Zoals ik al zei in de chat. Volgens mij 2% voor eigen club en 3% voor vorige club. Dit is een tijdje geleden ook voorbij gekomen maar ik kan het maar nooit onthouden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:46 schreef MrMoon het volgende:
Weet iemand toevallig ook hoeveel % je aan vorige club geld ontvangt bij de doorverkoop van een jeugdspeler die geen wedstrijd in je eerste elftal heeft gespeeld?
Ik heb ook zelden blessures. Ik train 15% conditie en 100% intensiteit.quote:Op woensdag 4 februari 2009 06:59 schreef drummerdude het volgende:
Hoeveel procent trainen jullie?
Ik heb nooit blessures namelijk, en ik train 50% fitness, 70% intensiteit.
En over dat sneeuw en 5 uur, ik loop kranten, dus fiets om 5 uur over de straten heen, dan is zon toch wat lekkerder![]()
Jawel. Ik heb daar pas ergens een onderzoek van voorbij zien flitsen bij hag.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:19 schreef Flappekz het volgende:
100% intensiteit, 15% conditie, 1 fysio ... en regelmatig blessures.
Het nut van fysios was toch nog niet aangetoond?
Ik lees het nu op hagonline inderdaad...Zijn daar procentuele verschillen van bekend?quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb daar pas ergens een onderzoek van voorbij zien flitsen bij hag.
Ja. Die had ik gezien in dat onderzoek wat op het hag-forum voorbij kwam, maar ik zou zo niet meer weten waar ik die kan vinden, sorry.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik lees het nu op hagonline inderdaad...Zijn daar procentuele verschillen van bekend?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:39 schreef Psychonikeo het volgende:
Trouwens.. www.fokhattrick.org werkt
No problem!quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Die had ik gezien in dat onderzoek wat op het hag-forum voorbij kwam, maar ik zou zo niet meer weten waar ik die kan vinden, sorry.
Misschien ook bij het IRC verhaal even toevoegen dat de chat nu ook rechtstreeks via de fedsite te bereiken isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga het in ieder geval in de OP zetten en op wiki aanpassen.
Edit: Done.
Ik zal het stukje tekst in ieder geval gaan aanpassen. Maar dat doe ik wel als ik thuis ben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Misschien ook bij het IRC verhaal even toevoegen dat de chat nu ook rechtstreeks via de fedsite te bereiken is
Moederclub-geld is altijd 2%. Vorige-club geld kan oplopen tot 3%, gezien de speler geen wedstrijd voor jou heeft gespeeld zal dat echter 0 zijn denk ik. Misschien dat er op HAG of een andere site iets over te vinden is..quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:46 schreef MrMoon het volgende:
Weet iemand toevallig ook hoeveel % je aan vorige club geld ontvangt bij de doorverkoop van een jeugdspeler die geen wedstrijd in je eerste elftal heeft gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Moederclub-geld is altijd 2%. Vorige-club geld kan oplopen tot 3%, gezien de speler geen wedstrijd voor jou heeft gespeeld zal dat echter 0 zijn denk ik. Misschien dat er op HAG of een andere site iets over te vinden is..
Vanmiddag weer bekeren.. O wacht, ik ben vorige week uitgeschakeldVoor een jeugdspeler krijg je volgens mij gewoon de volle 3%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Moederclub-geld is altijd 2%. Vorige-club geld kan oplopen tot 3%, gezien de speler geen wedstrijd voor jou heeft gespeeld zal dat echter 0 zijn denk ik. Misschien dat er op HAG of een andere site iets over te vinden is..
Vanmiddag weer bekeren.. O wacht, ik ben vorige week uitgeschakeldVorige clubgeld is volgens mij afhankelijk van de wedstrijden die de speler bij de volgende club speelt en kan oplopen tot 4%:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:0 matches 0%
1 matches 0,25%
2 matches 0,5%
3 matches 1,0%
4 matches 1,5%
5 matches 2,0%
7 matches 2,5%
10 matches 3,0%
20 matches 3,5%
40 matches 4,0%
quote:De moederclub neemt altijd 2% van de verkoopprijs. Als jij de moederclub bent, ontvang je altijd 2%, elke keer dat de speler verkocht wordt.
Het bedrag voor de vorige club bedraagt altijd 3% van de verkoopprijs. Als jij de vorige club bent, hangt de hoeveelheid geld die je ontvangt af van het aantal wedstrijden die de speler voor jouw team heeft gespeeld.
Bij de verkoop van een jeugdspeler word jij niet beschouwd als vorige club. Wordt hij daarna echter doorverkocht, dan word je wel beschouwd als vorige club, op voorwaarde dat hij minimaal één wedstrijd voor je hoofdteam heeft gespeeld.
Dat kan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:27 schreef Psychonikeo het volgende:
Ook een idee om het linkje naar dat gouden schoen overzicht in de OP te zetten?
Die 3% vorige clubgeld is wat je inlevert als je zelf een speler verkoopt. Als die dan weer doorverkocht wordt door de nieuwe eigenaar, komt die tabel van mij in het spel. Het aantal wedstrijden gaat dus om het aantal wedstrijden bij de nieuwe eigenaar.quote:
Bij pressie gebeurd er volgens mij zo weinig mogelijk. Tenminste dat ik een beetje mij ervaring.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:30 schreef GeneraalUli het volgende:
Vanmiddag kansloos uit de beker. Weet alleen niet of ik moet counteren of pressie moet spelen. Wil eigenlijk zo min mogelijk tegengoals en zo weinig mogelijk blessures/kaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |