Als ze dan worden betaald met het loon wat jij zou krijgen tijdens je sabatical ben je helemaal goed bezigquote:Op maandag 23 februari 2009 20:13 schreef DRA het volgende:
Ik zat overigens vandaag wel te denken. Er kunnen momenteel een hoop uitzendkrachten niet meer aan het werk gehouden worden omdat het slecht gaat. Als ik dan met sabbatical ga dan help ik daarmee ook nog eens deze uitzendkrachten. Het mes snijdt dus aan 2 kanten.
Je levert dan ook vrijwillig je salaris in om deze uitzendkrachten te betalen?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:13 schreef DRA het volgende:
Ik zat overigens vandaag wel te denken. Er kunnen momenteel een hoop uitzendkrachten niet meer aan het werk gehouden worden omdat het slecht gaat. Als ik dan met sabbatical ga dan help ik daarmee ook nog eens deze uitzendkrachten. Het mes snijdt dus aan 2 kanten.
Hij wordt nu wel erg flauw inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:16 schreef DonJames het volgende:
Het was best een goeie grap, maar hij begint nu een beetje uitgekauwd te worden
Yep, de toevoegingen van TS zijn ook meer een herhaling van eerdere uitspraken. Het was een leuk verzinsel wat nu hard op zijn retour is.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:16 schreef DonJames het volgende:
Het was best een goeie grap, maar hij begint nu een beetje uitgekauwd te worden
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:15 schreef karr-1 het volgende:
Dit onderwerp kan gewoon dicht, het is nu echt niet leuk meer.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:51 schreef sig000 het volgende:
Ow en verder hoef ik die karr-1 niet af te branden dat doet ie zelf al.
Moet je het artikel wel lezen he... D'r staat nergens dat ie recht heeft op een sabbaticalquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:38 schreef botterfly het volgende:
http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=84512
TS heeft recht op een sabbatical en moet in goed overleg met zijn werkgever dit gaan regelen. Zie artikel!
TS moet er wel zelf voor gespaard hebben! Maar ach een kniesoor die daar op let.
Nee! Inderdaad! DRA heeft de wijsheid in pachtquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
De wereld draait niet om uw bescheiden mening..
Ha ha nee gelukkig niet nee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
De wereld draait niet om uw bescheiden mening..
All hail DRAquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:31 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee! Inderdaad! DRA heeft de wijsheid in pacht
quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:38 schreef botterfly het volgende:
http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=84512
TS heeft recht op een sabbatical en moet in goed overleg met zijn werkgever dit gaan regelen. Zie artikel!
TS moet er wel zelf voor gespaard hebben! Maar ach een kniesoor die daar op let.
Ze zijn dus helemaal niets verplicht. Ook al heb je een boel knaken gespaard.quote:Ze zijn echter niet verplicht je een lang verlof op kosten van je levenslooptegoed te gunnen, waarna je weer mag terugkomen. Dat wordt een zaak van goed overleg.
Dat komt door sig000quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:51 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik zou bijna gaan denken dat er enige irritatie is tussen sig000 en karr-1
Die is geheel eenzijdig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:51 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik zou bijna gaan denken dat er enige irritatie is tussen sig000 en karr-1
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:28 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Moet je het artikel wel lezen he... D'r staat nergens dat ie recht heeft op een sabbatical
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |