Blessures heb je weinig invloed op, behalve misschien een fysio inhuren...quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:30 schreef GeneraalUli het volgende:
Vanmiddag kansloos uit de beker. Weet alleen niet of ik moet counteren of pressie moet spelen. Wil eigenlijk zo min mogelijk tegengoals en zo weinig mogelijk blessures/kaarten.
Ik zie het staan in de regels inderdaad.. Eerlijk gezegd nooit op gelet, maar het staat er echt (tot 4%). Niet bepaald logisch gezien wat de 'verkoper' inlevert (3%), er zal echter wel een gedachte achter zitten..quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die 3% vorige clubgeld is wat je inlevert als je zelf een speler verkoopt. Als die dan weer doorverkocht wordt door de nieuwe eigenaar, komt die tabel van mij in het spel. Het aantal wedstrijden gaat dus om het aantal wedstrijden bij de nieuwe eigenaar.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:53 schreef Lyzio het volgende:
Om even terug te komen op de vraag van de vorige pagina. Ik train 15% conditie met een trainingsintensiteit van 100%. Mij lijkt 50% conditie wel erg veel...
Ik ook, ik gooi het op pressie om het aantal kansen iig terug te dringen! Grotendeels b-team opgesteld, behalve m'n verdedigers voor wat extra ervaringspunten en 4-4-2 ipv 3-5-2 om de schade nog wat extra te beperken! Met een 0-3/0-4 verlies zonder blessures ben ik tevreden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:30 schreef GeneraalUli het volgende:
Vanmiddag kansloos uit de beker. Weet alleen niet of ik moet counteren of pressie moet spelen. Wil eigenlijk zo min mogelijk tegengoals en zo weinig mogelijk blessures/kaarten.
Yeahquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]Hattrick #307: Met site en IRC...
P^3 dus. PIC, Press and Prayquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ook, ik gooi het op pressie om het aantal kansen iig terug te dringen! Grotendeels b-team opgesteld, behalve m'n verdedigers voor wat extra ervaringspunten en 4-4-2 ipv 3-5-2 om de schade nog wat extra te beperken! Met een 0-3/0-4 verlies zonder blessures ben ik tevreden.
Ja PIC'en doe ik denk ik maar niet, aankomende zondag zou ik moeten winnen normaal gesproken, volgende week zondag speel ik tegen een BOT. Aangezien het leiderschap van m'n trainerT niet echt je-van- het is, waardoor ik een goede ts toch niet vasthoudt, houd ik liever m'n supporters iets tevredener.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
P^3 dus. PIC, Press and Pray
Soms is het geluk gewoon met jequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:28 schreef foetre het volgende:
Ik dacht ga ff een opstelling maken voor me jeugd want moet vandaag tegen DE NOOTJES spelen.
Is de wedstrijd al gespeeld en heb ik al 2-0 gewonnen.En dat met een hoger mid die ik de laatste weken uberhaubt heb gehad met de jeugd
quote:TeamMiniKoekje - FC RKDEO A1 2 - 1
Als je geduld hebt t/m 9-2-09quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:36 schreef rompompom het volgende:
Verdammt mal, ik moet ook nog een Youth Friendly. Anyone? ID=1675
20% en 100%quote:Op woensdag 4 februari 2009 06:59 schreef drummerdude het volgende:
Hoeveel procent trainen jullie?
Ik heb nooit blessures namelijk, en ik train 50% fitness, 70% intensiteit.
Ow ja dat verklaart een hoop. Kranten lopen met sneeuw is idd klote!quote:En over dat sneeuw en 5 uur, ik loop kranten, dus fiets om 5 uur over de straten heen, dan is zon toch wat lekkerder![]()
die wissels waren niet tackties bedoeld hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En geen blessures aan beide kanten.
Oh possie: je wissels hebben niet gewerkt.
iddquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
100% intensiteit en 15% conditie hoop ik dan toch.
Welkom!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:25 schreef Clesar03 het volgende:
Heb na een jaar weg te zijn maar besloten op toch weer opnieuw te beginnen op Hattrick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |