Waar kan ik solliciteren?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:29 schreef DRA het volgende:
Nee, ik heb de sabbatical nog niet gekregen.Nu wil het geval dat mijn baas vertrokken is naar een nieuwe baan
Ik hoop dat hiermee eindelijk eens alle problemen worden opgelost. Mijn oude baas behandelde mij schandalig slecht en nu is hij eindelijk weg. Ik hoop dat er een goede man voor hem in de plaats komt die niet alleen maar aan zichzelf denkt maar ook aan de mensen om hem heen.
Ik heb een sabbatical gekregen! Ingaande per 1 mei!!!! E.e.a is in overleg met het UWV gebeurd!!!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:29 schreef DRA het volgende:
Nee, ik heb de sabbatical nog niet gekregen.Nu wil het geval dat mijn baas vertrokken is naar een nieuwe baan
Ik hoop dat hiermee eindelijk eens alle problemen worden opgelost. Mijn oude baas behandelde mij schandalig slecht en nu is hij eindelijk weg. Ik hoop dat er een goede man voor hem in de plaats komt die niet alleen maar aan zichzelf denkt maar ook aan de mensen om hem heen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb een sabbatical gekregen! Ingaande per 1 mei!!!! E.e.a is in overleg met het UWV gebeurd!!!
Lach er maar om. Ik zit er anders mooi mee. Werk je al zo lang bij 1 en dezelfde baas en wordt je nog niet serieus genomen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Misschien kun je DRA nog wat tips geven
Tsja met dit soort uitspraken zal niemand je serieus nemen.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:04 schreef DRA het volgende:
[..]
Lach er maar om. Ik zit er anders mooi mee. Werk je al zo lang bij 1 en dezelfde baas en wordt je nog niet serieus genomen.
Als je nou zou werken ipv alleen aanwezig zijn, zouden ze je misschien serieus nemen.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:04 schreef DRA het volgende:
[..]
Lach er maar om. Ik zit er anders mooi mee. Werk je al zo lang bij 1 en dezelfde baas en wordt je nog niet serieus genomen.
Aanwezig zijn? Hebben we het hier nog over TS?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je nou zou werken ipv alleen aanwezig zijn, zouden ze je misschien serieus nemen.
Ook al niet meer aanwezig? En toch een sabbatical nodig hebben om nog minder aanwezig te zijn? Naja, ik zou een sabbatical eisen maar alleen op voorwaarde dat het loon eerst verdubbeld moet worden, want thuis/op een of ander warm eiland zitten is natuurlijk wel duur.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aanwezig zijn? Hebben we het hier nog over TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |