quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:22 schreef rompompom het volgende:
Als straf heb ik z'n Nederlandse U-20 4+ getrapt,! Had-ie voor 7 mln gekocht.
.
.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:22 schreef rompompom het volgende:
.
.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
eeeuuhhhh...spelen we niet allemaal tegen hattrickers?
alhoewel, HO, geef aan dat ik mogenlijk een kans hebquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:27 schreef Xummon het volgende:
volgende tegenstander in de beker is F.C.Harrie-Barrie (div V)
denk dat dit ook het eindstadium voor mij is
IRC stuk is aangepast in de OP.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Misschien ook bij het IRC verhaal even toevoegen dat de chat nu ook rechtstreeks via de fedsite te bereiken is
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
IRC stuk is aangepast in de OP.
En ik heb ook de FOK! Gouden Schoen Winnaar ding.quote:
Hij is inderdaad wel erg leeg hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik heb ook de FOK! Gouden Schoen Winnaar ding.
[ afbeelding ]
Die zet ik ook even in de OP bij de rest. Hij is dan wel leeg maar goed...
Ik kan me niet voorstellen dat jij dat erg vind.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel erg leeg hoor
ik ook niet..quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij dat erg vind.
Doe je nog even mee met de Fok! Cup? Je moet toch je trainingswedstrijden gaan spelen en dan heeft het nog een soort van 'uitdaging' ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:48 schreef -SG- het volgende:
Ja hoor, verloren.
Ach wat boeid het eigenlijk. Morgen toch een heel nieuw team.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:07 schreef foetre het volgende:
Kut hattrick![]()
Kut ME![]()
Maak je een opstelling waar je opzeker mee moet verliezen win je gewoon met 4-3 na 0-2 achter gestaan te hebben![]()
Die is ruim op tijd weer fit voor ronde 2 van de U-20 Wereldbeker (waar Nederland zich voor gekwalificeerd heeft). Nu alleen hopen dat 'ie er geen vormdip aan over houdt.. Hij is niet onbelangrijk voor de huidige U-20quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:22 schreef rompompom het volgende:
3-1 verloren, reteslecht. Ook wel een beetje genaaid, maar toch..
.
.
quote:Huidige vaardigheden
Keepen: waardeloos
Verdedigen: goed
Positiespel: slecht
Vleugelspel: matig
Passen: waardeloos
Scoren: matig
Spelhervatting: waardeloos
Dan wil ik niet weten wat die penaltynemers van hem voor skills hadden als die keeper ze stopt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Die is ruim op tijd weer fit voor ronde 2 van de U-20 Wereldbeker (waar Nederland zich voor gekwalificeerd heeft). Nu alleen hopen dat 'ie er geen vormdip aan over houdt.. Hij is niet onbelangrijk voor de huidige U-20
Oja, vanmiddag m'n friendly na strafschoppen gewonnen. 3-3 na 90 minuten, 3-3 na 120 minuten. 6-8 na strafschoppen en jeugdspelers/trainees Yoeri Crijnen en Matthys Remmerswaal benutten hun penalty. Daarnaast heeft Abe Lenstra dankzij de introductie van voorwaardelijke wissels zijn debuut mogen maken en bleek Trond Sollied een uitstekend penaltykiller (2 gestopt, ondanks/dankzij matig keepen/rampzalig spelhervatten)
Zoiets als openingsbod? Die van 1,2mln vernaggeld de transfervergelijking een beetje. Maar dit moet toch zeker wel overboden worden (ondanks zwak vorm en 'hoge' leeftijd/aantal dagen)quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor mensen die graag een openingsbod zetten:
15. Nicolae Băleanu (R) (224427784)
17 jaar en 88 dagen, volgende verjaardag: 28-02-2009
[..]
quote:
Ik ga ervan uit dat die 200k zal opleveren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zoiets als openingsbod? Die van 1,2mln vernaggeld de transfervergelijking een beetje. Maar dit moet toch zeker wel overboden worden (ondanks zwak vorm en 'hoge' leeftijd/aantal dagen)
[..]
Heb me aangemeld.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Doe je nog even mee met de Fok! Cup? Je moet toch je trainingswedstrijden gaan spelen en dan heeft het nog een soort van 'uitdaging' ook
Of had ik je dat al gevraagd en had je iets anders?
En bedankt hequote:
ik neem aan dat je gewoon met je b-team speelde..quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En bedankt he
Mijn back +3 en mijn linkshalf +2! Wat doe je me aanWel 6-0 gewonnen though
Voor zover als het kon wel. Ik zit niet zo dik in mijn trainees. Zodoende moest ik ook twee basisspelers opstellen. En juist die twee raken geblesseerd. Hattrick is a bitchquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik neem aan dat je gewoon met je b-team speelde..
Ik volg dat echt totaal niet, de nationale teams. Ik vind het eerlijk gezegd ook lulliger voor m'n tegenstander dan voor het U21. Volgens mij ging hij er ook meer dan 10 dokters tegenaan smijten...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die is ruim op tijd weer fit voor ronde 2 van de U-20 Wereldbeker (waar Nederland zich voor gekwalificeerd heeft). Nu alleen hopen dat 'ie er geen vormdip aan over houdt.. Hij is niet onbelangrijk voor de huidige U-20
tsja.. das lullig..quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Voor zover als het kon wel. Ik zit niet zo dik in mijn trainees. Zodoende moest ik ook twee basisspelers opstellen. En juist die twee raken geblesseerd. Hattrick is a bitch
Ik had nog zo gezegd dat het een friendly was, ik moet toch wat gaan trainen op geheugen/IQquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En bedankt he
Mijn back +3 en mijn linkshalf +2! Wat doe je me aanWel 6-0 gewonnen though
quote:Nieuwe supporter
Clesar03 is vanaf nu een supporter van je team!
Sluiten
quote:PIJNO CITY SIDE
Fans van RKDEO
Supportersclub: 1 593 leden
Stemming supporters: geīrriteerd
Seizoensverwachting: we horen in de top 4 thuis
quote:RKDEO -
ac Mapampa 0 - 4 (geīrriteerd) We zijn aan elkaar gewaagd.
Die tiefus beker ook altijd!quote:Fan updates
05-02-2009: (2/38) -4
02-02-2009: (2/38) +1
29-01-2009: (1/38) -1
26-01-2009: (1/38) -2
22-01-2009: (16/37) -5
Aan de andere kant draaien ze ook altijd weer snel bij! Maar ik volg ze nog steeds niet helemaal over het algemeen, de fans denken er meer dan de helft van de keren anders over dan ik zelf!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:14 schreef Outpost76 het volgende:
Het gaat lekker met mn fan mood.Ik ben blij dat ik geen pic heb gespeeld gisteren.
![]()
[..]
Die tiefus beker ook altijd!Door zo iets ga ik wel twijfelen of ik niet met mn A team met B trainies had moeten gaan spelen. Had ik door geweest naar de volgende ronde en waren mn fans niet zo pissed off geweest. Dan vlieg je er uit tegen een sterkere tegenstander vinden ze het ook minder erg. Iets om te onthouden voor volgend seizoen.
quote:Ik vind dat je evt moet kunnen aangeven of je wel in de beker WIL spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |