Je weet dat in de academische wereld in de VS een sabbatical betekent dat je bij een ander instituut gaat werken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:30 schreef DRA het volgende:
Zie je wel dat ik gelijk heb. Verder staat er nog iets over amerikaanse academici. Aangezien ik ook gestudeerd heb, zou ik er dus ook gewoon recht op moeten hebben, tenminste in de VS. Ik begrijp werklijk niet waarom dat in Nederland niet het geval zou zijn.
Pssst, uit alle voorgaande posts en topics van TS mag toch al duidelijk zijn dat TS niet bijster veel weetquote:
Jamaar, jamaar hij heeft gestudeerd! Lees maar!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:59 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Pssst, uit alle voorgaande posts en topics van TS mag toch al duidelijk zijn dat TS niet bijster veel weet
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:30 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik weet echt wel zeker dat die vriend van mij betaald verlof heeft gekregen.
Volgens wiki:
[..]
Zie je wel dat ik gelijk heb. Verder staat er nog iets over amerikaanse academici. Aangezien ik ook gestudeerd heb, zou ik er dus ook gewoon recht op moeten hebben, tenminste in de VS. Ik begrijp werklijk niet waarom dat in Nederland niet het geval zou zijn.
Ja dat weet ik niet maar hij heeft wel gestudeerd! Tenminste dat zegt hij zelf.quote:
Ik heb economie gestudeerd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:42 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet maar hij heeft wel gestudeerd! Tenminste dat zegt hij zelf.![]()
Wasknijpers vouwen is moeilijk hoor!
@TS wat heb je eigenlijk gestudeerd?
Er staat anders duidelijk in wiki dat het gaat om een periode waarin je iets doet wat je leuk vindt. Nou dan ga ik lekker reizen. Iemand anders mag dan bij een ander instituut gaan werken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:09 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Je weet dat in de academische wereld in de VS een sabbatical betekent dat je bij een ander instituut gaat werken?
Bij deze wens ik je veel plezierquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:26 schreef DRA het volgende:
Er staat anders duidelijk in wiki dat het gaat om een periode waarin je iets doet wat je leuk vindt. Nou dan ga ik lekker reizen. Iemand anders mag dan bij een ander instituut gaan werken.
Met deze wetenschap heb je helemaal geen studie nodig! Gewoon je baas confronteren en je hebt je sabbaticalquote:Op maandag 3 november 2008 11:00 schreef DRA het volgende:
''Minder interessant gezever ''
Nu is het tegelijkertijd zo dat ik een goede vrouwelijke collega heb. Ik ga altijd goed met haar om. Een tijdje geleden vertelde me ze dat ze zwanger was, maar dat ze liever niet had dat de collega's dat wisten. Ik wist dat het al vrij lange tijd uit was met haar vriend dus van hem kon het waarschijnlijk niet wezen. Ik heb haar wat onder druk gezet want ik was toch wel erg nieuwsgierig. Uiteindelijk gaf ze toe door te vertellen dat het van mijn baas was, die volgens mij gewoon nog steeds getrouwd is. Ze bleken enige tijd een relatie gehad te hebben en blijkbaar was dit het resultaat.
Ook minder interessant gezever
Lees het topicquote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef botterfly het volgende:
Met deze wetenschap heb je helemaal geen studie nodig! Gewoon je baas confronteren en je hebt je sabbatical
Ja ik denk ik quote de TRIPO nog even...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:26 schreef Echo99 het volgende:
Waarom denk je in godsvredesnaam recht te hebben op een half jaar vrij?
Eens zien:quote:Op zondag 15 februari 2009 10:08 schreef Echo99 het volgende:
Ja ik denk ik quote de TRIPO nog even...
Yep dan kan het je niet meer ontgaan,quote:Op zondag 15 februari 2009 10:00 schreef Scorpie het volgende:
DRA: ik zou gewoon met die print van de wikipedia pagina naar je baas gaan en EISEN dat je een sabbatical krijgt, je hebt immers wikipedia aan je zijde!
En ik ben volgende maand 12 en een half jaar in dienst bij mijn werkgever. Er zijn tegenwoordig nog maar weinig mensen die het zo lang volhouden en dat mag ook wel eens beloond worden.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:23 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Eens zien:
- hij heeft gestudeerd
- een vriendje van hem krijgt het ook!
- hij erg hard gewerkt heeft (vind ie zelf, z'n baas alleen niet)
- wiki zegt dat het zo is
- in amerika is het heel normaal (denkt ie)
Volgens mij om die 'redenen'
Klopt, er zijn weinig werkgevers die dat zouden volhouden met jou. Complimentje voor de baas!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:06 schreef DRA het volgende:
[..]
En ik ben volgende maand 12 en een half jaar in dienst bij mijn werkgever. Er zijn tegenwoordig nog maar weinig mensen die het zo lang volhouden en dat mag ook wel eens beloond worden.
Laat je ons weten wanneer je 6 maanden te hort op mag? Dat scheelt weer nutteloze posts hier op dit forum.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:06 schreef DRA het volgende:
En ik ben volgende maand 12 en een half jaar in dienst bij mijn werkgever. Er zijn tegenwoordig nog maar weinig mensen die het zo lang volhouden en dat mag ook wel eens beloond worden.
Ik ken mensen die al 30 jaar bij dezelfde werkgever zitten en die durven dit soort dingen nog niet eens te vragen, dus waarom zou jij het dan wel mogen?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:06 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat zonder meer, als ik die baas was dan had TS al 10 keer op straat gestaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:26 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Klopt, er zijn weinig werkgevers die dat zouden volhouden met jou. Complimentje voor de baas!
Dat zou hij ook wel willen ook ben ik bang. Maar gelukkig heeft hij geen enkele reden om mij te ontslaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat zonder meer, als ik die baas was dan had TS al 10 keer op straat gestaan.
Een goede staat van dienst, geen enkele reden om jou te ontslaan en toch zeg je 'Dat zou hij ook wel willen, ben ik bang'quote:Op maandag 16 februari 2009 19:40 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat zou hij ook wel willen ook ben ik bang. Maar gelukkig heeft hij geen enkele reden om mij te ontslaan.
En gelukkig gaat het niet zo makkelijk om iemand te ontslaan bij de overheid met zo'n staat van dienst als ik.
Het is gewoon een uitzuiger. Jarenlang was ik zijn beste werknemer en werkte ik heel erg hard voor hem. Toen werd ik overspannen en ging hij zich ineens heel raar gedragen en met allerlei pesterijen beginnen (zoals overdreven vervelend doen wanneer ik iets te laat op mijn werk verschijn bijvoorbeeld). Zelfs nu nog terwijl ik al weer een jaar aan het werk ben.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:42 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Een goede staat van dienst, geen enkele reden om jou te ontslaan en toch zeg je 'Dat zou hij ook wel willen, ben ik bang'
Leg eens uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |