MSN smileysquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:14 schreef Frenksn0r het volgende:
Fortuna (Y)
Fusie (Y)
Misschien kunnen ze dan eens winnen..
En ff naar Kerkrade rijden is ook geen probleem hoor, en tijdens iedere wedstrijd rellen: fortuna vs roda op de tribune (L)
GAEquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef Pieter-utd het volgende:
O en het enige leuke aan de Toto Divisie is GAE!!
Toekomstige popcorn-happening dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:14 schreef Frenksn0r het volgende:
Fortuna (Y)
Fusie (Y)
En ff naar Kerkrade rijden is ook geen probleem hoor, en tijdens iedere wedstrijd rellen: fortuna vs roda op de tribune (L)
C4mM3n J3weEtt0ggquote:
Ja daar bereik je wat meequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef gers het volgende:
Hopelijk liggen de autoruiten er morgen uit van de voorzitters dan merken ze pas hoe erg het speelt bij de supporters
Ik hoorde net op de radio dat al veel supporters vanmorgen en vanmiddag van Roda JC hun seizoenskaart hebben ingeleverd bij het secretariaatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:25 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik een roda supporter zou geweest zijn was had ik zo'n beetje nu mijn seizoenskaart ingeleverd en de club de tyfes uitgescholden
Inderdaad, want zo'n ding kost nog best wel watquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat al veel supporters vanmorgen en vanmiddag van Roda JC hun seizoenskaart hebben ingeleverd bij het secretariaat
Respect.
:Squote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:14 schreef Frenksn0r het volgende:
Fortuna (Y)
Fusie (Y)
Ze hadden toch die voorzitter een bodycheck kunnen geven? Nu straffen die supporters zichzelf.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat al veel supporters vanmorgen en vanmiddag van Roda JC hun seizoenskaart hebben ingeleverd bij het secretariaat
Respect.
Ik zou ook nooit meer gaan kijken als je club vol zet met verraders die geen clubliefde kennen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze hadden toch die voorzitter een bodycheck kunnen geven? Nu straffen die supporters zichzelf.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Bullshit, als Ajacied heb ik ook weinig op met Feyenoord, maar ondanks de resultaten de laatste jaren en het trieste financiële beleid hebben die clubs 10 keer zoveel bestaansrecht als FC Limburg e.d. Voetbal is emotie, en de historie van een club draagt daar voor een groot deel aan bij.
Misschien had ik iets duidelijker moeten maken dat ik dit niet meendequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Opdonderen, Ajax - Feyenoord en Feyenoord - Ajax mag niet weggaan. Ook al zullen we volgend jaar even zonder moeten.
Maakt niet uit, het seizoen is toch verloren. En je hebt je standpunt goed duidelijk gemaakt naar het bestuur toe.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:26 schreef Terechtplus1 het volgende:
Ik ga echt lachen als die stichting hun veto uitspreekt, en al die tjappies hun seizoenkaart voor niks hebben ingeleverd.
Zoveel soeps loopt er ook niet rond dus.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:15 schreef dagdag het volgende:
'SPELERS TRANSFERVRIJ WEG BIJ LIMBURGSE FUSIE'
De aanstaande fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard heeft als gevolg dat de spelers van beide clubs komend seizoen transfervrij kunnen vertrekken. Dat beweren advocaat en gelicentieerd spelersmakelaar Frans de Weger en zijn medewerker Thijs Kroese in De Telegraaf.
Er zou namelijk een nieuwe club ontstaan en een 'overgang van onderneming'. 'Concreet betekent dit dat voetballers van - laten we voor het gemak zeggen FC Limburg - niet langer gebonden zijn aan hun spelerscontracten en in principe een transfervrije status hebben', leggen De Weger en Kroese uit.
Spelers als Marcel Meeuwis, Davy de Fauw en Anouar Hadouir, die allen langlopende contracten hebben bij Roda, zouden komende zomer nu zonder transfersom kunnen verkassen. Meeuwis zag een overstap al een paar keer mislukken omdat geïnteresseerde clubs het niet eens konden worden met Roda over de afkoop van zijn contract.
daar gaat iedereen
Zat is te denken maarquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoveel soeps loopt er ook niet rond dus.
Wanneer Roda degradeert: Eerste divisie, maar dan staat heel Fc Limburg schijnbaar op losse schroeven...quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
Zat is te denken maar
In welke divisie gaat deze club dan spelen?
Ik ga mijn sezoenskaart niet inleveren om over een tijdje schaapachtig terug te keren. Want hoe principieel veel mensen in het begin zijn, zijn ze het uiteindelijk toch niet. ik zie wel wat er gebeurt voordat ik maatregelen neem. Als ik niet blij ben met de manier waarop de fusie plaatsvindt, dan kan ik alsnog mijn seizoenskaart niet verlengen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Respect.
Of allemaal afdankertjes uit België huren c.q. kopen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:13 schreef Tommeke het volgende:
Sowieso, Roda JC
Altijd zo'n bijelkaar gekocht negerteam
Juist, negers en Belgen. Zo'n club heeft inderdaad geen bestaansrecht.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of allemaal afdankertjes uit België huren c.q. kopen.
VBL?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:03 schreef postmortum het volgende:
Ik weet niet waar ik dit moet schrijven , maar aangezien ik het meeste kom dan maar in dit subforum.
Dat kan ik je verklaren. Het gaat hier niet om de belangen van de club, of van de supporter. Nee beste jongen, het gaat hier om - verrassing - de belangen van het bestuur van beide clubs.quote:Gisteren is bekend geworden dat FSC en Roda Kerkrade van plan zijn met elkaar te fusren. Dit op basis van een rapport van mensen die ingehuurd zijn om een positief advies te geven over een fusie. De beiden besturen gaan in op aannames en niet op feiten.
En dat is nu precies wat het management geen hol kan schelen. Fortuna moet voortbestaan en het bestuur moeten hun lucratieve en goedbetaalde baantjes behouden, ook als de huidige positie van de club te wijten is aan het mismanagement van datzelfde bestuur. En als de gemeente niet meer over de brug wil komen met gemeenschapsgeld, klop je toch gewoon ergens anders aan voor steun?quote:Ik weet niets van management van clubs , maar wel hoe het is om supporter te zijn.
Mijn gok? Feyenoord - Sparta - Excelsior.quote:Wie gaat de volgende zijn die ze pakken ?
Bestuur: "op sportief vlak? huh? wat bedoel jequote:Op woensdag 4 februari 2009 19:52 schreef credendo_vides het volgende:
O en ja, op sportief vlak kan Fortuna in vergelijking met Roda weinig tot niets bijdragen aan de fusieclub. Hoe hadden ze dat dan gezien, 10 Roda spelers en een Fortuna speler op het veld?Of voor de vorm maar een paar Fortuna spelers op de bank?
Kan zijn, maar wat dacht je van Ajax? Feyenoord? PSV? Alsof dat niet bij elkaar gekocht is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of allemaal afdankertjes uit België huren c.q. kopen.
Ik bedoel de spelers. Die van Fortuna kunnen imho toch niet echt tippen aan die van Roda.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Bestuur: "op sportief vlak? huh? wat bedoel je?"
Je begrijpt mijn reactie nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:00 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Ik bedoel de spelers. Die van Fortuna kunnen imho toch niet echt tippen aan die van Roda.
Dat bestuurders weinig om de sportiviteit geven.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:08 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Kennelijk. Leg eens even uit dan?
Nee, ik heb liever dat het bestuur eens wat verstandige beslissingen neemt dan alleen maar politieke, die bovendien alleen maar zijn gericht op korte termijn winst. Want als de fusie er komt en beide clubs worden "gered", dan krijgen zij een schouderklopje en een fikse bonus.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef Dennis_enzo het volgende:
Heb je liever dat ze over drie jaar failliet zijn en moeten opdoeken?
Daar zit denk ik ook het probleem, wat ooit een sport voor het volk was is nu een keiharde business geworden. Het gaat allang niet meer alleen om voetbal, maar om de miljoenenwereld eromheen. En dat is triest voor de fans voor wie het ooit allemaal begonnen is, en die hun club altijd trouw zijn gebleven. De geest van voetbal, dat het een sportief gebeuren is waarmee regionale mensen de gelegenheid geboden wordt zich competitief te vermaken, is hiermee volkomen verdwenenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:59 schreef Nikmans het volgende:
In een wereld waarin voetballers en trainers miljoenen betaald krijgen vind ik het niet meer dan logisch dat dit soort beslissingen worden gemaakt door accountants
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |