Ja ik verzin het ook niet hoor...quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:14 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Burnout met dit soort lantefanterig gedrag?
Jij wil zeggen dat je dit serieus neemt?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is simpel oordelen zonder ooit in zo'n zelfde situatie te zitten.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:18 schreef Cat22 het volgende:
Popcorntopic.![]()
Een popcorn topic in WGR...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve mij! *O*
Ja er zijn meer dingen in 't leven dan alleen werken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je dit serieus neemt?
Mischien moet je het topic nog eens lezenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:17 schreef sig000 het volgende:
Het is simpel oordelen zonder ooit in zo'n zelfde situatie te zitten.
Ongetwijfeld, maar zo wereldvreemd als DRA zijn er maar weinig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja er zijn meer dingen in 't leven dan alleen werken.
Ging jij net ook niet wenen in dat andere topic over planners...quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja er zijn meer dingen in 't leven dan alleen werken.
Het moet niet gekker worden he? Er is zelfs al een slowchat!quote:
En de mods doen vrolijk meequote:Op woensdag 4 februari 2009 09:26 schreef Cat22 het volgende:
Het moet niet gekker worden he? Er is zelfs al een slowchat!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:24 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Mischien moet je het topic nog eens lezen
Ben je dan minder ofzo? Als je een burnout gehad hebt...quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb de Op gelezen en hoewel ik daar wat twijfels bij heb, vind ik de reacties van een dusdanig laag niveau dat ik daar overheen gekeken heb.
Ah het uitschot spant weer samen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:25 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ging jij net ook niet wenen in dat andere topic over planners...
edit- Ja hoor... Dat was jij ook
Leer lezen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:28 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ben je dan minder ofzo? Als je een burnout gehad hebt...
Dit topic heeft me NU al een goede dag bezorgd......quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah het uitschot spant weer samen.
Nee. Dan mag je te laat komen, krijg je gratis en voor niets promotie en als goedmakertje nog 6 maanden vakantie er bij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:28 schreef Echo99 het volgende:
Ben je dan minder ofzo? Als je een burnout gehad hebt...
oi, ik voel in eens een burnout aankomen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:32 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Nee. Dan mag je te laat komen, krijg je gratis en voor niets promotie en als goedmakertje nog 6 maanden vakantie er bij.
Toch?
Correct.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:32 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Nee. Dan mag je te laat komen, krijg je gratis en voor niets promotie en als goedmakertje nog 6 maanden vakantie er bij.
Toch?
Jij hebt nog twijfels over de OP?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb de Op gelezen en hoewel ik daar wat twijfels bij heb, vind ik de reacties van een dusdanig laag niveau dat ik daar overheen gekeken heb.
Ik voel echt accuut een burn out aan komen. Waar kan ik me melden voor die 6 maanden betaald vrij?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:32 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Toch?
Ik geef altijd iedereen het voorrecht van de twijfel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:48 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jij hebt nog twijfels over de OP?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |