abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65722294
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

"ik" is de fysieke machine die verbindt met de vmware bak he Daar draait nu XP op, en als laatste mogelijkheid is daar het vervangen van het OS.
Vervangen heb je mij dan ook niet horen zeggen. Gewoon een live CD van een of andere Linux of BSD er in en flink testen.
pi_65722360
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:39 schreef Alicey het volgende:

[..]

Vervangen heb je mij dan ook niet horen zeggen. Gewoon een live CD van een of andere Linux of BSD er in en flink testen.
Dat is inderdaad ook nog een optie ja

Dr komt straks ook nog een of andere Cisco guru langs, dus die mag ook even kijken.

Imho is het OS gewoon langzaam aan het sterven...
pi_65722804
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook nog een optie ja

Dr komt straks ook nog een of andere Cisco guru langs, dus die mag ook even kijken.

Imho is het OS gewoon langzaam aan het sterven...
Het zou kunnen. Het betreffende OS wil nog wel eens een langzame pijnlijke dood sterven..
pi_65732086
OS uitgesloten. Waarschijnlijk toch de switch die meerdere poorten aan het einde van zn latijn heeft. Dit bericht nu met knoppix geplaatst. Netwerktest gaf 0.02MB aan als snelheid (intern!).
pi_65733606
Net nog wat andere patchpunten, andere kabels en ander punt op de switch gekozen. Probleem blijft.

Het leuke is, elke mogelijke bottleneck is uitgesloten op het moment
pi_65734271
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Net nog wat andere patchpunten, andere kabels en ander punt op de switch gekozen. Probleem blijft.

Het leuke is, elke mogelijke bottleneck is uitgesloten op het moment
Is er niet een of andere storingsbron? Is er niet simpelweg sprake van IRQ problemen?
pi_65734315
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:40 schreef Alicey het volgende:

[..]

Is er niet een of andere storingsbron? Is er niet simpelweg sprake van IRQ problemen?
NAast de onboardhardware en de voor dit probleem toegevoegde NIC geen hardware op het mobo geprikt. Daarnaast zou een IRQ probleem toch niet bij de ook later toegevoegde NIC mogen spelen?
pi_65734377
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

NAast de onboardhardware en de voor dit probleem toegevoegde NIC geen hardware op het mobo geprikt. Daarnaast zou een IRQ probleem toch niet bij de ook later toegevoegde NIC mogen spelen?
Het zou bij beide NIC's kunnen spelen natuurlijk. Heel erg waarschijnlijk vind ik het echter ook weer niet in dit geval.. Er zijn geen andere hardware-problemen?
pi_65734514
Laatst wat problemen die HDD of OS gerelateerd waren (execs wilde niet meer openen). Maar imho is dat nu met knoppix-test ook uitgesloten...
pi_65734817
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Laatst wat problemen die HDD of OS gerelateerd waren (execs wilde niet meer openen). Maar imho is dat nu met knoppix-test ook uitgesloten...
Hmm, vaag.
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:18:18 #36
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_65741540
Je had vanaf een andere computer proberen in te loggen op de VMWare server, heb je hierop ingelogged met jouw account of met een ander account ? m.a.w. is het geen probleem aan de kant van de VMWare server in combinatie met jouw login.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_65767395
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:18 schreef Aaargh! het volgende:
Je had vanaf een andere computer proberen in te loggen op de VMWare server, heb je hierop ingelogged met jouw account of met een ander account ? m.a.w. is het geen probleem aan de kant van de VMWare server in combinatie met jouw login.
Vmware heeft niets met een snelheidstest tussen 2 werkstations, server werkstation etc te maken. VMware is enkel waar de traagheid geconstateerd werd.
pi_65767417
Net een laptop aan mijn kabel gehangen, en die deed het goed. Waardoor het probleem dus beperkt is tot mijn pc. Waarbij NIC, software, en OS zijn uitgesloten
pi_65872802
Hij doet het nog steeds niet

Het probleem ligt dus aan mijn pc ("ik"), en niet aan de NIC en niet aan het OS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')