gok? Feyenoord - Sparta - Excelsior.
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:52:27 #76
243463 credendo_vides
pi_65742777
O en ja, op sportief vlak kan Fortuna in vergelijking met Roda weinig tot niets bijdragen aan de fusieclub. Hoe hadden ze dat dan gezien, 10 Roda spelers en een Fortuna speler op het veld? Of voor de vorm maar een paar Fortuna spelers op de bank?
pi_65742956
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:52 schreef credendo_vides het volgende:
O en ja, op sportief vlak kan Fortuna in vergelijking met Roda weinig tot niets bijdragen aan de fusieclub. Hoe hadden ze dat dan gezien, 10 Roda spelers en een Fortuna speler op het veld? Of voor de vorm maar een paar Fortuna spelers op de bank?
Bestuur: "op sportief vlak? huh? wat bedoel je ?"
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:59:56 #78
243463 credendo_vides
pi_65743056
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Kan zijn, maar wat dacht je van Ajax? Feyenoord? PSV? Alsof dat niet bij elkaar gekocht is.

Ik vind wel dat als je kijkt naar het budget van bovenstaande clubs en dat van Roda, dat Roda met hun veel lagere budget en met kwalitatief mindere spelers toch heel leuk voetbal neer weet te zetten. Telkens weer. Volgens mij doet Ajax niet meer mee voor de beker. En PSV ook niet. En Feyenoord ook niet. Wie nog wel? Juist.

Daarbij is het altijd zo geweest dat als Roda ergens een talentje vandaan had gehaald, dit binnen de korste keren voor een appel en een ei werd weggekocht. Ik noem maar even een Hesp, een Waterreus, een Babangida, een Sibon.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:00:46 #79
243463 credendo_vides
pi_65743084
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Bestuur: "op sportief vlak? huh? wat bedoel je ?"
Ik bedoel de spelers. Die van Fortuna kunnen imho toch niet echt tippen aan die van Roda.
pi_65743164
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:00 schreef credendo_vides het volgende:

[..]

Ik bedoel de spelers. Die van Fortuna kunnen imho toch niet echt tippen aan die van Roda.
Je begrijpt mijn reactie niet
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:08:07 #81
243463 credendo_vides
pi_65743346
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:02 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Je begrijpt mijn reactie niet
Kennelijk. Leg eens even uit dan?
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:26:27 #82
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_65744130
Heb je liever dat ze over drie jaar failliet zijn en moeten opdoeken?
Ook geen sig dus
pi_65744721
Limburg
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
pi_65745101
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:08 schreef credendo_vides het volgende:

[..]

Kennelijk. Leg eens even uit dan?
Dat bestuurders weinig om de sportiviteit geven.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:48:00 #85
243463 credendo_vides
pi_65749782
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef Dennis_enzo het volgende:
Heb je liever dat ze over drie jaar failliet zijn en moeten opdoeken?
Nee, ik heb liever dat het bestuur eens wat verstandige beslissingen neemt dan alleen maar politieke, die bovendien alleen maar zijn gericht op korte termijn winst. Want als de fusie er komt en beide clubs worden "gered", dan krijgen zij een schouderklopje en een fikse bonus.
pi_65750258
In een wereld waarin voetballers en trainers miljoenen betaald krijgen vind ik het niet meer dan logisch dat dit soort beslissingen worden gemaakt door accountants
Ga weg
pi_65750259
fusieclubs die gaan fuseren tot een nieuwe fusieclub. LEKKER FUCKIN BOEIEND. Jullie moeten je zorgen maken over wie kampioen gaat worden. HSV? Bayern ?
  woensdag 4 februari 2009 @ 23:20:56 #88
243463 credendo_vides
pi_65751024
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:59 schreef Nikmans het volgende:
In een wereld waarin voetballers en trainers miljoenen betaald krijgen vind ik het niet meer dan logisch dat dit soort beslissingen worden gemaakt door accountants
Daar zit denk ik ook het probleem, wat ooit een sport voor het volk was is nu een keiharde business geworden. Het gaat allang niet meer alleen om voetbal, maar om de miljoenenwereld eromheen. En dat is triest voor de fans voor wie het ooit allemaal begonnen is, en die hun club altijd trouw zijn gebleven. De geest van voetbal, dat het een sportief gebeuren is waarmee regionale mensen de gelegenheid geboden wordt zich competitief te vermaken, is hiermee volkomen verdwenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')