Ik snap werkelijk waar niet dat je daar nog twijfels over hebt, als het zó overduidelijk een relkoon is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik geef altijd iedereen het voorrecht van de twijfel.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:05 schreef Scorpie het volgende:
Wederom een reltopic van een relkloon, kan iemand deze kloon bannen?
En ik twijfel aan jou verstand als je dit serieus neemt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik geef altijd iedereen het voorrecht van de twijfel.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:11 schreef DonJames het volgende:
en het is "voordeel', niet "voorrecht"
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En ik twijfel aan jou verstand als je dit serieus neemt.
Omdat aan alle kanten duidelijk is dat dit nep is en een enorme trol en jij gaat er serieus op in.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
In hoeverre kun je achter zo'n scherm dingen serieus nemen?
Ik vrees ook van niet nee, ze zoeken elkaar op of zo. Anyway, TS reageert niet eens meer, dus ik denk dat het topic gewoon op slot kan en in de vergetelheid kan verdwijnen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:39 schreef DonJames het volgende:
Kennelijk is TS niet de enige relkloon in dit topic..
Bij de werkgever van DRA?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:02 schreef karr-1 het volgende:
Ik voel echt accuut een burn out aan komen. Waar kan ik me melden voor die 6 maanden betaald vrij?
Bedankt voor het compliment.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:38 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Omdat aan alle kanten duidelijk is dat dit nep is en een enorme trol en jij gaat er serieus op in.
Jammer dat mijn werkgever minder makkelijk isquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:41 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Bij de werkgever van DRA?
Die heeft daar vast wel oren naar!
Mischien dat jou werkgever je ook wel onbeperkt onbetaald verlof wilt geven?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:41 schreef karr-1 het volgende:
Jammer dat mijn werkgever minder makkelijk is
Vast wel ja, maar waarom zou ik dat willen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:45 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Mischien dat jou werkgever je ook wel onbeperkt onbetaald verlof wilt geven?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:56 schreef karr-1 het volgende:
Vast wel ja, maar waarom zou ik dat willen?
Dat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef DRA het volgende:
Mijn baas zei overigens dat ik wel vrij mocht nemen, maar alleen als ik ontslag zou nemen. Dat vond ik dan weer niet zo reeel.
Ja dat maakt het altijd extra sneu voor degene die om uitleg vraagtquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:03 schreef Echo99 het volgende:
Het is zo k*t als je grapjes uit moet leggen...
Ik ben inderdaad vrij lange tijd overspannen geweest. Ik sliep heel slecht, soms was ik weel eens tot half vijf wakker. Het kwam allemaal door de stress en de druk die mijn werk met zich meedraagt. Ik ben een type dit het werk niet makkelijk kan los laten en daarom blijft het me zo lang bij, ook 's nachts. Vandaar dat ik een tijdje gestopt ben met werken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is simpel oordelen zonder ooit in zo'n zelfde situatie te zitten.
En dan doe je je werk heel goed? Terwijl je bij het kleinste beetje druk al omvalt en meteen overspannen bent? Op grond waarvan zou je dan recht hebben op 6 maanden verlof?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:13 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad vrij lange tijd overspannen geweest. Ik sliep heel slecht, soms was ik weel eens tot half vijf wakker. Het kwam allemaal door de stress en de druk die mijn werk met zich meedraagt. Ik ben een type dit het werk niet makkelijk kan los laten en daarom blijft het me zo lang bij, ook 's nachts. Vandaar dat ik een tijdje gestopt ben met werken.
In dat verband snap ik de grap wel, maar dat is waarom TS het wil. Waarom zou ik het willen doen? Ik heb er geen behoefte aan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het is zo k*t als je grapjes uit moet leggen...
Ik ben al weer meer dan 1 jaar aan het werk en ik doe het heel erg goed. Ennuh volgens mij heb ik niet gezegd dat ik 6 maanden vrij wil. Gewoon een paar maanden vind ik ook goed.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En dan doe je je werk heel goed? Terwijl je bij het kleinste beetje druk al omvalt en meteen overspannen bent? Op grond waarvan zou je dan recht hebben op 6 maanden verlof?
Ik denk dat je eerst nog maar 10 jaar moet werken zonder problemen en dan nog eens moet gaan vragen. Nu zal je baas je alleen maar uitlachen en terecht.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:52 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik ben al weer meer dan 1 jaar aan het werk en ik doe het heel erg goed. Ennuh volgens mij heb ik niet gezegd dat ik 6 maanden vrij wil. Gewoon een paar maanden vind ik ook goed.
Sociale werkplaats of zo denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:35 schreef trifko het volgende:
TS welk bedrijf is dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |