Ja dat weet ik.Ga je het een beetje opgeven?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:29 schreef -SG- het volgende:
Wehehe Foetre, ik heb nog bij jou in de competitie gezeten.
Ja. Even een (aantal) tussenseizoen(en) draaien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:36 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.Ga je het een beetje opgeven?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja. Even een (aantal) tussenseizoen(en) draaien.
Ach, ik ga van het geld wat ik van de transfers krijg 17 jarige goede middenvelders kopen. En als ik er over een jaartie of 2 weer zin in krijg heb ik tenminste een leuk teampjequote:
Krijg je daar geen waarschuwing van vooraf?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:51 schreef Lyzio het volgende:
Hé verdomme, is mijn supporter afgelopen op HattrickIk hoop wel dat ie mijn shirtjes bewaard heeft, want daar heb ik me mottig op gewerkt.
Dat zou bij mij ook een hoop werk weggooienquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:51 schreef Lyzio het volgende:
Hé verdomme, is mijn supporter afgelopen op HattrickIk hoop wel dat ie mijn shirtjes bewaard heeft, want daar heb ik me mottig op gewerkt.
Jawel. Maar dat ben ik vergeten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Krijg je daar geen waarschuwing van vooraf?
Als het goed is worden dat soort dingen in ieder geval een tijd bewaard. Net als je persberichten en gastenboekberichten enzo..quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:51 schreef Lyzio het volgende:
Als je je nou nog even inschrijft voor de Fok!Cupquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:18 schreef Clesar03 het volgende:
Het schijnt dat ik een oefenwedstrijd moet plannen, iemand die wil?
Klopt ik heb het ook een keer gehad en toen ik eenmaal weer supporter was had ik alles weer terug zoals t was!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als het goed is worden dat soort dingen in ieder geval een tijd bewaard. Net als je persberichten en gastenboekberichten enzo..
Idd. Al heb ik inm VEEL te weinig bookmarks om de Fok!Cup updates straks makkelijker te makenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je je nou nog even inschrijft voor de Fok!Cup![]()
En als je voor vandaag nog één moet regelen zou ik het even via de oefenpot doen!
hoe moet dat?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je je nou nog even inschrijft voor de Fok!Cup![]()
En als je voor vandaag nog één moet regelen zou ik het even via de oefenpot doen!
Even naar uitdagingen gaan op hattrick in je menu! Dan staat er wel iets van 'toevoegen aan oefenpot'quote:
eeeuuhhhh...spelen we niet allemaal tegen hattrickers?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:55 schreef drummerdude het volgende:
Nog 9 minuten, ik speel tegen een hattricker![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:55 schreef drummerdude het volgende:
Nog 9 minuten, ik speel tegen een hattricker![]()
scherpquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
eeeuuhhhh...spelen we niet allemaal tegen hattrickers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |